Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met Vincent

Misschien voor sommige niet interessant, maar hier ga ik mijn dagelijkse weddenschappen plaatsen waar jullie dan op kunnen reageren of advies op kunnen geven. Misschien zijn er een aantal mensen die het leuk lijkt om mij te volgen. Groet Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vincent129
Country flagvincent129 in 16-09-2011 21:24 Leden topics
in 16-09-2011 21:24 Leden topics
505 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vandaag Asia Championsleague
Gamba Osaka - Bunyodkor TIP: x2 @1,95 (n) 3-1 2 penalty's voor Gamba badluck
Pohang - Adelaide united TIp x2 @2,00 (n) 1-0 blunder van de keeper niets aan te doen helaas slechte dag
Tianjin Teda - Nagoya Tip 2 @2,10 (y) 0-3 zeer sterk gespeeld
Esteghlal TEH - Al Jazira Tip X2 @2,20 (y) 1-2 winst. speelde hem ook op gewone winst waardoor ik overal vandaag mooie winst heb
Speel deze 4 single voor 10 euro per stuk
en in systeem comb 3/4 voor 2,5 euro per bet
3/4 goed is inzet plus kleine winst, 4/4 is jackpottime
Vaak veel verassingen dus dar ga ik nu voor succes!
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Ik speel ze met je mee 3/4 (20 totaal), Singel 10 (Y)
0 Vind ik leuk's
Ik speel de combo-versies ook mee. De singles sla ik over.
0 Vind ik leuk's
morgen
Buriram United - Jeonbuk FC
- Bookmaker: Bwin
- Datum: 04.04 om 13:30
- Weddenschap: Buriram United wint [1]
- Odds: 2.80
- Competitie: AFC
- Stake 7/10
Kashiwa Reysol - Guangzhou Evergrande (n) 0-0 :(
- Bookmaker: Bwin
- Datum: 04.04 om 12:00
- Weddenschap: Kashiwa Reysol wint [1]
- Odds: 2.15
- Competitie: AFC
- Stake 10/10
Beijing Guoan - FC Tokyo
- Bookmaker: Bwin
- Datum: 04.04 om 14:00
- Weddenschap: FC Tokyo wint [2]
- Odds: 2.40
- Competitie: AFC
- Stake 5/10
3 singles succes (h)
Nu al een dag om snel te vergeten pfffffff sjezus, tokyo 1-0 achter en buriram 0-2 achter
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
De odd van Tokyo is omhoog geschoten, 2 vaste basisspelers krijgen rust van coach Popovic, maar ondanks dat zegt hij dat ze voor de winst gaan voetballen. Het stadion is goed gevuld en wij gaan naar Peking om te winnen
Me single staat al, maar is dus toch wat risicovoller dan eerst.
Succes (h)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Ik speel met je mee Vincent, ik heb de weddenschappen in een 2/3 systeem staan, vond vooraf Tokyo wat riskant dus heb ik op dubbele kans x/2 gezet!
Succes (y)
0 Vind ik leuk's
Speel ze met je mee, heb er genoeg vertrouwen in dat je je huiswerk gemaakt hebt :)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Jammer vincent ik had yokohama (1-2 verloren :() kashiwa (0-0) & Vegalta (2-1 gewonnen) in een rijtje :-| :-| :s :s :-( .
Gelukkig small stakes, maar volgende keer beter (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Kashiwa en Tokyo droeftoeters
0 Vind ik leuk's
tijdje geleden dat ik niets heb geplaatst, maar naar een paar goede nba picks de laatste dagen ga ik weer proberen om dagelijks 1 of 2 tips te plaatsen.
vanavond
USA: NBA - Play Offs 02:00 Boston Celtics - Philadelphia 76ers
winst Philadelphia 76ers @3,5 stake 3/10
winnaar gaat naar de halve waar Miami Heat de tegenstander zal zijn.
Een paar dagen geleden won Phila thuis van Boston. beide ploegen verdedigde er sterk, Boston is een oud team met een paar oude vedettes die de ploeg er door heen moet slepen. Phila heeft een jongere ploeg met wat meer talent en is toch de underdog in deze beslissende wedstrijd. Ik ga hem zeker kijken.
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.