Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met Vincent

Misschien voor sommige niet interessant, maar hier ga ik mijn dagelijkse weddenschappen plaatsen waar jullie dan op kunnen reageren of advies op kunnen geven. Misschien zijn er een aantal mensen die het leuk lijkt om mij te volgen. Groet Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vincent129
Country flagvincent129 in 16-09-2011 21:24 Leden topics
in 16-09-2011 21:24 Leden topics
505 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
alexione:
Ik ben nieuw hier dus deze vraag kan dom zijn, maar hoeveel zet je eigenlijk in? Is dat die stake 3/10? Alvast bedankt en succes
Stake 3/10 zet ik in. Ik werk met het taart systeem waarbij ik mijn bankroll op deel in stukken en zo dus nooit me hele stake inzet.
Hoeveel een stake waard is ligt aan de waarde die je aan een stake geeft.
Dat kan dus varieren, hopelijk snap je het zo.
En draco ik was vrij zeker van deze combo maar de odd van dordrecht is gaan stijgen, waarom geen idee?
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Ok danku, ik ga deze ook met je mee spelen, nu zijn ze samen 3,93. Hopen dat het lukt.
0 Vind ik leuk's
Vandaag:
TuS Koblenz - B. Moenchengladbach (Am) winst B. Moenchengladbach (Am) @2,00
Swindon - Burton. winst Swindon @1,40
Totale odd 2,80
stake 5/10 (h)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Deze ga ik doen (y)
0 Vind ik leuk's
Ik speel deze ook mee (y)
0 Vind ik leuk's
Vandaag:
TuS Koblenz - B. Moenchengladbach (Am) winst B. Moenchengladbach (Am) @2,00
Swindon - Burton. winst Swindon @1,40
Totale odd 2,80
stake 5/10
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Vanavond om 0:30
U. De Chile - Cobreloa winst U De Chille @2,10
Stake 5/10
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
NBA

Golden State Warriors at Indiana Pacers Money Line (US)Tip: Indiana Pacers @1.38

Toronto Raptors at Houston Rockets Money Line (US)Tip: Houston Rockets @1.17

New Jersey Nets at Dallas Mavericks Spread Tip: New Jersey Nets +10,5 @1.91

Minnesota Timberwolves at Los Angeles ClippersMoney Line (US) Tip: Los Angeles Clippers @1.35
stake 2/10
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Een mooie nacht gehad, aantal live betjes goed bij u de chile.
De winst van U de chile was overtuigend en terecht, en dat voor een mooie odd.
Jammer dat de Clippers het laatste kwart lieten afweten, maar speelde Nets single en in combi dus bijna quitte met NBA gepeeld
Vandaag ga ik een gokje wagen op:
Duitsland - Frankrijk winst Duitsland @1,67
Engeland - Nederland. winst Nederland @2,50
Stake 4/10
Robin van Persie to score a goal @ 2,3 stake 1/10
Funbet correcte eindstand 1-2 @9,75 stake 1/10
was in de 89ste minuut nog 1-2 :(
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Vanmiddag:
Lahti - Honka winst Honka @2,05
stake 2/10
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.