Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het scheelde bar weinig of ik was er echt klaar mee gister. Had een naar eigen zeggen super combi gemaakt en groot op ingezet. Maar had Cilic blind meegespeeld tegen Sijsling voor 1.22, had alles al goed, alleen Cilic en Wawrinka moesten nog winnen. Na Ajax heb ik de derde set van deze wedstrijd gezien op Sport1, nog nooit zo in spanning gekeken en eigenlijk ongelooflijk dat Cilic deze pot nog binnen haalde. Sijsling stond veel beter te serveren en ook in de rally's kwam hij goed mee. Hij had zelfs een paar matchpoints op eigen service gemist. Weet niet hoe sterk Nishikori staat te serveren deze week, maar die neem ik sowieso mee vandaag.
In de andere combi hoefde alleen Querrey nog te winnen, maar door winst van Cilic en Wawrinka ben ik hier niet meer rouwig om :p
Doe vandaag even rustig aan, alleen kleine funbet waar ik Tomic denk ik speel om Tsonga te verrassen. Istomin is al gedaald naar 1.35! Niet meer de moeite waard helaas.
Gaat eeuwig talent Sock het dan eindelijk waarmaken? Redelijke odd (2.20) nog om Lopez te verslaan.
0 Vind ik leuk's
koenbrandts:
Het scheelde bar weinig of ik was er echt klaar mee gister. Had een naar eigen zeggen super combi gemaakt en groot op ingezet. Maar had Cilic blind meegespeeld tegen Sijsling voor 1.22, had alles al goed, alleen Cilic en Wawrinka moesten nog winnen. Na ajax heb ik de derde set van deze wedstrijd gezien op Sport1, nog nooit zo in spanning gekeken en eigenlijk ongelooflijk dat Cilic deze pot nog binnen haalde. Sijsling stond veel beter te serveren en ook in de rally's kwam hij goed mee. Hij had zelfs een paar matchpoints op eigen service gemist. Weet niet hoe sterk Nishikori staat te serveren deze week, maar die neem ik sowieso mee vandaag.
In de andere combi hoefde alleen Querrey nog te winnen, maar door winst van Cilic en Wawrinka ben ik hier niet meer rouwig om :p
Doe vandaag even rustig aan, alleen kleine funbet waar ik Tomic denk ik speel om Tsonga te verrassen. Istomin is al gedaald naar 1.35! Niet meer de moeite waard helaas.
Gaat eeuwig talent Sock het dan eindelijk waarmaken? Redelijke odd (2.20) nog om Lopez te verslaan.

http://www.matchstat.com/Compare/6101/8806/9814
Hier de H2H tussen beide spelers Koen, op het eerste oog lijkt de +1,5 set voor Nishikori de juiste play.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Een goede dag gehad gisteren, veel hoge odds binnen weten te halen en eindelijk weer is goed kunnen cashen. Grappig om te zien dat de lage odds het lastig hadden ( Tsonga) of zelfs verloren ( Del Potro) Al had ik bij Del Potro wel erg het gevoel dat hij hier verloor om uitgerust in Dubai te verschijnen. Veel lastige partijen voor vanavond en ik ben er nog niet helemaal overuit wie ik ga spelen en of ik dat met een handicap ga doen.
Errani - Kvitova Kvitova -4 1.57 void en Kvitova 2-0 voor 1.79 (n) ( typisch)
Ik zei het de vorige partij al ik had niet verwacht zo snel alweer op Kvitova te gaan stemmen, kende een hele slechte periode maar dit toernooi loopt het bij der. Knappe overwinning weinig in de problemen gekomen en tegen Wozniacki was ze ook in controle en dat is een tijd anders geweest. Errani-Vinci was een hele matige partij en het ging zoals ik het voorspeelde. Vinci kan niet tegen haar vriendin haar niveau halen. Van beide kanten veel breaks en dat is tekenend voor heel Errani der finaleplek. Wel erg knap als je ze service niet loopt je het tegenstanders zo moeilijk kan maken. Dit komt omdat ze eigenlijk speelt zoals een Ferrer bij de mannen. Slaat alles terug en laat de tegenstander de fout maken. Kvitova maakte die fouten een lange tijd maar dit toernooi heb ik haar dit nauwelijks zien doen en ik verwacht dat ze deze finale gaat binnen halen. Vorig jaar was het jaar van Errani en toch wist Kvitova 3x te winnen en iedere keer met een verschil van 4 of meer en alle met 2-0.
D. Ferrer - T. Robredo Under 19.5 1.74 (y)
Ferrer is hier de titelverdediger en zal volgende week ook niet spelen in Qatar. Hij zal het hier dus serieus nemen en dat vind ik al een goede indicatie om een under te spelen. Hij moet hier punten verdedigen en als hij zijn stappenplan van vorig jaar aanhoudt is hij nu al begonnen om zich te focussen op RG met alleen nog gravel toernooien. Robredo heeft het tot nu toe erg goed gedaan, knappe overwinningen en ik moet zeggen hij is niet een speler die je in de SF verwacht. Hij heeft het vroeger altijd wel goed gedaan tegen Ferrer maar ik denk dat het nu een ander verhaal wordt. Ferrer liet gisteren niks over van Fognini die ik qua niveau gelijkwaardig vind aan Robredo. Robredo heeft qua tegenstanders nog geen echte tegenstand gehad maar in vorige toernooien tegen een Bolleli wist hij al onder deze lijn eruit te komen. Ik ga uit van minimaal een break per set en dat wordt dan een 6-4 6-3 partij maar ik geloof erin dat het nog lager kan uitvallen.
Almagro - Wawrinka over 22.5 1.85 (n) (Almagro had de kans)
Deze halve finale was er vorig jaar ook op hetzelfde toernooi. Het eindigde in een driesetter en winst voor Almagro. Ik verwacht wederom een partij die close zal zijn. Wawrinka vond ik gisteren wat tegenvallen maar het is daarentegen wel een echte vechter die niet opgeeft. Almagro is sterk op ze eigen service en is wel het type speler die naar een tiebreak toe gaat. Ik verwacht ditmaal wel veel breaks maar ik zie hier geen makkelijke overwinning voor beide dus de over lijkt me hier de beste play.
- Gulbis 1.14 (y)
Morgenochtend
Brands 1.50 (y)
Overige partijen plaats ik later als ik erover uit ben.
Grt
0 Vind ik leuk's
Komt weer een mooie tennisweek met Dubai aan. Uiteraard speel ik dit toernooi en verwacht ik hier toch niet zoveel verrassingen als de afgelopen weken door het prijzengeld.
Serra - Brands Brands 1.40 (y)
Ik ben fan van Brands hele solide service, wordt niet snel gebroken en heeft het tegen spelers van het niveau Serra eigenlijk niet echt lastig. Wel heel knap van Serra dat hij zover is gekomen maar ik zie dit als zijn eindstation. Ik zie hem niet snel Brands breaken en Brands hem wel. Daarnaast is Brands één van de weinige die ik wel vertrouw in een tiebreak dus ik speel Brands die hier 8/10 zou winnen.
Dev Varman, Somdev-Kunitsyn, Igor Dev Varman 1.91 (y) ( odd daling is nu richting 1.70) blog 2-0(y)
Ik denk dat de bookies een fout hebben gemaakt met deze odd. H2H staat het 3-0 voor Kunitsyn maar dit waren overwinningen in 2007 en 2008 ( Toen was Kunitsyn ook nog een top 40 speler) Tegenwoordig is hij een speler die kwalificaties speelt en dan geluk moet hebben met de loting. Dev Varman heb ik zelf weinig zien spelen maar hij wist vorige week te winnen van Paire en hield zich aardig staande tegen Tomic. Als ik kijk naar de namen waarvan Kunitsyn op hard heeft verloren ( Sela en Kudla) en de namen waarvan hij won ( Minar, Berrer en Sergeyev) Dan zijn dit spelers die in de kwalificaties horen. Dev Varman is een niveau hoger en zeker voor deze odd speel ik hem graag mee. Ik verwacht dat hij wint.
Mahut - Teixeira Mahut 1.67 (y)
Een challenger toernooi in Frankrijk (indoor) De odd van Mahut is hoog en dat verbaast me toch wel, hij heeft een redelijke service en is iemand die vrij sterk in de rallies is. Hij was vorig jaar op RG mijn vaste gokbet en dat betaalde toen ook prima uit. Mahut is nog niet in vorm als je puur kijkt naar ze resultaten hij verloor van Monfils, Gulbis en de Schepper en won van Brands en Mannarino. Als ik kijk naar wie hij verloren heeft kwam hij een betere speler tegen met Monfils en Gulbis is in vorm. Tegen Kenny heeft iedereen van dat niveau het lastig omdat hij zo hard serveert. Wat mij opviel is dat hij won van Brands. Teixeira daarentegen speelt al een paar weken indoor toernooien maar als ik kijk naar zijn results zijn die niet overtuigend. Als hij tegen een speler met kwaliteit moet verliest hij eigenlijk al ( Sela en Vasselin) Mahut schaal ik in dat zelfde rijtje in.
Smyczek, Tim-Kudla, Denis Smyczek 1.45 ( odd stijgt) (y)
Smyczek ze odd is aan het stijgen en dat is positief voor de mensen die deze partij willen spelen. Vorig jaar was Kudla zeker in de laatste paar maanden aardig in vorm en speelde redelijk tennis. Altijd een leuke odd dus een goede op te spelen. Dit jaar toont hij nog geen vorm. Verliest van spelers die gelijkwaardig of net minder zijn en wint alleen van spelers die echt een stuk onder zijn niveau zijn. Smyczek daarentegen toonde in San Jose goede vorm met onder andere een winst partij op Verdasco. Dat hij het toernooi daarop verloor had te maken met vermoeidheid naar mijn mening. Hij heeft een week rust gehad en dat zal hem goed doen. Daarnaast staat het H2H 3-0 dus weet Smyczek hoe hij de Amerikaan weg moet spelen.
Federer - Jaziri onder 19 1.56 (n)
Federer heeft teleurgesteld in Rotterdam maar in Dubai gaat hij dit niet doen. Het inschrijfgeld is goed, het prijzengeld is goed en er vallen hier aardig wat punten te verdienen. Dat Jaziri hier überhaupt in de eerste ronde staat verbaast me want ik heb hem maar weinig op 'belangrijke' toernooien gezien. Ik verwacht dat Roger hem minimaal één keer breakt per set en zo snel mogelijk klaar wilt zijn om geen energie kwijt te raken.
update
Malisse - Falla Falla 2.08 gok
Lang getwijfeld over deze partij, in vorm Malisse zou van Falla winnen maar de blessure van Malisse en het daarna niet meer spelen zitten me dwars. Malisse is op hard een prima speler mits hij in vorm is en een ritme te pakken heeft. Met een blessure ( rug) kan je niet trainen dus raak je uit het ritme en je vorm. Falla aan de andere kant is solide aan het spelen. Hij is altijd wildcard die soms echt dramatisch is dus ik speel hem niet graag. Deze bet is vooral tegen Malisse en als hij niet in een ritme is dan zie ik Falla deze partij winnen.
Gulbis 1.20 (y)
Overige tips komen binnen een kwartier even het lijstje zo neerzetten dat het ook daadwerkelijk alleen de partijen van vandaag zijn.
0 Vind ik leuk's
Dev Varman en Gojowczyk speel ik samen in een combi (Y) Succes
0 Vind ik leuk's
Zit nu even te kijken naar Falla - Malisse, had hem nog nooit zien spelen. Malisse loopt de kantjes ervan af, maar nog gaat hij waarschijnlijk makkelijk winnen, wat is die Falla een ramp zeg! Daar zet ik nooit meer op in :p Zelden een speler zoveel missers zien slaan. Niveau van wedstrijd is trouwens ook erg laag
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Dev Varman en Gojowczyk speel ik samen in een combi (Y) Succes

Bedankt Nick voor je tips :D
6-1 6-1 & 6-1 6-4
Gingen ze allemaal zo gemakkelijk :P
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de tips, heb er weer een cent aan over gehouden! (y)
0 Vind ik leuk's
keep em.coming nick!
0 Vind ik leuk's
Geen erg gehad met de tijdstippen van toernooien, hoop dat jullie me blog ook in de gaten hebben gehouden. Daar stonden al me picks voor vandaag al op
Tipsarevic, Janko-Davydenko, Nikolay Davydenko 2.55 ( begonnen) (y)
Deze bet is vooral tegen Tipsarevic, na zijn blessure heeft hij een paar zeer slechte results gehaald en het loopt niet bij hem. Als ik eerlijk moet wezen zie ik ook geen echt sterk punt aan Tipsarevic. Overall redelijk maar heeft niks extra's. Davydenko heb ik gezien op het ABN en vond hem goed spelen, weinig fouten en zowaar is niet omgekocht. Voor deze odd moet ik Davydenko wel spelen want hier zit genoeg value in. Naar mijn mening 50/50
Gimeno-Traver, Daniel-Berlocq, Carlos Berlocq 1.44 (n) leek er geen zin in te hebben
Hier is voor mij de keuze vrij snel gemaakt, Berlocq laat een prima vorm zien en op gravel is hij een prima speler. Zijn tegenstander heb ik teveel zien verliezen de afgelopen weken en lijkt compleet niet in vorm te zijn. H2H staat het ook al 4-0 voor Berlocq en ik verwacht een 5-0.
Wawrinka, Stanislas-Fognini, Fabio Wawrinka 1.20 Wawrinka -3,5 1.51
Wawrinka is een solide speler op gravel, is een echte vechter en stuurt je alle kanten op. Ik hou van zulke spelers die aanvallend ingesteld zijn en vooral voor de winner gaan in plaats van afwachten op een fout. Voor Fognini kan dit een vervelende avond worden, Aangezien hij nog niet in vorm is en toch wel heel makkelijk werd weg gespeeld door Ferrer. Wawrinka hoort deze partij vrij gemakkelijk te winnen en dat heeft hij in het verleden ook gedaan.
Istomin - Becker Istomin 1.48 (y)
Istomin is in vorm, heeft een hele goede week gespeeld met een halve finale plaats en de week ervoor met een kwart finale. Daar speelde hij tegen Becker en wist met 2-1 te worden. Hierbij rekening houdend dat dit op indoor was maar ik vond het een goede indicatie voor deze partij. Istomin is in vorm, Becker is een taaie maar komt vaak net tekort om de overwinning te pakken. Ik verwacht dat Istomin hier een zware partij heeft maar wel zal winnen.
Kamke - Kukushin 1.41 Kamke bezig (y)
Altijd lastig om een pick te verdedigen na een 1-0 achterstand. Maar deze bet was vooral tegen Kukushkin die terug komt van een blessure maar in zijn eerste drie partijen wel heel erg op zijn klote kreeg. Als iemand zijn vorm nog zoekt dan is hij een makkelijk slachtoffer en dan maakt ook Kamke kans.
Smyczek - Anderson Anderson 1.41 (y)
Ik heb Smyczek gister zien spelen ( had een bet op hem) en hij begon heel sterk. Service liep goed en Kudla had geen kans tot de tweede set hij niks meer raakte. Veel fouten en het zag er niet goed uit. In de derde set kwam hij ook twee keer een break achter door het slechte serveren en had het geluk dat Kudla het niet afmaakte. Anderson is naar mijn mening 1 van de solidere spelers in het circuit en hij hoort hier te winnen.
Update
Tsonga - Lllodra Llodra +1,5 2.20 (y)
Koen heeft gelijk over deze partij, Tsonga heeft slechts één dag rust gehad en heeft moeten reizen naar Dubai toe. Laten we eerlijk wezen Tsonga speelde in Marseille geen goed toernooi en hij lijkt wat moe. Llodra aan de andere kant heeft wat dagen rust gehad en kan met zijn spel het Tsonga moeilijk maken. Het is een vrij snelle baan en dat is gunstig voor Llodra. Ik denk dat Tsonga de nodige fouten gaat maken en als Llodra 1-0 voorkomt hij ook wint.
Venus Williams 1.16 (y)
Lopez 1.27. Void
Nishikori 1.31 void
Grt (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.