Tennistips van: Nick
Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
valentijnreza:
Ja erg jammer van Melzer, had ook het idee dat ie beter was de hele wedstrijd, maar hij on het steeds niet afmaken. Had 230 erop gezet, weg dus, ach ja...
Ja erg jammer van Melzer, had ook het idee dat ie beter was de hele wedstrijd, maar hij on het steeds niet afmaken. Had 230 erop gezet, weg dus, ach ja...
Zeker de tweede set, vond ik hem beter spelen. Had het ook gevoel dat hij deze partij wel naar zich toe trok zag je ook aan de scores. Wel zonde want dit verpest toch wel een stuk van me winst van vandaag met Llodra/Davydenko.
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Nick, heb je de wedstrijd via een stream kunnen kijken dan?
Ik kon er namelijk geen vinden :p
timlechatain:
Ik kijk altijd via livescorehunter dan naar tennis en het desbetreffende toernooi aanklikken. Daar hadden ze een link van die partij in ieder geval.
Gasquet word zwaar genaaid tegen Muller. Muller Serveert voor de set op 5-4 heeft breakpoint tegen, Gasquet maakt het punt een bal voor de lijn zelfs, bal word uitgegeven, blijkbaar geen challengemogelijkheid, vervolgens discussie van 5 minuten en uiteindelijk wint Muller de 2de set terwijl het gewoon dik 5-5 was in die tweede ongelofelijk ben benieuwd naar de derde of Gasquet zich weet te herpakken.
robbin:
Gasquet word zwaar genaaid tegen Muller. Muller Serveert voor de set op 5-4 heeft breakpoint tegen, Gasquet maakt het punt een bal voor de lijn zelfs, bal word uitgegeven, blijkbaar geen challengemogelijkheid, vervolgens discussie van 5 minuten en uiteindelijk wint Muller de 2de set terwijl het gewoon dik 5-5 was in die tweede ongelofelijk ben benieuwd naar de derde of Gasquet zich weet te herpakken.
Tiebreak dan weet ik dus alweer genoeg, niet te geloven hoe slecht ik run op tiebreaks. Maar zoals ik het hier zie worden we flink genaaid op deze bet.....
update Drie tiebreaks op mijn bets alle drie worden verloren....
Wat een lachwekkende tennisdag, zie spelers die nog geen partij dit jaar hebben gewonnen opeens van spelers winnen die in vorm zijn. Het is heel lastig te verklaren dit allemaal. Voor vandaag probeer ik het opnieuw maar als het wederom een dag vol verrassingen is ga ik is een weekje niet betten want dan heeft het geen nut.
Tursunov, Dmitry-Roger-Vasselin, Edouard Roger Vasselin 1.53
Een thuisspelende fransman tegen een speler waar het me enigszins van verbaast dat hij door gekomen is tot de eerste ronde. Ik heb Tursunov onder andere zien verliezen van Huta Gulang en dat vind ik toch een aardige indicatie. Roger kwam hier vorig jaar tot de kwartfinale dus hij zal aardig wat punten moeten verdedigen. Ik verwacht dat hij hier volgas gaat spelen en de winst zal pakken.
Simon, Gilles-Haase, Robin Simon 1.30
Ik vind Simon echt geen geweldenaar, en hij is inconsistent maar zijn tegenstander. Daar is de bet compleet tegen, want Robin kan de druk van tennis niet aan en zelfs een Simon zal hem afstraffen.
Benneteau - Pouille Benneteau -1,5 set 1.38
Ik denk dat deze bet vrij logisch is om te maken, Pouille is een challenger/ itf speler en verloor laatst met 2-0 van Troicki( die compleet uit vorm is) Benneteau daarentegen is al weken heel solide aan het spelen en ik verwacht dat hij ook hier wederom zijn solide spel zal laten zien.
Lisicki, Sabine-Czink, Melinda Lisicki 1.10
Kwaliteitsverschil tussen beide speelster is te groot.
Tursunov, Dmitry-Roger-Vasselin, Edouard Roger Vasselin 1.53
Een thuisspelende fransman tegen een speler waar het me enigszins van verbaast dat hij door gekomen is tot de eerste ronde. Ik heb Tursunov onder andere zien verliezen van Huta Gulang en dat vind ik toch een aardige indicatie. Roger kwam hier vorig jaar tot de kwartfinale dus hij zal aardig wat punten moeten verdedigen. Ik verwacht dat hij hier volgas gaat spelen en de winst zal pakken.
Simon, Gilles-Haase, Robin Simon 1.30
Ik vind Simon echt geen geweldenaar, en hij is inconsistent maar zijn tegenstander. Daar is de bet compleet tegen, want Robin kan de druk van tennis niet aan en zelfs een Simon zal hem afstraffen.
Benneteau - Pouille Benneteau -1,5 set 1.38
Ik denk dat deze bet vrij logisch is om te maken, Pouille is een challenger/ itf speler en verloor laatst met 2-0 van Troicki( die compleet uit vorm is) Benneteau daarentegen is al weken heel solide aan het spelen en ik verwacht dat hij ook hier wederom zijn solide spel zal laten zien.
Lisicki, Sabine-Czink, Melinda Lisicki 1.10
Kwaliteitsverschil tussen beide speelster is te groot.
Goede tips Nick, speel allen roger-vasselin niet, vind het link, zijn verlies van vlede week tegen sela 6-0 6-2 baart me enigszins zorgen. Tursonov is toch een beetje onvoorspelbaar heeft vroeger hoog op de ranglijst gestaan. Benneteau lijkt me echt een inkoppertje
Wat ook een goede is denk ik Raonic-Sock Raonic -1.5 1.42. Als je Raonic vlede week heb zien spelen begrijp je waarom ;-)
Suc 6 Nick
Wat ook een goede is denk ik Raonic-Sock Raonic -1.5 1.42. Als je Raonic vlede week heb zien spelen begrijp je waarom ;-)
Suc 6 Nick
Lisicki, Sabine-Czink, Melinda
wou ik ook doen maar die odd vond ik niet de moeite
wou ik ook doen maar die odd vond ik niet de moeite
Twitter: @kampers1986
robbin:
Goede tips Nick, speel allen roger-vasselin niet, vind het link, zijn verlies van vlede week tegen sela 6-0 6-2 baart me enigszins zorgen. Tursonov is toch een beetje onvoorspelbaar heeft vroeger hoog op de ranglijst gestaan. Benneteau lijkt me echt een inkoppertje
Suc 6 Nick
Suc 6 Nick
Moet nog kijken naar de partijen voor vanavond, vorige week heel de week Raonic gespeeld dus dat is wederom een inkoppertje
Jij ook succes
nick je zit er te vaak naast laatse tijd niet echt goeie kijk op