Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Speel Karlovic en Raonic met je mee Nick, Karlovic gaat nog niet echt goed tot nu toe. Eerste set verloren wel in 6 servicegames 15 aces!!.
Maar verder is het zoon waardeloze speler als die voor een punt meer moet doen dan serveren jammergenoeg.
0 Vind ik leuk's
(y)Goe bezig hé mannen ;-)
Sorry voor de late reactie betreft Nadal.Ik zag hem nml live vanaf de 2e set tegen Alund M. (Arg).Zijn service was heel goed en hij maakte bijna geen enkele forced error, zodat ik hem in de 3e set bij 1-0 op break speelde en me winst opbracht (h)
Als het kan, probeer ik hier of daar eens een wedstrijdje te bekijken .Je kunt er dikwijls iets uithalen.Maar de wedstrijd kan dikwijls kantelen ook.
Zo raar is tennis .Het zit hem dikwijls in het kopje.
Nick ik heb je gevolgd bij Raonic/Bollelli,Montanes in combi met Raonic en Benneteau /Monfils,Llodra,Gasquet en Raonic.
Duimen vooral voor Raonic dus ;-)
Wat denken jullie van deze?
ATP - ENKELSPEL: Memphis (USA), hardcourt (binnen)18/02 17:00u
Harrison R. (Usa) - Kubot L. (Pol)1@1.5 Ons Amerikaans talentje nog bezig gezien de laatste tijd?
Lu Y-H. (Tpe) - Hewitt L. (Aus)1@2.6 De laatste confrontatie won Lu (weliswaar in 2011 ,2jaar geleden ,maar ook op hardcourt en 6-2/6-3)
WTA - ENKELSPEL: Dubai (Verenigde Arabische Emiraten), hardcourt 19/02
Wozniacki C. (Den) - Safarova L. (Cze)2 @4 7:00u
Stephens S. (Usa) - Cirstea S. (Rou)1@1.34 7-5/6-3/6-2;-) aandikkertje :p 11:00u.Ik heb 1e set gezien en vond Cirstea agressiever tennissender dan Sloane :-@Had ze zelfs op winst 1e set gespeeld .wint ze toch wel de 2e en 3e ,toen ik weg moest :(
Putintseva Y. (Rus) - Robson L. (Gbr)2@1.37 Het engels talentje...17u15.Robson stond absoluut niet slecht te tennissen ,maar ze stond tegenover een Kazachstaans krachtpatserke en kwam nog goed terug in de 3e set van 5-2 naar 5-6 (Laura is gekend voor haar vechterslust en haar come back)maar uiteindelijk verloor ze de tiebreak 8-6 .
Raonic - Tommy Haas 6-4/6-3.
Raonic komt 2meter boven dat net .Zulke lange mensen zouden ze beter een hcp geven.0.5 meter achteruit om op te geven.Die zijn veel te veel bevoordeeld tegenover kleinere spelers bij de opslag!
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik was er gisteren niet, had wel wat gespeeld en eindelijk is een smetteloze dag waar alles goed ging.
Voor vandaag speel ik de volgende namen: ( Volgende keer geef ik weer uitleg heb vandaag iets teveel haast om uitleg te geven)
Llodra 1.60 ( paar dagen geleden al gepakt voor die odd zie blog)
Gasquet 1.16
Monfils 1.30
Melzer 1.53
Montanes 1.94
Bollelli 1.60
Volandri 1.70
Als alles gaat zoals het hoort te gaan, hoort dit een mooie tennisdag te worden
(y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Ja, ik had Llodra met 2-0 in sets winnen.
Was een makkie, Llodra heeft geen enkel breakpoint tegen gehad ;-)
0 Vind ik leuk's
Nu alleen gulbis nog winnen en ik heb beide gespeelde bets binnen (y)
0 Vind ik leuk's
Ik speelde ook dik ook Gulbis. Hij overtrof Llodra zelfs als het aankomt op tijd, wat wonnen deze mannen beiden gemakkelijk zeg!
Nu nog even een mooie combi voor vanavond maken, denk dat het Volandri/Bolleli/Melzer gaat worden.
0 Vind ik leuk's
Ik heb alleen melzer daarvan nog snel even gepakt.
Let's hope the best (y)
0 Vind ik leuk's
Ik ben de laatste maand aan het bijhouden hoe vaak mijn bet een tiebreak wint of verlies. Met Melzer erbij sta ik op de dramatische tiebreak score van 9-29. Best bizar eigenlijk, de tiebreaks zijn me niet echt gegund en dat is een understatement. Zie overigens wel dat Sijsling de eerste set terecht won, de tweede kon beide kanten opgaan al had Melzer bij 40-0 het toch wel af moeten maken.
Gulbis inderdaad erg sterk, wilde het wel spelen maar was het simpelweg vergeten.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Ja erg jammer van Melzer, had ook het idee dat ie beter was de hele wedstrijd, maar hij on het steeds niet afmaken. Had 230 erop gezet, weg dus, ach ja...
0 Vind ik leuk's
ik heb combitje Montanes, Volandri en Monfils
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.