Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Elias, Gastao-Stakhovsky, Sergiy Stakhovsky 1.50 (y)
Apart dat de odd voor Stakhovsky zo hoog is, de enige reden die ik daarvoor kan bedenken is dat hij alleen maar indoor heeft gespeeld en pas halverwege vorige week richting Amerika is gegaan. Aan de andere kant heeft hij voldoende tijd gehad om te wennen aan de baanomstandigheden en maak ik me daarom niet al te zorgen. Elias is naar mijn mening een leuke challenger voor op gravel maar op andere ondergronden hoort hij niet thuis. Ik denk dat hij een setje kan aanhaken bij Stakhovksy maar dat het daarna klaar is. Hier ga ik voor de meer all rounde speler en de ervaren van de twee.
Sousa, Joao-Munoz-De La Nava, Daniel Munoz de la nava 1.62 (y)
Wederom genoeg value in deze partij, hier verbaast me de hoogte van de odd eigenlijk nog meer. Munoz heeft vorige week een prima toernooi gehad op hardcourt en kwam tot de kwart finale met oa. een winst tegen Malisse. Redelijk solide en voor een Spanjaard gewoon een goede prestatie met een gravelachtergrond. Zijn tegenstander daarentegen heeft de afgelopen weken wisselend op gravel gespeeld en heeft daarna niet meer op hardcourt gespeeld. Van gravel terug naar hardcourt is een omslag en zorgt ervoor dat ze een ander spelletje moeten spelen. Munoz heeft dat al een gehele week kunnen doen, heeft goed gepresteerd dus ik verwacht dat de Spanjaard dit tegen Sousa ook laat zien.
Ilya Marchenko - Philipp Petzschner Marchenko 1.85 GOKJE (n)
Ik neem hier een gokje maar ik zie in deze partij wat value. Marchenko is langzaam maar weer zeker op niveau aan het komen maar is onstabiel. Als hij ze dag heeft merk je dit aan ze service percentages en als dat loopt is hij een hele lastige speler zeker voor kwalificatie niveau spelers. Niet voor niets had Gulbis het lastig met hem want als het loopt is hij lastig te breaken. Petz aan de andere kant ging op gravel spelen in Acapulco en gaf op met een blessure. Dat een speler overstapt op een graveltoernooi vind ik apart als hij ook dit toernooi wil spelen ( Dan kiest men eerder voor een hardcourt toernooi) Daarnaast zijn blessure, hij is een speler die gevoelig daarvoor is en ik bet graag tegen zulke spelers. Hij is heel onstabiel hij kan een set met 6-1 winnen om daarna 0-6 te verliezen. Als Marchenko ze service loopt gaat hij kansen krijgen en daar gok ik op.
Aandikker
Brands 1.15 (y)
Rest van de partijen vind ik de odds niet fijn genoeg voor of zijn de omstandigheden te twijfelachtig om nu al op die spelers te spelen. Roger Vasselin zal een pick zijn die vele spelen maar hij heeft een lang toernooi in de benen en dan blijf ik er liever vanaf. Zeker omdat die Zverev soms heel goed kan spelen.
Grt Nick
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Ben tevreden over de resultaten, Erg blij dat me voorgevoel over Roger goed was denk dat er aardig wat gokkers op hebben verloren. Zal in de loop van de dag de nieuwe lijst plaatsen maar op me blog zijn al een aantal picks te vinden voor het vrouwentennis.
Grt Nick
0 Vind ik leuk's
Een hoop kwalificatie partijen maar ik denk dat ik een paar value picks heb gevonden of overduidelijke winnaars.
Odesnik - Viola Viola 2.00
De eerste pick lijkt op eerste instantie een vreemde, maar Viola staat al weken op mijn lijstje van speel hem is als underdog... Iedere keer durfde ik het niet aan maar zag hem wel winnen. Gisteren was dat wederom het geval tegen Deverman die niet goed speelde maar dit kwam ook mede door Viola. Viola is hoe dan ook bezig met heel solide tennis voor een pure gravel speler en is al weken op de hardcourt banen te vinden. Zijn tegenstander Odesnik juist niet, als amerikaan is hij hardcourt gewend maar heeft de afgelopen drie weken alleen maar op gravel gespeeld. Zijn winst tegen Ram was goed maar het viel me op dat Ram aardig wat kansen heeft gekregen maar ze simpelweg niet afmaakte. Ik ben hoe dan ook geen fan van de amerikaan die ik een challenger puur sang vind. Viola is hier naar mijn mening minimaal gelijkwaardig en voor een odd van 2.00 het risico wel waard.
Tursunov, Dmitry-Alves, Thiago Tursunov 1.20 en winst 2-0 1.60
Ik weet niet wat Tursunov op heeft maar de laatste tijd staat hij goed te spelen, soms wint hij met geluk maar aan de andere kant dat dwing je ook weer af. Gisteren won hij wederom met speelsgemak en als iemand in vorm is moet je die gewoon mijden. Alves daarentegen is een veteraan maar heb ik ook veelvuldig zien verliezen op de hardcourt banen. Dat hij won van Haider-Maurer zegt niet veel omdat die hopeloos uit vorm is. Tursunov zie ik minimaal 4 a 5 break kansen per set krijgen en dat moet voldoende zijn om beide picks te behalen.
Dancevic, Frank-Ebden, Matthew Dancevic 1.57
Dancevic won erg knap van Kamke maar als je de stats dit terugkijk had het scoreverloop ook andersom kunnen wezen. Waar Dancevic iedere kans afmaakte deed Kamke dit op 1x na niet. Ik wilde om die reden deze partij laten gaan omdat Dancevic niet indrukwekkend had gespeeld ondanks het scoreverloop. Maar ik heb Ebden bekeken en ik begrijp eigenlijk niet hoe hij gewonnen kan hebben. Hij had 16 dubbelefouten, zijn servicepercentage lag onder de 50% en bood 11 break kansen aan en toch wist hij te winnen. Nu heb ik zijn recente resultaten bekeken en dit is iets wat veelvuldig terugkomt. Hij maakt op hardcourt dit moment heel veel fouten. Dancevic heeft gisteren bewezen deze kansen snoeihard af te maken en met de kansen die hij gaat krijgen hoort hij te winnen.
Mladenovic, Kristina-Scheepers, Chanelle Mladenovic 1.50 nu 1.40
De odd is snel aan het dalen en dat is logisch te noemen, Mladenovic presteert al een tijdje indrukwekkend op indoor en hardcourt en is voor haar type kaliber speler een prima speelster met doorgroei mogelijkheden. Scheepers aan de andere kant heeft waanzinnig last van een vormcrisis en haar verlies tegen Babos vorige week was schandelijk. Het meisje mist het vertrouwen op dit moment en als er iets maar fout gaat lijkt ze het op te geven. Met een returner als Mladenovic kan dit wederom zo partij worden.
Aandikker
Erakovic 1.18
Morgen komt er een stuk meer te spelen en ik heb al wat leuke partijen op papier staan, hopelijk zijn de odds ook zo leuk ;)
Grt Nick (y)
0 Vind ik leuk's
Ik was zelf ook al een beetje aan het kijken voor mijn bankroll systeem en vond Dancevic ook wel interessant.
Ebden staat wel wat beter op de ranking maar lijkt ook wat minder in vorm. Dancevic heeft ook het voordeel in de onderlinge duels en is wel in goeie doen. dus denk dat ik deze met je ga meespelen.
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
Wat een loser die mladonevic !!!!!!!!!!
0 Vind ik leuk's
Those who believe, achieve!!!
Waardeloze nacht met of tiebreaks die weer me kant niet opgingen viola en Dancevic of vrouwen die al 10 partijen die niet gewonnen hadden en nu opeens goed speelde. Schiet mij maar lek
Me picks voor vandaag staan op me blog. Ik zit in de auto dus kan ze hier nu niet uittypen
Grt nick
0 Vind ik leuk's
Weer een nieuwe ronde, gisteravond en vannacht ging redelijk. Meeste bets gingen goed al was het toch wel een verrassing dat Brands zo gemakkelijk won van Baghdatis. Gulbis blijft ook maar gaan terwijl ik bij hem toch vermoeidheid had verwacht. Deze bets zijn voor vanavond en vannacht.
L. Tsurenko - Y. Shvedova Tsurenko 1.65 (y)
Ik heb Tsurenko nog nooit live zien spelen, maar ze was één van me favoriete kwalificatie picks tijden de AO. Op hardcourt speelt ze prima en dat was ook op de AO terug te zien met een derde ronde plaats tot geval ( Won ook haar kwalificaties) Met de kwalificaties van de indians wells won ze alles met speelsgemak en won ook zeer gemakkelijk van Morita 6-1 6-2. Haar record dit jaar op hardcourt is 12-3 en dat zijn erg goede cijfers. Shvedova was de ‘sensatie’ van vorig jaar door plotseling op te duiken en veel overwinningen te pakken op gravel, ook op hardcourt deed ze het goed maar het jaar 2013 is haar nog niet goed gezind. Op hardcourt staat ze 2-4 dit seizoen en ze heeft van tegenstanders verloren waaronder Czink die ik minder vind als Tsurenko. Dat was haar laatste partij en zover ik weet heeft ze last van een vorm crisis. Deze pick speel ik op de vrouw die aangetoond heeft in vorm te zijn, de reacties van de baan al kent en op dit moment in een prima vorm verkeerd.
R. Vinci - K. Pervak Vinci 1.44 (y)
Pervak zal geen walkover zijn voor Vinci, Pervak won erg gemakkelijk van Zheng 6-2 6-1 en heeft in de afgelopen tijd onder andere van Barthel en Wozniacki gewonnen op hardcourt. Maar daarentegen heeft Vinci dit jaar (8-5) nog niet teleurgesteld op hardcourt toernooien op Doha na. Ze won onder andere van Stosur, Kerber en Petrova. Vinci is een taaie speelster en is te vergelijken met Errani of een Ferrer. Wachten tot de tegenstander een fout maakt en laat dat bij vrouwentennis nou veelvuldig gebeuren. Ik verwacht dat Vinci het niet makkelijk gaat krijgen maar ik zie haar winnen van Pervak.
Phau, Bjorn-Falla, Alejandro Falla 1.47 (n)
Dit is vooral een bet tegen Phau, Falla is een matige speler maar heeft een aardige eerste service maar mist het vertrouwen in zijn kunnen. Zijn partij tegen Malisse zag je dit ook terug hij had tien breakkansen maar wist er slechts één te maken terwijl Malisse zijn kansen wel direct pakt. Dat is best zonde want Falla kan van gelijkwaardige spelers winnen waar hij het nu nog laat liggen. Maar deze bet is niet gefocust op Falla. Phau heeft dit jaar nog geen enkele partij op hardcourt gewonnen van een speler van een klein beetje niveau. Hij verloor kansloos van Devermann, Nieminen en Berankis. Wist op indoor niet te winnen van Marchenko en Dolgopolov en verloor zelfs van Troicki die al maanden niet in vorm is. Daarom speel ik Falla omdat zelfs hij de duitser zonder vertrouwen pijn kan doen.
D. Munoz-De La Nava - M. Llodra Llodra 1.65 (y)
Dit is een bet uit persoonlijke voorkeur, laat daar geen misverstand over bestaan. Llodra is zeker geen zekerheidje maar het is wel een speler die van vrijwel iedereen kan winnen maar ook verliezen. Goed voorbeeld is zijn verloren partij tegen Tursunov waar hij heerste, de meeste kansen kreeg maar het simpelweg niet afmaakte. Munoz daarentegen speelde vorige week zeer sterk won knap van oa Mallise tot Gulbis hem toch wel gemakkelijk versloeg. Hij heeft al op de baan gestaan met de kwalificaties wat in zijn voordeel is maar Llodra vind ik van de twee de betere speler, de sterkere speler en als zijn service loopt hoort hij Munoz gemakkelijk te verslaan. Ze hebben nog nooit eerder tegen elkaar gespeeld maar Llodra heeft hier ieder gespeeld en wist vorig jaar Gulbis met 2-1 te verslaan voordat hij Ret. tegen Tsonga. Llodra is uitgerust en heeft met deze loting een ideale kans om verder te komen.
Tursunov, Dmitry-Petzschner, Philipp Tursunov 1.56 (n)
Tursunov is in vorm, iedereen die tennis volgt kan dit beaamen hij wint veel partijen en schijnt geen last te hebben van fysieke ongemakken. Tegen Alves begon hij matig maar na die eerste set was hij heer en meester en won als nog gemakkelijk. Petz aan de andere kant heb ik niet veel mee, het is bij hem alles of niets en daardoor een gevaarlijke speler. Heeft hij een goede dag dan kan hij winnen van Tursunov maar bij deze partij zegt me gevoel dat Tursunov wint. Beide hebben hier geen punten te verliezen maar Tursunov is op zijn best op hardcourt ( wist hierop al tweemaal te winnen van Petz) en heeft zijn vorm mee en de overtuiging om geld en punten te verdienen. Ik zie hier de Rus 7/10 keer winnen dus is de odd genoeg om te spelen.
Zeballos, Horacio-Ramos-Vinolas, Albert Ramos 2.05 gokje (y)
Ramos is hier de underdog en ik ben het er eigenlijk niet mee eens. Zeballos staat op hardcourt dit seizoen 5-1. Maar won zijn 5 partijen allemaal van spelers die nog slechter op hardcourt zijn dan hij. Toen hij op de AO moest spelen maakte Seppi hem met de grond gelijk en had hij geen kans op hardcourt. Na de AO heeft hij ook niet meer op hardcourt gespeeld en alleen maar op gravel, de ondergrond waar hij zich fijn op voelt. Dat is ook zeker de ondergrond waarop Ramos zich fijn voelt Ramos sinds de davis cup vind ik zijn spel vooruit gaan, het klopt dat hij na de Davis Cup ook alleen maar op gravel heeft gespeeld maar dat was vorig jaar ook het geval en toch kwam hij tot de derde ronde. Ramos als hij verliest, is het nooit gemakkelijk en zijn partij tegen Baghdatis op de AO had net zo goed zijn kant op kunnen gaan. Zeballos speelt de laatste tijd goed maar speelt normaal Challengers, Ramos daarentegen is al jaren een B/C speler en heeft zowel wat te verdedigen als te laten zien dat hij in vorm is. Voor deze odd is hij het risico waard want dit is een 50/50
Aandikker
Davydenko 1.30 (y) Davydenko 2-0 1.88 (y) (gok)
Davydenko speelde 4x eerder op hardcourt tegen Mathieu en won alle partijen met 2-0 vandaar dat ik een 2-0 gokbet maak.
De Bakker 1.20 (y)
Succes en hopelijk een goede tennisdag
0 Vind ik leuk's
Een goede tennis dag/nacht gehad met 10/2 result. Ik heb helaas vandaag geen tijd op me bets uit te typen dus kijk op me blog naar de partijen die ik speel. Let goed op de stacks aankomende nacht zijn het allemaal gelijke partijen dus als je puur op zekerheidjes wil spelen raad ik je aan om een dag niet te spelen.
Grt (y)
0 Vind ik leuk's
Petzschner P. (Ger) - Nishikori K. (Jpn)22u55 2 @1.2of 0-2@1.6 FT 2-6/3-6
Ik zag Nishikori tegen Lopez op 24/02 Memphis, en Lopez kon enkel kijken en ondergaan 6-3/6-2. :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Veel kleine odds vanavond, terwijl er toch een paar risico's zijn. Ik speel vandaag vooral handicaps om wat leukere odds te krijgen
M. Ebden - G. Dimitrov Dimitrov 1.33 (y) Dimitrov -3 1.70 (y)
Ik ben een fan van Dimitrov, erg goede service bewegelijk en hij zo type speler waarvan ik verwacht dat hij in de toekomst in de top tien kan komen. Ik ben benieuwd hoe hij op hardcourt gaat spelen, Na Rotterdam heeft hij niet meer gespeeld dus dat is altijd afwachten zeker tegen Ebden die al drie keer op de baan heeft gestaan. Maar Ebden heeft één mankement en dat is de vele fouten die hij zelf al maakt. Dan tegen een speler als Dimitrov verwacht ik dat er nog veel errors en fouten zullen ontstaan omdat Dimitrov erg goed in het returne van de bal is. Ik verwacht een winst en een winst met minimaal drie games verschil.
M. Matosevic - J. Monaco Matosevic 1.81 (y) en Matosevic -1 2.00 (y)
Matosevic tegen Monaco is niet een bet omdat ik Matosevic zo geweldig vind, maar het is vooral een bet tegen Monaco die sinds zijn blessure eind van het jaar erg slecht aan het spelen. De beide gravel toernooien verloor hij 2-0 van eigenlijk nobody's en op de AO werd hij ook kansloos verslagen door Kuznetsov. Als iemand zo niet in vorm is, en al niet goed kan spelen op zijn ondergrond (gravel) dan verwacht ik ook niet dat hij dit op hardcourt kan. Matosevic heeft een leuke run de afgelopen weken gemaakt, speelt redelijk en maakt hier alle kans om door te gaan. Let op dit is vooral een bet tegen Monaco.
N. Almagro - D. Gimeno-Traver Almagro 1.14 (y) Almagro -4 1.62 (y) Under 21,5 1.84 (y)
Het enige risico in deze partij is dat Almagro nog niet op deze banen heeft gespeeld ( op de dubbel na) Traver aan de andere kant heeft er al wel op gespeeld en won gemakkelijk van Lacko met 2-0. Maar Almagro heeft vorig jaar het zelfde traject gelopen als dit jaar met gravel toernooien voor Indian Wells en dat ging ook prima. Almagro hoort normaal gesproken hier met 2-0 te winnen en dan zie ik deze lines allemaal gehaald worden. Op de AO dit jaar won hij overtuigend met 6-4 6-1 6-2, en hopelijk is dat een mooie indicatie voor vannavond.
N. Davydenko - J-M. Del Potro Del Potro 1.30 (y) Del Potro 2-0 1.85 (y) onder 21.5 1.87 (y)
Deze partij heeft naar mijn mening weinig uitleg nodig. Ik vond Davydenko tegen Mathieu niet heel sterk, en Del Potro is van een paar niveaus hoger en die hoort hier te winnen.
C. Suarez Navarro - M. Sharapova onder 18 1.53 gokje (n)
Bij de vrouwen op de onder betten is altijd een gok, maar Sharapova heeft dit hele jaar tegen tegenstanders die onder haar staan op de ranglijst altijd uit gehaald. Ze haalde redelijk vaak de onder 18 en Suarez is een echte gravelspeelster en ik denk dat Sharapova hier ook weer gaat laten zien waarom ze eigenlijk heel goed is.
P. Petzschner - K. Nishikori 0-2 1.64 (y)
Nishikori heeft twee weken niet gespeeld, maar na zijn knappe indoor overwinning gaf hij op tegen Karlovic. Ik denk dat het kwam door de vermoeidheid en dat hij niks wilde forceren voor de Indian Wells. Nishikori heeft een mooie run gehad met veel 2-0 overwinningen en Petzschener met alle respect hoort geen probleem te vormen voor de Japanner die in alle facetten een betere speler is.
J. Blake - J-W. Tsonga Tsonga 2-0 1.61 (y)
Laat ik voorop stellen dat ik vind dat Tsonga nog niet echt heeft laten zien in goede vorm te verkeren. Hij won het indoor toernooi maar ook daar had hij wat hachelijke momenten. Maar aan de andere kant vind ik Blake niet heel bijzonder dit jaar, dat hij won van Haase was goed maar we hebben het over mentaal niet sterk genoeg Haase en die heeft het op dit moment gewoon niet. Blake heb ik dit jaar zien verliezen met 2-0 onder andere van Young en ondanks dat Tsonga nog niet op de baan heeft gestaan hoort hij hier 2-0 te winnen.
Hopelijk weer een mooie avond met goede resultaten, succes
(y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.