Tennistips van: Nick
Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ok we zullen zien, ik hou je in de gaten (a)
Als je je blog adres even kan plaatsen(of pm) zou dat wel fijn zijn.
Als je je blog adres even kan plaatsen(of pm) zou dat wel fijn zijn.
Vandaag een prima tennisdag van de momenteel 8 gespeelde duels er 7 goed. Baal dat ik Tursonov niet aandurfde die won weer heel solide. Wel erg fijn voor JohnHeitinga (y)
Hopelijk wint Sijsling vanavond ook een set dan kunnen we spreken van een prima tennisdag
Die wint hij dus 8 van de 9 goed, heerlijk had ik nu maar winst gepakt want daar ziet het wel naar uit
Hopelijk wint Sijsling vanavond ook een set dan kunnen we spreken van een prima tennisdag
Die wint hij dus 8 van de 9 goed, heerlijk had ik nu maar winst gepakt want daar ziet het wel naar uit
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Prima dag inderdaad, Monaco had het perfect kunnen maken maar ach!
Thanks voor de tips Nick (y)
Thanks voor de tips Nick (y)
X
X
X
Ja dat had het zeker perfect kunnen maken, en ik blijf het verrassend vinden dat hij verloren heeft. Maar het kan niet altijd meezitten.
Bets voor morgen heb ik via blogabet gemaakt inclusief de uitleg. Bekijk ze daar of volg me daarop!
Bets voor morgen heb ik via blogabet gemaakt inclusief de uitleg. Bekijk ze daar of volg me daarop!
Ik vind het een lastige avond vandaag, desalniettemin ben ik op de volgende bets gekomen:
Mayer * Tsonga * Querrey
Sharapova *Berdych * Bartoli
Gok:
Na Li * Baghdatis
Mayer * Tsonga * Querrey
Sharapova *Berdych * Bartoli
Gok:
Na Li * Baghdatis
X
X
X
Loopt tot nu toe erg lekker met de bets(y)
edit: Had ik me mond maar gehouden lijkt wel of ik de boel gejynxt heb.
Querrey die 4 games op rij verliest en daarna de partij uit handen geeft en Berdych die compleet zijn vorm van gisteren niet meeneemt.
edit: Had ik me mond maar gehouden lijkt wel of ik de boel gejynxt heb.
Querrey die 4 games op rij verliest en daarna de partij uit handen geeft en Berdych die compleet zijn vorm van gisteren niet meeneemt.
Weer wat nieuwe tips geplaatst op me blog, zullen er nog wat bijkomen.
Ben nog niet uit over Sharapova-Azarenka
Ben nog niet uit over Sharapova-Azarenka
Het loopt tot nu toe prima met op dit moment een prima profit marge.
Mijn bets voor vannacht en morgen zijn geplaatst al is de kans groot dat ik deze in de ochtend nog vergroot.
Volg me dus op me blogpagina om die ook mee te pakken
V Troicki - M Youzhny M Youzhny ML
Vasek Pospisil - Farrukh Dustov Vasek Pospisil ML
Yuki Bhambri - Karol Beck Karol Beck ML
Zie de rest van mijn partijen op me blog.
Mijn bets voor vannacht en morgen zijn geplaatst al is de kans groot dat ik deze in de ochtend nog vergroot.
Volg me dus op me blogpagina om die ook mee te pakken
V Troicki - M Youzhny M Youzhny ML
Vasek Pospisil - Farrukh Dustov Vasek Pospisil ML
Yuki Bhambri - Karol Beck Karol Beck ML
Zie de rest van mijn partijen op me blog.
Ik volg je iedere dag! Heerlijke combi's binnen vandaag dankzij je tips! Onder andere Seppi, Gasquet, Anderson en Dolgopolov! (y)
X
X
X
Heb je nog wat leuks Nick ? :d Ik heb een combi Simo - Wawrinka - Lopez (y) Heb hem overgenomen van je blogabet (y)
Zal je de komende dagen veel gaan volgen aangezien er deze week niet veel soeps is qua voetbal ;-) Doe zo voort man :d
Zal je de komende dagen veel gaan volgen aangezien er deze week niet veel soeps is qua voetbal ;-) Doe zo voort man :d