Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bedankt voor de tips! Ik speel al deze tips in 3 verschillende combi's (y)
0 Vind ik leuk's
Ik speel Tomic*Raonic*Bartoli
0 Vind ik leuk's
X X X
john-heitinga:

Raonic is enigzins gevaarlijk, speelde waanzinnig slecht tegen Nieminen en Stepanek is een taaie op de hardcourt baan. Vond de odd te laag om voor Raonic te gaan. Hoop voor je dat ie goed uitpakt (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
010nick:
john-heitinga:

Raonic is enigzins gevaarlijk, speelde waanzinnig slecht tegen Nieminen en Stepanek is een taaie op de hardcourt baan. Vond de odd te laag om voor Raonic te gaan. Hoop voor je dat ie goed uitpakt (y)

Laten we het hopen! (y)
Speel daarnaast vannacht nog Ferrer 2-0 * Gasquet * New York Yankees (honkbal)
0 Vind ik leuk's
X X X
Goed bezig weer Nick (y)
0 Vind ik leuk's
Tursonov-Tomic
Ik lag heerlijk te slapen dus heb niks meegekregen van deze partij. Ziet er naar uit dat Tomic vrij gemakkelijk klopt heeft gehad. Heel apart ben benieuwd naar de statistieken.
Melzer-Andujar
Deze partij heeft een heel hoog ik ben verkocht gehalte. Ik heb het begin niet meegekregen ( Sliep nog) maar ik volgende laatste set waar Andujar compleet Melzer aan het afslachten was, het stond ook zo 2-5 en hij mocht serveren voor de winst. Op dat moment raakte hij niks meer, ik heb iemand nog nooit zo niveaudrop zien maken ( Terwijl er minimale druk was 2 breaks voor) Het werd 5-5 toen brak Andujar hem op nieuw om direct weer gebroken te worden en uiteindelijk de tiebreak te verliezen. De manier waarop dit ging was in mijn ogen heel verdacht. Als je er dan vanuit gaan dat Melzer op een gegeven moment op een odd van 8 stond... Komen bij mij de twijfels. Enige geluk voor mij is dat ik hem in een combo had met Tomic.
Enige voordeel hieraan, betten tegen Melzer de volgende ronde dan heb je je geld terug.
0 Vind ik leuk's

Melzer-Andujar
Deze partij heeft een heel hoog ik ben verkocht gehalte.

Bij tennis bet weet je toch nooit,hé!?Zeker in kleinere toernooien. :-@
Wat denk je van O.Rochus ?
Mons (Belgium), hard (indoor) Struff J-L. (Ger) - Rochus O. (Bel)2@1.36
ATP - SINGLES: Beijing (China), hard
Harrison R. (Usa) - Lopez F. (Esp)1@2.32 is dat geen mooie?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Zonde van Tomic inderdaad.. Raonic deed gewoon wat hij moest doen en Bartolli had ook al gewonnen..
Nu hopen dat Ferrer en Gasquet winnen :)
0 Vind ik leuk's
X X X
Wat denken jullie van Gilles Simon winnen van Tipsarevic vannacht?
0 Vind ik leuk's
john-heitinga:
Zonde van Tomic inderdaad.. Raonic deed gewoon wat hij moest doen en Bartolli had ook al gewonnen..
Nu hopen dat Ferrer en Gasquet winnen :)

Ik acht de kans daarop wel heel groot. Heb je ferrer 2-0 of gewoon op zijn odd want die ligt op 1.10 volgens mij.
@Boempatat Rochus zou ik laten gaan voor die odd, hij heeft al 5 duels niet gewonnen op hardcourt/indoor en zijn tegenstander heeft er nog niet opgespeeld. Die speelde overigens een vrij sterk toernooi in Madrid. Ryan heeft al even niet gespeeld maar vond hem tegenvallend spelen tijdje terug, Lopez kreeg daarentegen op ze klote van Sijsling maar ik verwacht dat Lopez hier wel volgas gaat. Ik zou dan eerder op Harrison spelen + 1,5 set (1.50) Daar zie ik meer value in dan puur op de winst van hem.
@Bakinho Simon doet het altijd goed tegen Tipsarevic (5-1 onderlinge duels) Won vorige week in Bangkok nog van hem in twee sets. Het is een odd om te spelen maar ik heb het voorgevoel dat Tipsarevic dit maal een stuk sterker voor de dag zal komen ( Qua ATP punten en prijzengeld is dit toernooi ook veel belangrijker)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.