Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Een matige tennisdag vandaag, ook een aantal verrassingen met oa de uitschakeling van Ferrer(Blessure) Stosur, Almagro.
Vannacht en morgenochtend weer nieuwe kansen en dit zijn de namen die ik speel.
Monaco zie boven voor de uitleg (y)
Dolgopolov Jr., Oleksandr (UKR) - Melzer, Jurgen (AUT) 1,40 (n) ( weer erg verdacht)
Ik ga hier blind voor Dolgopolov, ik blijf erbij Melzer is een hele matige speler en had er gewoon al uit moeten liggen. Op een wonderbaarlijke (verkochte) manier wist hij toch te winnen maar Dolgopolov is van een ander kaliber en zijn eerste duel liet blijken dat hij dit toernooi serieus neemt. Ik ga hier voor Dolgopolov en de odd van 1.40 is prima te nemen.
Bartoli, Marion (FRA) - Goerges, Julia (GER) 1,50 (y)
Bartoli ik heb een hekel eraan om op haar te spelen maar de laatste tijd speelt ze vrij solide op de hardcourt banen en laat weer is wat vorm zien. De 1,50 is zo hoog omdat Goerges verrassend Stosur versloeg. Stosur is eigenlijk een rare die kan waanzinnig goede partijen spelen maar het ook compleet laten glippen. Het was voor Goerges een lange partij met veel games waardoor ik wel wat vermoeidheid verwacht. Daarentegen had Bartoli het een stuk makkelijker. Daarnaast speelde de dames vorige week nog tegen elkaar en werd het 2-0 voor Bartoli. Ik ga hier voor Bartoli
Jankovic, Jelena (SRB) - Suarez Navarro, Carla (ESP) 1,37 (n)
Jankovic is eigenlijk hetzelfde verhaal, vaak won je als je tegen der bette aangezien de bookies haar en ook Bartoli altijd te hoog beoordelen. Maar van de laatste tien duels op hardcourt verloor ze er 3 ( 2 maal Radwanska 1 maal Vinci) dat zijn verliespartijen die niet gek zijn en eigenlijk qua niveau kloppen. Suarez Navarro wordt te hoog ingeschat omdat ze won van Kvitova. Heel knap maar Kvitova is al een aantal weken licht geblesseerd maar speelt de toernooien omdat ze geen boete wilt ontvangen. Ik ga hier voor Jankovic
Gokje
Wawrinka, Stanislas (SUI) - Chardy, Jeremy (FRA) Chardy (y)
Ik speel hier op de Jeremy (FRA) sets handicap (+1.5) voor 1,72. Ik vind Wawrinka de betere speler maar Wawrinka was de vorige ronde niet overtuigend tegen een vrij matige speler. Chardy daarentegen is beter en kan het de Zwitser moeilijk maken met zijn harde slagen. Dit is voor mij een pure gok maar ik verwacht dat Chardy het in zich heeft om een set te pakken. Een gameline kan eventueel ook gespeeld worden maar ik ga hiervoor.
Meer namen speel ik vannacht niet. Ik zal morgen de lijst uitbreiden met de namen die ik ga spelen in Belgie(mons) en eventueel wat Amerikaanse toernooien.
Extra namen
Sijsling (y)
Kamke (y)
Gofin
uitleg volgt later
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Dolgopolov Jr., Oleksandr (UKR) - Melzer, Jurgen (AUT) 1,40
Ik ga hier blind voor Dolgopolov, ik blijf erbij Melzer is een hele matige speler en had er gewoon al uit moeten liggen. Op een wonderbaarlijke (verkochte) manier wist hij toch te winnen maar Dolgopolov is van een ander kaliber en zijn eerste duel liet blijken dat hij dit toernooi serieus neemt. Ik ga hier voor Dolgopolov en de odd van 1.40 is prima te nemen.
hetvolgende schreven ze op punterlounge over dolgopolov ,voor de wedstrijd tegen Lopez:
Just some information:
"Dolgo hasn't trained for 3 weeks. He's a big street race fan, attends a lot of races when he can but unfortunately a couple of weeks ago one of his best friend's died in a race and that's why he postponed his Asia tour for a while. He's surely emotionally drained and will need some time to get into the match for sure"
Maar hij heeft die wedstrijd ondertussen gewonnen met 60-64

;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Dolgopolov Jr., Oleksandr (UKR) - Melzer, Jurgen (AUT) 1,40
hetvolgende schreven ze op punterlounge over dolgopolov ,voor de wedstrijd tegen Lopez:
Just some information:
"Dolgo hasn't trained for 3 weeks. He's a big street race fan, attends a lot of races when he can but unfortunately a couple of weeks ago one of his best friend's died in a race and that's why he postponed his Asia tour for a while. He's surely emotionally drained and will need some time to get into the match for sure"
Maar hij heeft die wedstrijd ondertussen gewonnen met 60-64

;-)

Daarnaast klopt de informatie niet aangezien hij gewoon in Malaysie speelde ( Begin van de Asia tour) Die verloor hij overigens maar dat leek mij meer omdat het een laag atp toernooi was en Dolgo zich niet genoeg inzetten. Ik verwacht niet dat het auto ongeluk dit toernooi ervoor zal zorgen dat hij vannacht instort. (y)
0 Vind ik leuk's
Deze nacht speel ik:
Ivanovic, A - Oprandi, R
Suarez-Navarro, C - Jankovic, J
Melzer, J - Dolgopolov, A
Odd: 2.18
Bartoli, M - Goerges, J
Chardy, J - Wawrinka, S
Odd: 2.00
0 Vind ik leuk's
X X X
Quote:
Deze nacht speel ik:
Ivanovic, A - Oprandi, R 0-2
Suarez-Navarro, C - Jankovic, J 2-0
Melzer, J - Dolgopolov, A 2-1
Odd: 2.18 (n)
Bartoli, M - Goerges, J 2-0
Chardy, J - Wawrinka, S 0-2
Odd: 2.00 (y)
0 Vind ik leuk's
X X X
Tennis voor vannacht en morgenochtend. Vandaag tot nu toe een redelijke dag een paar lekkere odds gepakt met oa Monaco maar Dolgopolov heeft me ook wat mooie bets gekost. Morgen veel tennis en in mijn ogen veel duidelijke favorieten
Raonic, Milos (CAN) - Troicki, Viktor (SRB) 1,30 (y)
Raonic zijn spel is hard serveren, als dat niet loopt kan iedereen van hem winnen. Maar lopen ze services dan is hij nauwelijks te verslaan. Troicki won van Haase maar is dat zo bijzonder? Haase is al maanden uit vorm en is bijna niet meer serieus te nemen. De winst van Troicki was logisch maar tegen Raonic is het een ander verhaal. Ze speelde in Augustus ook al tegen elkaar en Raonic wist vrij gemakkelijk te winnen met 6-3 en 6-4. Ik verwacht dit morgen ook weer en daarom speel ik op Raonic
Nishikori, Kei (JPN) - Robredo, Tommy (ESP) 1,32 (y)
Robredo verraste met een makkelijk overwinning op Nieminen die de week ervoor een goed toernooi speelde. Zo verrassend was het niet aangezien Nieminen een vrij matige speler was die een keer een piek moment had. Week erop zie je dat hij ook weer door ze hoeven kan zakken. Nishikori speelt in eigen land en zal het publiek massaal achter zich hebben. Met het volk erachter wilt hij ver komen en daarom speel ik op hem.
Youzhny, Mikhail (RUS) - Anderson, Kevin (RSA 1,64 (y)
Ik vind de odd vrij hoog van Youzhny, ik had die eigenlijk op de 1.40 verwacht en dan zou ik die odd nog spelen. Voor mij is de 1,64 dus een extra lekkerheidje om op hem te spelen. Anderson heeft een vrij matige trackrecord op de hardcourt banen, en heeft ook zelf aangegeven dat hij hier niet zijn beste spel op kan spelen. Youzhny daarentegen is een vrij solide ervaren speler die voor iedere speler geen walkover is. Hij speelde een sterke partij tegen Haas en als hij dat niveau behaald dan zal hij Anderson verslaan. ( In augustus speelde ze ook tegen elkaar en wist Youzhny met 2-0 te winnen)
Lopez, Feliciano (ESP) - Lu, Yen-Hsun (TPE) 1,42 (y)
Lopez is naar mijn mening de terechte favoriet. ik vind Lu een hele matige speler die eigenlijk tegen de betere spelers kansloos is. Zijn winst tegen Ferrer kwam door een blessure. Zelfs met een blessure wist Lu geen game van hem af te pakken. Dat zegt eigenlijk genoeg naar mijn mening. Voor Lopez is dit een grote kans om verder te komen en ik verwacht dat hij dit ook gaat doen.
Monaco, Juan (ARG) - Baghdatis, Marcos (CYP) 1,58 (n)
Monaco laat zien dat hij ze goede vorm van vorige week mee heeft genomen. Hij vernederde Dimitrov zelfs en hij speelde echt heel goed. Baghdatis een een echte B/C speler die af en toe een goede speler het lastig kan maken. Ik persoonlijk vind hem te wisselvallig in zijn spel om het Monaco echt lastig te maken. Daarnaast heb ik de partij van Monaco bekeken ( Later op de dag) en ik zie hem Baghdatis wel pakken op zijn games. Ik ga hier voor Monaco die een prima odd heeft om te spelen.
Bryan Bob/Bryan Mike - Dolgopolov Jr. O./Kubot L. Bryan Bob/Bryan Mike 1,17 (y)
Een hele lage odd maar ik zie hier de broertjes Bryan simpelweg niet verliezen. Je kan de broertjes in het dubbelspel zien als een Federer waanzinnig kundig. Ik speel deze mee in een combo bet.
Li, Na (CHN) - Peng, Shuai (CHN) Li, Na (CHN) 1,25 (y)
Op de Asia tour een echt Aziatisch onderonsje. Ik ga hier voor Na Li speelt tot nu toe een erg sterk toernooi met in mijn ogen knappe 2-0 overwinningen op Schiavone en Petrova. Ik vind Peng te wisselvallig en ondanks dat die het laatste onderlinge duel wist te winnen zie ik dit vannacht niet gebeuren.
Gokje
Kerber, Angelique (GER) - Wozniacki, Caroline (DEN) Games totaal OVER > 21.0 1,85 (y)
Ik vind Wozniacki de laatste paar weken een stuk solider spelen als ze dat ze in tijden heeft gedaan. Ik vind Keber terecht de favoriet maar ik zie deze partij wel naar een 3 setter gaan. Kerber kreeg vorige week flink op der klote van Radwanska en dat geeft mij het gevoel dat Wozniacki wel denkt een kans te maken. Daarnaast moet ik zeggen dat Wozniacki nou al een paar keer achter heeft gestaan en knap terug kwam ( Terwijl ze in mijn ogen mentaal vrij zwak is ) Met die wetenschap vind ik de gameline een prima line om mee te pakken.
Mons
Darcis, Steve (BEL) - Sijsling, Igor (NED) Sijsling, Igor (NED) sets handicap (+1.5) 1,40 (y)
Sijsling is de underdog maar ik had niet verwacht dat zijn odd op 2.05 zou liggen. Ik vind Sijsling steeds beter speler en heeft naar mijn mening ook meer potentie dan Haase. Ik verwacht dat Sijsling het Darcis heel moeilijk gaat maken, net als Bemmelmans dat gisteren al deed bij Darcis. Ik speel hier op de 1.5 set aangezien ik Sijsling instaat zie om een set te pakken.
Rest van de partijen vind ik te close om te callen, ik laat ze lekker voor wat het is. Die partijen kunnen beide kanten opgaan
0 Vind ik leuk's
Eej Nick,
Zou jij misschien ook willen qouten welke wedstrijden je uiteindelijk goed heb voorspeld en welke niet?
0 Vind ik leuk's
Thanks voor de tips Nick! (y)
Speel o.a.
Nishikori * Tursunov * Bryan/Bryan (Tursunov is mijn gokje)
Monaco * Youzhny
Raonic * Lopez * Na Li
0 Vind ik leuk's
X X X
Speel je geen enkele in Mons, Nick? :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Speel je geen enkele in Mons, Nick? :p

Speel slechts Sijsling + 1,5 set. Rest van de partijen vind ik te variabel.
@Tim Ik ben van plan om me bets voortaan ook op blogabet te plaatsen dan vallen die gegevens allemaal makkelijk af te lezen.
@John Heel erg zuur van Monaco, liet de tweede set echt waanzinnig tennis zien maar daarentegen in de derde set is hij er niet dicht bij geweest om terug te breken.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.