Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbaltips van Chicharito14

Welkom allemaal, Dit is mijn nieuwe topic waar ik vanaf heden mijn tips zal plaatsen. Ik speel enkel op voetbalwedstrijden, en dan vooral op de West-Europese competities. De Nederlandse Eredivisie volg ik het meest, daar zullen dan ook de meeste tips van mij overgaan. Mijn meeste single tips zullen een odd hebben, variërend van rond de 1,50 tot de 2,50. De tips met een odd van <1,50 vind ik de verhouding risico-rendement meestal te laag, het risico moet in mijn ogen echt zeer gering zijn, wil ik een tip geven met een odd van <1,50. De tips met een odd van >2,50 zijn, zoals de bookies al laten merken met een hoge odd, erg risicovol. Echter schat ik de kansen van de underdog soms op redelijk, en zal ik de tip spelen doordat de verhouding risico-rendement erg voordelig is. Ik speel niet om te spelen, ik speel alleen wanneer er (in mijn ogen) rede is om te spelen. Dit betekent dat ik vooral in het weekend actief ben, en doordeweeks minder aangezien ik vooral tips uit de West-Europese competities speel.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chicharito14
Country flagchicharito14 in 2-04-2013 11:23 Leden topics
in 2-04-2013 11:23 Leden topics
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vrijdag 5 april
Eredivisie

Feyenoord - Vvv (0-1)
(1) @1,58
Vrijdag 12 april
Jupiler League
Fc Oss - Excelsior

(1) @2,30
Fc Oss staat 5e in periode 4, en heeft zo nog zicht op een periodetitel. De aankomende wedstrijden spelen zij achtereenvolgend tegen Excelsior (thuis), Telstar (uit), Helmond Sport (thuis) en Emmen (uit). 3 relatief makkelijke wedstrijden tegen clubs die nergens meer voor spelen en een zware thuiswedstrijd tegen Helmond. Als Oss mee wil doen aan de Play Offs, dan moet er allereerst vanavond gewonnen van Excelsior. De heenwedstrijd werd door Oss met 1-3 gewonnen, verder presteert Excelsior dramatisch in uitwedstrijden: 0-3-10.
0 Vind ik leuk's
Vrijdag 12 april
Jupiler League

Fc Oss - Excelsior
(1) @2,30
0 Vind ik leuk's
Was een mooie. Thanks!
0 Vind ik leuk's
Voor vanmiddag 8 singles:
Feyenoord - Nac Breda (0-1) 1 @1,70
Fc Groningen - Ajax 2 @1,77
Fc Groningen - Ajax Ajax to score in both halves @2,35
Fc Twente - Psv Psv to score in both halves @2,60
Fc Utrecht - Heracles Almelo X @3,85
Udinese - Atalanta BTS @1,95
Manchester Utd - Swansea City (0-1) 1 @1,76
Atletico Madrid - Barcelona Barca to score in both halves @2,40
GL (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.