Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbaltips van Chicharito14

Welkom allemaal, Dit is mijn nieuwe topic waar ik vanaf heden mijn tips zal plaatsen. Ik speel enkel op voetbalwedstrijden, en dan vooral op de West-Europese competities. De Nederlandse Eredivisie volg ik het meest, daar zullen dan ook de meeste tips van mij overgaan. Mijn meeste single tips zullen een odd hebben, variërend van rond de 1,50 tot de 2,50. De tips met een odd van <1,50 vind ik de verhouding risico-rendement meestal te laag, het risico moet in mijn ogen echt zeer gering zijn, wil ik een tip geven met een odd van <1,50. De tips met een odd van >2,50 zijn, zoals de bookies al laten merken met een hoge odd, erg risicovol. Echter schat ik de kansen van de underdog soms op redelijk, en zal ik de tip spelen doordat de verhouding risico-rendement erg voordelig is. Ik speel niet om te spelen, ik speel alleen wanneer er (in mijn ogen) rede is om te spelen. Dit betekent dat ik vooral in het weekend actief ben, en doordeweeks minder aangezien ik vooral tips uit de West-Europese competities speel.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chicharito14
Country flagchicharito14 in 2-04-2013 11:23 Leden topics
in 2-04-2013 11:23 Leden topics
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dinsdag 2 april:
Champions League

Paris Saint Germain - Barcelona
(1X) @2,20
Afwezigen:
Paris Saint Germain: Thiago Motta
Barcelona: Alba, Xavi (both doubtfull), Puyol, Adriano, Pedro
Ik verwacht dat Barcelona over 2 wedstrijden makkelijk doorgaat, in Camp Nou zal Barca PSG van het kastje naar de muur spelen, echter verwacht ik vanavond een erg zware avond voor Barca in Frankrijk. Paris Saint Germain weet, zoals elk ander, dat Barcelona over de betere kwaliteiten beschikt. Wil PSG een beetje hoop houden op de halve finales, dan zullen zij vandaag een goed resultaat moeten neerzetten: het moet vandaag gebeuren, maar een open wedstrijd zal hun executie betekenen. Barca op zijn beurt zal, zoals in iedere wedstrijd, het heft in handen nemen. Barca weet dat zij vanavond geen extreme risico's hoeven te nemen: het vuurwerk zal plaatsvinden in de return.
Paris Saint Germain zal de wedstrijd Milan - Barca als voorbeeld nemen, en hopen een goed resultaat neer te zetten in eigen huis. PSG zal proberen dat Barca niet hun eigen spel kan spelen. Geruchten doen de ronde dat PSG info van Mourinho heeft gekregen met daarin de zwakke plekken van Barca + hoe deze te bestrijden zijn. Ik zie vanavond PSG niet verliezen.
Bayern München - Juventus
(1) @1,65
Afwezigen:
Bayern München: Javi Martinez, Babstuber
Juventus: Giovinco, Vucinic (both doubtfull), Bendtner, Pepe
Een wedstrijd tussen twee grootmachten. Ik denk dat men kan stellen dat, naast nummer 1 Barcelona, deze twee clubs de top-3 van beste club op het moment completeren. Beide clubs staan bovenaan in de nationale competitie en stevenen af op het kampioenschap. Ik verwacht dat deze wedstrijd de leukste van de 2 wordt vanavond. Juventus zal geen open kaart spelen, in het achterhoofd hebbende dat er nog een thuisduel zal plaatsvinden. Bayern München kan zich een goede uitgangspositie schenken, wanneer zij vanavond een goed resultaat neerzetten. Bayern München heeft meer dan genoeg zelfvertrouwen getankt na het afgelopen weekend: het kampioenschap is officieus al binnen na de 9-2! overwinning op HSV. De concentratie kan volledig worden gericht op de wedstrijd van vanavond in de CL. Ik zie Bayern München een (nipte) overwinning boeken op Juventus.
0 Vind ik leuk's
Dinsdag 2 april
Champions League

Paris Saint Germain - Barcelona (y)
(1x) @2,20
Bayern München - Juventus (y)
(1) @1,65
0 Vind ik leuk's
In de Champions League vanavond, en morgen in de europa league speel ik niets.
Vrijdag zal ik mijn tips weer geven voor onder andere de Jupiler League en Eredivisie.
(h)
0 Vind ik leuk's
Ik volg je. Eerder had je hier ook al een topic geloof ik of niet?
0 Vind ik leuk's
arie07:
Ik volg je. Eerder had je hier ook al een topic geloof ik of niet?

Ja klopt, ben even een tijdje gestopt (wel tip competitie) maar pak nu de draad weer op ;-)
0 Vind ik leuk's
Donderdag 4 april
Europa League

Benfica - Newcastle United
(1) @1,55
Afwezigen:
Benfica: ?
Newcastle United: ?
Benfica is een topploeg, dat het in de Portugese competitie erg goed doet. In thuiswedstrijden wint Benfica bijna alles, alleen de wedstrijden tegen Porto en Sporting Braga eindigden in een 2-2 gelijkspel. Buiten deze twee wedstrijden om, won Benfica thuis alles met een doelsaldo van 32 voor en maar 3 tegen. Newcastle United eindigde vorig jaar op een knappe 5e plek in de Premier League, zelfs boven Chelsea. Dit jaar is Newcastle alleen erg teleurstellend, het staat op een 15e plek. Het verschil met nummer 10 Fulham is maar 6 punten, echter is het verschil met de degradatie ook maar 3 punten. In uitwedstrijden presteert Newcastle al helemaal matig, in de Premier League werd alleen van Aston Villa gewonnen, verder werd er 5 keer gelijkgespeeld en al 10 keer verloren. In Europa presteert Newcastle ook matig in uitwedstrijden (1-4-1), er werd gewonnen van Metalist Kharkiv, gelijkgespeeld tegen Astromitos, Club Brugge, Anzhi en Maritimo Funchal, verloren werd er met 2-0 van Bordeaux.Waar Benfica afgelopen ronde tweemaal van won en zich kwalificeerde voor de kwartfinale.
Ik verwacht dat Benfica geen moeite zal hebben met Newcastle United, en een overwinning zal boeken.
Tottenham Hotspur - Fc Basel
(1) @1,40
Afwezigen:
Tottenham Hotspur: ? Defoe (spierblessure?)
Basel: ?
Tottenham doet het goed en staat op een keurige 3e plek in de Premier League. In de Europa League doet Tottenham het ook aardig, zo werden in de thuiswedstrijden onder andere Inter en Lyon geklopt en werd er tegen Lazio gelijkgespeeld. Tottenham heeft met Bale, een topspeler in de gelederen die een wedstrijd zomaar kan beslissen. Tottenham neemt het op tegen Basel, dat op een nette 1e plek in Zwitserland staat. Zowel in de Zwitserse competitie als in Europa is Basel in thuiswedstrijden moeilijk te kloppen, verloren op eigen bodem deed Basel nog niet dit seizoen. In uitwedstrijden is Basel geen sterkhouder, zoals ze thuis wel zijn. Tegen voor de rest matige Zwitserse ploegen werd (te)veel puntverlies geleden, ook in Europa heeft Basel moeite in uitwedstrijden. Er werd gelijkgespeeld bij het hopeloze uitvorme Sporting Lissabon, Genk en Dnjepr Dnjeprotosvk, er werd verder ook tweemaal verloren van Fehevar en Zenit. Basel is geen slechte ploeg, maar in uitwedstrijden heeft Basel meer moeite dan in thuiswedstrijden. Vanavond op White Hart Lane zie ik Tottenham een gemakkelijke overwinning boeken.
Deze twee wedstrijden speel ik in een combi.
Totale odd: 2,17
0 Vind ik leuk's
Ik kom op een odd van 1, 97 uit benfica 1, 45 tot 1, 35?
0 Vind ik leuk's
pietje123:
Ik kom op een odd van 1, 97 uit benfica 1, 45 tot 1, 35?

Er kan verschil zitten in de odd doordat er meerdere bookmakers zijn hé.
Bij Interwetten heb ik vanochtend Benfica voor 1,55 en Tottenham voor 1,40 gepakt.
;-)
0 Vind ik leuk's
Donderdag 4 April
Europa League

Benfica - Newcastle United (y)
(1) @1,55
Tottenham Hotspur - Basel (n)
(1) @ 1,40
Totale odd: 2,17
0 Vind ik leuk's
Vrijdag 5 april
Eredivisie

Feyenoord - Vvv Venlo (0-1)
(1) @1,58
Afwezigen:
Feyenoord: Immers, Clasie
Vvv Venlo: Nwofor, Heimann
Feyenoord is vorige week in Heerenveen weer 'terug op de aarde gezet' zoals Koeman zelf aangaf. Waar de afgelopen weken de titel en Coolsingel de ronde deden, is Feyenoord na de nederlaag in Heerenveen weer terug bij hun realistische doel: Europees voetbal halen. Het kampioenschap behoort dit jaar nog niet tot de doelstelling van de Rotterdammers. Nu Feyenoord de underdogrol voor het kampioenschap heeft ingenomen, heeft Koeman ook (in)direct de druk bij de spelers weggenomen. Feyenoord kan vanavond dus gewoon hun eigen spel spelen tegen het zwakke Vvv. Pellé keert terug in de basis na zijn schorsing en dit zal een grote opluchting zijn voor Feyenoord, echter moet Feyenoord wel zijn Clasie en Immers missen.
Feyenoord heeft in de Kuip altijd een groot thuisvoordeel, met het Legioen. Pellé keert weer terug en daarbij is de druk weggenomen voor het kampioenschap: Europees voetbal is het doel. Ik zie Feyenoord vanavond een makkelijke overwinning boeken op Vvv.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.