Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddentips Vonloite

Ik neem het voorbeeld van MrUnibet over en wil na een aantal jaren positief tippen ook mijn wedstrijden met jullie delen. Ik deed dit altijd al een tijdje in de tipsectie en de wedstrijden die ik speel zijn terug te vinden op mijn profiel. Ik raad een ieder aan te proberen zo goed mogelijk met het stake principe om te gaan en je hier ook aan te houden. Mocht je een tip plaatsen denk dan na hoe groot de kans is dat de weddenschap daadwerkelijk gaat lukken.
We zijn momenteel ook bezig met de tipscompetitie die we nog verder zullen gaan uitbreiden. Probeer ook eens mee te doen en speel je in de kijker op deze site. Sluit een tip af na werkelijkheid en speel geen 10/10 stakes. Een toevallige slag slaan met een paar lucky tips voor 50 euro maandelijks prijzengeld is leuk. Maar volgers en eeuwige roem op deze site lijkt me straks toch nog een grotere beloning :)!
Onlangs speelde ik de wedstrijd Italy tegen Spanje. Ik had ingezet op een gelijkspel en under 2.5. Ik had mijn huiswerk redelijk gedaan, alleen sloeg Aquilani in de 84 ste minuut toe. 2-1 en weg beide weddenschappen. Dat scheelde me aardig wat geld, alleen had ik de weddenschap 3/10 gespeeld omdat ik wist dat het risico groot was.
Doordat ik het erg druk heb op voetbalwedden kan ik niet beloven elke dag mijn tips te plaatsen. Mijn tips garanderen ook geen 100% zekerheid, alleen wil ik jullie helpen om zoveel mogelijk geld van de bookmakers afhandig te maken ;)!
Succes en wed verstandig!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 12-08-2011 13:59 Leden topics
in 12-08-2011 13:59 Leden topics
540 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ga morgen een paar pure zekerheidjes plaatsen. Merk dat ik met mijn speurwerk soms toch nog aardige moeilijke picks aanbied. Maar dat vind ik juist ook een uitdaging. Aan de andere kant hebben jullie daar niks aan. Daarom bied ik mijn tips morgen op een andere manier aan. Stay tuned....
Gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
Ik ga morgen een paar pure zekerheidjes plaatsen. Merk dat ik met mijn speurwerk soms toch nog aardige moeilijke picks aanbied. Maar dat vind ik juist ook een uitdaging. Aan de andere kant hebben jullie daar niks aan. Daarom bied ik mijn tips morgen op een andere manier aan. Stay tuned....
Gr
Ben benieuwd wat je morgen te bieden hebt!
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
psvmike:
vonloite:
Gr
Ben benieuwd wat je morgen te bieden hebt!

Anders ik wel, morgen heb je een paar wedstrijden en overmorgen helemaal veel! als je een paar combis plaatst... :)?
0 Vind ik leuk's
Ik heb iets meer tijd nodig om mooie picks uit te zoeken voor komende weken en het iets anders te gaan doen. Vanaf morgen verwacht ik hiermee aan de slag te gaan. Vandaag veel bekervoetbal in Europa. Engeland is een lastige competitie en daar is alles mogelijk. Ik adviseer hier rustig aan te doen. Ik sla het bekervoetbal meestal over door de vele verrassingen. Toch een paar lage picks die een mooie combi mogelijk maken:
Deze mogen niet mis gaan:
Arsenal v Shrewsbury 1.25.
Leeds v Man Utd 1.55. edit, na de reactie van suprer (zie hieronder) is dit misschien nog een mooie: beide teams scoren @ 1.60
Fenerbahce v Manisaspor 1,34 + over 2.5 goals.
Over:
Villacher - Hartberg over 2.5 1.70 8/10
Arsenal - Shrewsbury over 2.5 1.40 8/10
Combi met hoge odds
Clermont - Tours 1 voor 1.90 is een hoge odd. Toch pak ik deze mee.
Vasby - Vasalund 1 voor 1.80. Twee sterke teams beiden in vorm. Erg zware pot voor Vasalund, de nummer 6 tegen de nummer 2 die thuis erg sterk is. Ik combineer deze twee wedstrijden vanwege de mooie odds. 5/10.
Novara - Inter
Je durft er eigenlijk bijna niet op in te zetten, maar Inter wil zijn eerste overwinning van het seizoen gaan halen en denk dat kwaliteit hier echt de doorslag gaat geven. Inter is gebrand. 1.62? de moeite waard? Novara is thuis sterk, maar dat waren allemaal tegenstanders uit de vorige competitie. Doelpuntje voor Navaro? 2.40 stake 4/10. Lijkt mooi :)!
Succes allen!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Leeds v Man Utd 1.55.
Deze lijkt me toch te risky, ook al is Man Utd in de vorm van zijn leven, ten eerste spelen ze met een B-elftal als het goed is en Leeds- Manchester is altijd een voetbalgevecht
(rembember jan 2010) daar won Leeds.......
Verder top tips (y)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Klopt, maar deze cup is ook belangrijk voor ManU! 2 bekers uit de laatste drie jaar. Opstelling vermoedelijk: Vermijl, Jones, Evans, Fabio, Valencia, Carrick, Gibson, Giggs, Berbatov, Owen. Jonge spelers die zich willen bewijzen. Ik vertrouw deze weddenschap wel. We shall see! Bedankt voor je reactie in elk geval. (y)
0 Vind ik leuk's
vonloite:
Klopt, maar deze cup is ook belangrijk voor ManU! 2 bekers uit de laatste drie jaar. Opstelling vermoedelijk: Vermijl, Jones, Evans, Fabio, Valencia, Carrick, Gibson, Giggs, Berbatov, Owen. Jonge spelers die zich willen bewijzen. Ik vertrouw deze weddenschap wel. We shall see! Bedankt voor je reactie in elk geval. (y)

Vermijl, is dat geen Belg?
0 Vind ik leuk's
Marnick Vermijl is a 19 year old Belgian defender, currently playing right back for United's Reserves, having signed from Standard Liege in the summer of 2010.
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Zou wel knap zijn mocht hij vanavond een kans krijgen. (y)
0 Vind ik leuk's
Besiktas tegendoelpunt viel echt uit het niets, gewoon pech. Keep up the good work Vonloite (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.