Weddentips Vonloite
Ik neem het voorbeeld van MrUnibet over en wil na een aantal jaren positief tippen ook mijn wedstrijden met jullie delen. Ik deed dit altijd al een tijdje in de tipsectie en de wedstrijden die ik speel zijn terug te vinden op mijn profiel. Ik raad een ieder aan te proberen zo goed mogelijk met het stake principe om te gaan en je hier ook aan te houden. Mocht je een tip plaatsen denk dan na hoe groot de kans is dat de weddenschap daadwerkelijk gaat lukken.
We zijn momenteel ook bezig met de tipscompetitie die we nog verder zullen gaan uitbreiden. Probeer ook eens mee te doen en speel je in de kijker op deze site. Sluit een tip af na werkelijkheid en speel geen 10/10 stakes. Een toevallige slag slaan met een paar lucky tips voor 50 euro maandelijks prijzengeld is leuk. Maar volgers en eeuwige roem op deze site lijkt me straks toch nog een grotere beloning :)!
Onlangs speelde ik de wedstrijd Italy tegen Spanje. Ik had ingezet op een gelijkspel en under 2.5. Ik had mijn huiswerk redelijk gedaan, alleen sloeg Aquilani in de 84 ste minuut toe. 2-1 en weg beide weddenschappen. Dat scheelde me aardig wat geld, alleen had ik de weddenschap 3/10 gespeeld omdat ik wist dat het risico groot was.
Doordat ik het erg druk heb op voetbalwedden kan ik niet beloven elke dag mijn tips te plaatsen. Mijn tips garanderen ook geen 100% zekerheid, alleen wil ik jullie helpen om zoveel mogelijk geld van de bookmakers afhandig te maken ;)!
Succes en wed verstandig!
in 12-08-2011 13:59 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ok gaan we dan! Eigenlijk me tegenzin na de Champions League van gister. Maar durf het aan te posten. Hoor graag jullie mening:
Athletico Madrid - Celtic.
-1 , vrij hoge odd van 2.00 bij Bwin. Celtic kan Europees uit gene potten breken. Dat is bekend, daarnaast zijn ze met toeval in dit toernooi gekomen door FC Sion wat werd geschorst. Athletico is thuis Europees erg sterk. Omdat 1.38 voor 1 niet veel is neem ik deze mee. 8/10
AZ - Malmo.
-1. AZ is in vorm en gaat knallen. 7 x ongeslagen achter elkaar thuis met 24 voor en 3 tegen!! 2.00 bij Bwin is een mooie odd. 5/10. Het blijft een gok, maar de cijfers liegen niet en ik denk niet dat Malmo hier tegen bestand is. 7/10 EDIT! Deze quote is momenteel gezakt naar 1.80 bij bwin
Hannover - Standard Luik.
Hannover 1 voor 1.67. Niet veel hebben vertrouwen in deze wedstrijd maar Hannover heeft nog geen duel verloren in de eigen competitie thuis wat goed is. Hiervoor versloeg het Sevilla, wat een knap resultaat is. Daarnaast is Luik niet meer het team van vorig jaar en is zwakker geworden. Standard Luik kwam eenvoudig in dit toernooi terecht door te winnen van het zwakke Helsinborg. 30 thuiswedstrijden, 20-5-5. 7/10
PAOK - Tottenham
X2.Je moet een goede dag hebben om het hier niet lastig te krijgen. Vele Europese tegenstanders hadden het hier behoorlijk zwaar. Vraag maar aan PSV, AZ en Heerenveen ;)! Natuurlijk is Tottenham andere koek, alleen Villareal, Dinamo Zagreb, Fenerbache en nog een paar gingen hier ook nat. 1.50 is een mooie odd voor x2. Van de Vaart is zoals we weten er niet bij. Daarnaast is het bekend dat Redknapp de competitie belangrijker vindt. Winst voor Tottenham is geen zekerheidje in elk geval. Deze zou ook under kunnen worden gespeeld rond de 1.75. 6/10 en 6/10
Waar verwacht ik over 2.5:
AZ - Malmo over 2.5 voor 1.58 6/10
PSV - Legia over 2.5 rond de 1.70 6/10
Steau Boekares - Schalke over 2.5 rond de 2.00 6/10
Athletico Madrid - Celtic.
-1 , vrij hoge odd van 2.00 bij Bwin. Celtic kan Europees uit gene potten breken. Dat is bekend, daarnaast zijn ze met toeval in dit toernooi gekomen door FC Sion wat werd geschorst. Athletico is thuis Europees erg sterk. Omdat 1.38 voor 1 niet veel is neem ik deze mee. 8/10
AZ - Malmo.
-1. AZ is in vorm en gaat knallen. 7 x ongeslagen achter elkaar thuis met 24 voor en 3 tegen!! 2.00 bij Bwin is een mooie odd. 5/10. Het blijft een gok, maar de cijfers liegen niet en ik denk niet dat Malmo hier tegen bestand is. 7/10 EDIT! Deze quote is momenteel gezakt naar 1.80 bij bwin
Hannover - Standard Luik.
Hannover 1 voor 1.67. Niet veel hebben vertrouwen in deze wedstrijd maar Hannover heeft nog geen duel verloren in de eigen competitie thuis wat goed is. Hiervoor versloeg het Sevilla, wat een knap resultaat is. Daarnaast is Luik niet meer het team van vorig jaar en is zwakker geworden. Standard Luik kwam eenvoudig in dit toernooi terecht door te winnen van het zwakke Helsinborg. 30 thuiswedstrijden, 20-5-5. 7/10
PAOK - Tottenham
X2.Je moet een goede dag hebben om het hier niet lastig te krijgen. Vele Europese tegenstanders hadden het hier behoorlijk zwaar. Vraag maar aan PSV, AZ en Heerenveen ;)! Natuurlijk is Tottenham andere koek, alleen Villareal, Dinamo Zagreb, Fenerbache en nog een paar gingen hier ook nat. 1.50 is een mooie odd voor x2. Van de Vaart is zoals we weten er niet bij. Daarnaast is het bekend dat Redknapp de competitie belangrijker vindt. Winst voor Tottenham is geen zekerheidje in elk geval. Deze zou ook under kunnen worden gespeeld rond de 1.75. 6/10 en 6/10
Waar verwacht ik over 2.5:
AZ - Malmo over 2.5 voor 1.58 6/10
PSV - Legia over 2.5 rond de 1.70 6/10
Steau Boekares - Schalke over 2.5 rond de 2.00 6/10
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
stravados:
of je kan het ook als een pessimist bekijken :D
visioen:
Des te meer twijfel, des te groter de kans dat het misgaat ;-)
Des te meer twijfel, des te groter de kans dat het misgaat ;-)
of je kan het ook als een pessimist bekijken :D
Een pessimist is een slecht geïnformeerde optimist....
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Lijken me realistische tips! Ik speel er een aantal met je mee. Je schrijft alleen dat Atlectico de cuphouder is maar dat moet Porto zijn...
Atlético Madrid - Celtic
1 1,38
Club Brugge - NK Maribor
1 1,50
AZ - Malmö FF
Totaal aantal gescoorde doelpunten 2.5
Over 2.5 1,60
Anderlecht - AEK Athene
1 1,50
PSV - Legia Warschau
1 1,36
wat denk je van dit?
1 1,38
Club Brugge - NK Maribor
1 1,50
AZ - Malmö FF
Over 2.5 1,60
Anderlecht - AEK Athene
1 1,50
PSV - Legia Warschau
1 1,36
wat denk je van dit?
12koeto48:
Atlético Madrid - Celtic
1 1,38
Club Brugge - NK Maribor
1 1,50
AZ - Malmö FF
Over 2.5 1,60
Anderlecht - AEK Athene
1 1,50
PSV - Legia Warschau
1 1,36
wat denk je van dit?
Atlético Madrid - Celtic
1 1,38
Club Brugge - NK Maribor
1 1,50
AZ - Malmö FF
Over 2.5 1,60
Anderlecht - AEK Athene
1 1,50
PSV - Legia Warschau
1 1,36
wat denk je van dit?
Anderlecht lijkt me dat die het nog het best lastig krijgen. Hope so Koeto!
Ik hou het voor vanavond bij deze wedstrijden:
Psv - Legia 1
Kiev - Stoke 1
Lazio - Vaslui 1
Kopenhagen - Vorskla 1
Az - Malmö 1
Atl. Madrid - Celtic 1
Sarpsborg - Stromgodset dnb2
We wachten weer in spanning af wat het voetbal ons gaat brengen vanavond!
Psv - Legia 1
Kiev - Stoke 1
Lazio - Vaslui 1
Kopenhagen - Vorskla 1
Az - Malmö 1
Atl. Madrid - Celtic 1
Sarpsborg - Stromgodset dnb2
We wachten weer in spanning af wat het voetbal ons gaat brengen vanavond!
Misschien moet iemand even bij vonloite thuis langsgaan om te controleren of hij nog in leven is.
gs320:
Misschien moet iemand even bij vonloite thuis langsgaan om te controleren of hij nog in leven is.
samen met Mario nog aan het partyen, dus die zullen morgen wel weer boven water komen ;-)
Ja het lukt me niet altijd! Morgen weer! (y)