Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddentips Vonloite

Ik neem het voorbeeld van MrUnibet over en wil na een aantal jaren positief tippen ook mijn wedstrijden met jullie delen. Ik deed dit altijd al een tijdje in de tipsectie en de wedstrijden die ik speel zijn terug te vinden op mijn profiel. Ik raad een ieder aan te proberen zo goed mogelijk met het stake principe om te gaan en je hier ook aan te houden. Mocht je een tip plaatsen denk dan na hoe groot de kans is dat de weddenschap daadwerkelijk gaat lukken.
We zijn momenteel ook bezig met de tipscompetitie die we nog verder zullen gaan uitbreiden. Probeer ook eens mee te doen en speel je in de kijker op deze site. Sluit een tip af na werkelijkheid en speel geen 10/10 stakes. Een toevallige slag slaan met een paar lucky tips voor 50 euro maandelijks prijzengeld is leuk. Maar volgers en eeuwige roem op deze site lijkt me straks toch nog een grotere beloning :)!
Onlangs speelde ik de wedstrijd Italy tegen Spanje. Ik had ingezet op een gelijkspel en under 2.5. Ik had mijn huiswerk redelijk gedaan, alleen sloeg Aquilani in de 84 ste minuut toe. 2-1 en weg beide weddenschappen. Dat scheelde me aardig wat geld, alleen had ik de weddenschap 3/10 gespeeld omdat ik wist dat het risico groot was.
Doordat ik het erg druk heb op voetbalwedden kan ik niet beloven elke dag mijn tips te plaatsen. Mijn tips garanderen ook geen 100% zekerheid, alleen wil ik jullie helpen om zoveel mogelijk geld van de bookmakers afhandig te maken ;)!
Succes en wed verstandig!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 12-08-2011 13:59 Leden topics
in 12-08-2011 13:59 Leden topics
540 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
thajimsta:
vonloite:
Jaro - Kups beide teams scoren 1.60 8/10 Bray Wanderers - UCD over 2.5 1.60 quote]
Prima tips Vanloite, heb bovenstaande 2 gecombineerd en weer enkele € gewonnen.

Ja lekkere ronde 5 van de 6 goed. Jammer dat Maar precies de foute pick eruit pakt. :(! Rond 12:00 tips.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik ga meer tippen na het weekend en de tips ook in een andere volgorde aanbieden. Voor ieder wat wils dus. Vanaf maandag start ik ook met mijn wedlog. Door een druk programma ben ik daar deze week nog niet aan toe gekomen.
Na de topdag van gisteren de volgende tips:
Rosenborg - Sogndal over 2.5 1.35 9/10 en -1 1.55 8/10
AZ Alkmaar - Groningen over 2.5 1.44 8/10 en -1 thuisploeg 1.95 (te mooi om te laten liggen 6/10) Ruststand/eindstand AZ voor 1.91 is ook nog een optie. over 3.5 vind ik een lastige voor 2.00.
Galway United - Bohemian FC Dublin over 2.5 voor 1.55 7/10.
Aalesund - Start 1 1.60 7/10
Sion - Grasshopper 1 6/10
Daarbij verwacht ik een nipte overwinning van AS Roma thuis tegen Siena. Dus een under of winnen met 1 doelpunt verschil. Ik zie bij Bwin een mooie quote van x/as roma voor 4.50. Ideetje?
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Galway United - Bohemian FC Dublin over 2.5 voor 1.55 7/10.
Deze wordt pas vrijdagavond gespeeld....
Excuus, naja pick voor vrijdagavond in elk geval.
0 Vind ik leuk's
vonloite:

Daarbij verwacht ik een nipte overwinning van AS Roma thuis tegen Siena. Dus een under of winnen met 1 doelpunt verschil. Ik zie bij Bwin een mooie quote van x/as roma voor 4.50. Ideetje?

Dat is inderdaad in de lijn der verwachtingen. SoccerBuck tipt vandaag echter Roma -1. :o
0 Vind ik leuk's
vonloite:
Ja lekkere ronde 5 van de 6 goed. Jammer dat Maar precies de foute pick eruit pakt. :(! Rond 12:00 tips.
Ik ben als een sierlijke ballerina, die met veel aplomb en lenigheid iedere winst weet te ontwijken.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
http://i51.tinypic.com/2cwpkyb.jpg">
Dit zijn mijn betjes voor vanavond, mede door tips van vonloite!
0 Vind ik leuk's
aapieh:
http://i51.tinypic.com/2cwpkyb.jpg">
Dit zijn mijn betjes voor vanavond, mede door tips van vonloite!

Oe god wat een druk leg je op mijn schouder ;)! Dit is toch niet je laatste geld he? :)
0 Vind ik leuk's
Haha, geen enkel probleem!
En in vergelijking tot m'n stack zijn dit kleine betjes!
0 Vind ik leuk's
Werder Bremen - Hertha BSC
Newcastle United - Newcastle United
Derby County - Milwall
Notts County - Rochdale
Heerenveen - Heracles
Ajax - Twente
Man City - Everton
Middlesborough - Ipswich
West Ham United - Peterborough
Preston North End - Tranmere
Sheffield Wednesday - Exeter
Wat denk je als tipmaister van deze wedstrijden vonloite:P
0 Vind ik leuk's
=
timvvlaanderen:
Werder Bremen - Hertha BSC
Newcastle United - Newcastle United
Derby County - Milwall
Notts County - Rochdale
Heerenveen - Heracles
Ajax - Twente
Man City - Everton
Middlesborough - Ipswich
West Ham United - Peterborough
Preston North End - Tranmere
Sheffield Wednesday - Exeter
Wat denk je als tipmaister van deze wedstrijden vonloite:P

Kijken of ik morgen tijd heb. Ajax - Twente under 2.5? Pas op voor Hertha. Winst west ham, city en Middles. Kijk morgen langer.
Jammer van Roma. Zo close vanavond.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.