Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Tinusz

Hallo iedereen,
Hierbij plaats ik voortaan mijn tips, ben benieuwd of het veel mensen trekt mee spelen is op eigen risico (y)
Combo 1.
Sparta-Eindhoven over 2,5
Odd van 1,42
Lille-Rennes uitploeg scoort
Odd van 1,50
Totaal: 2,13
Combo 2.
Lille-Rennes Rennes+2
Odd van 1,25
NEC-VVV VVV+2
Odd van 1,55
Dordrecht-Go Ahead Go ahead to score
1,17
Totaal: 2,27
Combo 3. Fun combo
Sparta-Eindhoven Eindhoven +1 sparta wint
Odd van 1,94
Wolfsburg-Bayern Bayern wint zonder tegengoals
Odd van 2,55
Totaal: 4,95
Ik zelf speel voornamelijk bij Unibet en Betfair omdat het hier om combo's gaat zijn alle noteringen van Unibet.
Succes !!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtinusz in 15-02-2013 11:17 Leden topics
in 15-02-2013 11:17 Leden topics
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
2 combo's van mij voor vandaag succes (y)
Crewe Walsall x2
Botafogo Resende o 1,5
Santos Palmeiras o 1,5
Totale odd van 2.07
Neman Dneper 1 dnb
MTK boed. VTK 1 dnb
Totale odd van 2.02
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Tip of the day
Grodig - A. Lustenau
Vandaag staat in Oostenrijk het duel tussen Grodig en Lustenau op het programma.
Lustenau heeft niet de intentie en dat blijkt uit de resultaten van de afgelopen weken de laatste 4 wedstrijden gingen verloren.
Grodig draait daarin tegen uitstekend en wist uit haar laatste 5 wedstrijden 13 punten te halen.
Het einde van de competitie nadert in Oostenrijk dit betekend als Grodig vandaag wint en Altach weet niet te winnen van BW linz grodig zich kampioen mag noemen.
Pick up: Grodig
Odd 1.77 @ Betfair
Succes (y)
0 Vind ik leuk's
Grodig won met 2-1 pick up goed (y)
0 Vind ik leuk's
Galatasaray - Sivasspor
Gala wist haar laatste 6 wedstrijden dit seizoen te winnen en is dus in bloedvorm.
Sivasspor is ook niet onaardig in vorm maar het team kent een dramatisch uitseizoen in 15 wedstrijden werd er 3x gewonnen 2x gelijk en 10x verloren.
Daarin tegen won Gala de uitwedstrijd met 3-1 en toen deden Sneijder en Drogba nog eens niet mee.
Het is ook zo dat als Gala weet te winnen vanavond het zich kampioen van Turkije mag noemen.
Pick up 1
Odd 1.29 bij Betfair.
Ik weet dat het geen hoge odd is maar het is wel een mooie om mee te nemen in een combo bijvoorbeeld.
0 Vind ik leuk's
Dit speel ik onder andere vanavond deel ze met jullie omdat ik er veel vertrouwen in heb.
Robben no assist @ 1.42
Dortmund-Bayern under 3,5 @ 1.42
0 Vind ik leuk's
Tip om mee te nemen voor je eventuele combo.
Hvidovre - Roskilde
Vanmdidag speelt Hvidovre haar laatste thuiswedstrijd tegen Roskilde.
Aan een punt heeft Hvidovre eigenlijk genoeg om promotie veilig te stellen, of Helsingor moet er in hun uitwedstrijd wel heel erg op los scoren.
Toch denk ik dat Hvidvre thuis voor eigen publiek het kampioenschap met een overwinning wil vieren.
Pick up: 1
Odd 1.30
Uitslag 2-1
0 Vind ik leuk's
Montreal - DC United Uitslag: 2-1
Deze wedstrijd staat vannacht om 01:00 op het programma.
Montreal de nummer 4 van de competitie en DC United de nummer 10 en tevens nummer laatst spelen tegen elkaar.
Waarin Montreal het sterkste thuisteam is van de competitie met 11 wedstrijden gespeeld te hebben waarvan 7 werden gewonnen 3 gelijk en een verlies. DC United daar in tegen is het slechts presterende uitteam met nog geen enkele overwinning in 11 wedstrijden en 3 gelijkspelen.
DC United mist ook nog is de volgende spelers; Lewis,Neal,Carlos Ruiz,Luis Silva(twijfel),Taylor Kemp,Sainey Nyassi,Lionard Pajoy,Chris POntius, Marcelo Sargosa en Casey Townsend.
Montreal mist alleen Nelson Rivas en M.Rodriquez.
Montreal verloor haar laatste twee wedstridjen wel tegen concurrent Chigago en op bezoek bij DC United, toch denk ik dat Montreal deze wedstrijd gaat winnen met alle afwezigen ze moeten hem ook wel winnen voor de play-offs waar ze nu nog 4 punten speling op hebben.
Dit zullen ze echter willen vergroten.
Pick up 1. Odd 1.57 @ Unibet
0 Vind ik leuk's
01.09. Los Angeles - San Jose Uitslag 3-0
Los Angeles speelt vannacht tegen San Jose, San jose wat 12 spelers mist waarvan er 3 nog twijfel zijn. LA momenteel op een tweede plaatst tegen de nummer ener laatst San Jose. LA wat dit seizoen al 12 wedstrijden speelt wist er hiervan 8 te winnen 2 gelijk en 2 x verlies. San jose daarin tegen speelde 13 uitwedstrijden won er 1 3 x gelijk en 9 x verlies. San Jose wist de thuiswedstrijd te winnen dit seizoen door in de 92 en 93e min te scoren een 1-2 achterstand om te zetten naar een 3-2 overwinning.
Pick-up Los Angeles odd 1.55 @ Unibet.
Dit is overigens een combo waar ik nog veel vertrouwen in heb.
http://i40.tinypic.com/121bnts.png">
p.s. zoals je ziet speel ik niet voor het grote geld :)
0 Vind ik leuk's
Goed bezig, Tinusz. Ik ga je proberen volgen. Mooi onderschrift trouwens ;-)
0 Vind ik leuk's
Dankjewel man, laten we hopen dat LA de 3 punten pakt he, wel jammer dat de wedstrijd om half vijf vannacht is. Iets te laat voor mij om er voor wakker te blijven
mick1880:
Goed bezig, Tinusz. Ik ga je proberen volgen. Mooi onderschrift trouwens ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.