Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Tinusz

Hallo iedereen,
Hierbij plaats ik voortaan mijn tips, ben benieuwd of het veel mensen trekt mee spelen is op eigen risico (y)
Combo 1.
Sparta-Eindhoven over 2,5
Odd van 1,42
Lille-Rennes uitploeg scoort
Odd van 1,50
Totaal: 2,13
Combo 2.
Lille-Rennes Rennes+2
Odd van 1,25
NEC-VVV VVV+2
Odd van 1,55
Dordrecht-Go Ahead Go ahead to score
1,17
Totaal: 2,27
Combo 3. Fun combo
Sparta-Eindhoven Eindhoven +1 sparta wint
Odd van 1,94
Wolfsburg-Bayern Bayern wint zonder tegengoals
Odd van 2,55
Totaal: 4,95
Ik zelf speel voornamelijk bij Unibet en Betfair omdat het hier om combo's gaat zijn alle noteringen van Unibet.
Succes !!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtinusz in 15-02-2013 11:17 Leden topics
in 15-02-2013 11:17 Leden topics
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel ze mee (y)
0 Vind ik leuk's
martijn3:
Ik speel ze mee (y)

Leuk dat je meespeelde, helaas wist Koln echt een zaadpot op de mat te legen.
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
St-Gallen - Young Boys. 0-0
YB begon dit seizoen uitsekend het wist haar eerste 5 competitiewedstrijden te winnen van het nieuwe seizoen. Echter lijkt de flow nu weg te zijn de laatste 3 wedstrijden eindigde in een nederlaag. Deze 3 verlies partijen waren wel tegen Basel, Grashoppers en Luzern niet de minste clubs in de competitie. St-Gallen heeft zicht gevestigd in de middenmoot, er werden 4 thuiswedstrijden dit seizoen gespeeld waar 2 van werden gewonnen 1 x gelijk en 1x verlies. Verloren werd tegen Grashoppers maar tegen het grote Basel werd een gelijkspel eruit gesleept 1-1.
ST-Gallen speelde afgelopen week nog een Europese wedstrijd het won in eigen huis met 2-0 van Kuban. Dit weekend speelde ze echter niet ik zie hier dus geen probleem in qua fitheid.
Karanovic G. wist in de laatste 4 wedstrijden 7x te scoren! evt leuke bet om hem to score te spelen.
Afwezigen
St-Gallen: Lehmann,Cavusevic, Ivic.
YB: Affolter, Sutter, Simpson, Doubai, Burki, Veskovac (allen twijfel)
Pick up: 1X
Bet 365 Odd 1.40
0 Vind ik leuk's
Hødd very strong on the moment in the competition last 6 games 16 points, Kirstiansund is already 6 games looking for a victory. Hødd was also beating the topleader of the competition at home Bodo/Glimt!
Hødd last 5 home matches 5x win. Kristiansund last 5 away matches 4 x lose 1 x draw.
Kirstiansund is also missing: midfielder Rødsand(doubtful) good for 5 goals this season, Ashby,Eines Hopmark and El Haj.
My pick up: Hødd @ 1.80 Bwin 1-1
0 Vind ik leuk's
Criciuma-Vasco Da Gama RJ pick up 1x 1.42@ Bwin.3-2
Vasco missing: Juninho(17/2m), Jomar(13/0d), Youtun(15/0m), Edmilson(20/2f), Tenorio(18/2f), Guinazu(1/0m),Bernardo(0/0m), Dakson(14/2m) and Rodolf(0/0d)
Cricuma is missing Vitor(18/3m) and Leonardo(15/1d)
0 Vind ik leuk's
Schotland-Croatia 1x 1.67 2-0
Croatia head coach Stimac has to decide whether to risk nine players who will be supsended in the play-offs if they pick up a yellow card: Luka Modric, Vedran Corluka, Mario Mandzukic,Niko Krancjar, Nikica Jelavic,Gordon Schildenfeld,Ivan Strinic,Eduardo and Ognjen Vukojevic.
Ze spelen beide nergens meer voor dus een small stake op Schotland double chance.
Schotland won overigens wel de uitwedstrijd in Kroatie ben benieuwd (y)
0 Vind ik leuk's
wat een dramatische info is dit zeg:p
0 Vind ik leuk's
Haha hoezo?
Allen afwezigen zegt toch genoeg?
markhave:
wat een dramatische info is dit zeg:p
0 Vind ik leuk's
tinusz:
Haha hoezo?
Allen afwezigen zegt toch genoeg?

Ik snap niet wat je hier nu vraagt/zegt?
0 Vind ik leuk's
NEC-Heerenveen 2-1
NEC kent een zeer matig begin van het seizoen het speelt niet als een team en vooral krijgt het veel tegendoelpunten tegen dit seizoen.
17 tegendoelpunten heeft NEC dit seizoen al tegen gekregen in 5 wedstrijden. Finny verkeerd nog steeds in bloedvorm, omdat NEC vooral in de laatste minuten veel tegendoelpunten krijgt lijkt me dit een mooie bet.
Heerenveen to score in the second half @ 1.40 Unibet
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.