Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Tinusz

Hallo iedereen,
Hierbij plaats ik voortaan mijn tips, ben benieuwd of het veel mensen trekt mee spelen is op eigen risico (y)
Combo 1.
Sparta-Eindhoven over 2,5
Odd van 1,42
Lille-Rennes uitploeg scoort
Odd van 1,50
Totaal: 2,13
Combo 2.
Lille-Rennes Rennes+2
Odd van 1,25
NEC-VVV VVV+2
Odd van 1,55
Dordrecht-Go Ahead Go ahead to score
1,17
Totaal: 2,27
Combo 3. Fun combo
Sparta-Eindhoven Eindhoven +1 sparta wint
Odd van 1,94
Wolfsburg-Bayern Bayern wint zonder tegengoals
Odd van 2,55
Totaal: 4,95
Ik zelf speel voornamelijk bij Unibet en Betfair omdat het hier om combo's gaat zijn alle noteringen van Unibet.
Succes !!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtinusz in 15-02-2013 11:17 Leden topics
in 15-02-2013 11:17 Leden topics
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vandaag een singel pick up ijshockey
Zlin-Trinec 1
odd 2.05
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Ijshockey combo
Pittsburgh Penguins-Winnipeg Jets
Pittsburg including overtime and penalty shootout
Nashville Predators-Phoenix Coyotes
Nashville including overtime and penalty shootout
Vancouver Canucks-Colorado Avalanche
Vancouver including overtime and penalty shootout
Totale odd van 3.43
0 Vind ik leuk's
Lausanne-Young Boys
Pick-up 1x Odd 1.54
Vandaag zal Young Boys de match tegen Lausanne spelen op Paasmaandag.
Het zal voor Martin Rueda persoonlijk ook een belangrijk duel worden, als hij de boel niet snel op de rit krijgt dreigt er een ontslag aan te komen voor Rueda. Het is opvallend hoe groot de verschillen zijn van YBS binnen en buitenshuis.
Thuis wist het dit seizoen in 12 wedstrijden pas 1 x te verliezen 4 x een gelijkspel en 7x een overwinning, thuis werd onder meer het steenrijke Anzhi verslagen en werd er een pak gepakt tegen Basel. Uit keren ze echter in een dramatische vorm hierin behaalde het in 12 wedstrijden pas 1 overwinning en werd er 8 x verloren. In de laatste 5 onderlingen ontmoetingen wist Young Boys maar 1 x de volle buit te pakken.
0 Vind ik leuk's
Eindhoven-Volendam
Pick-up 2
Volendam reist af naar Eindhoven voor speelronde 27, het is ongetwijfeld dat ze op volle sterkte zullen komen.
Volendam op dit moment de nummer 2 van de JL ziet het kampioenschap steeds dichter bij komen met dank aan Sparta wat haar laatste 2 wedstrijden verloor tegen G.A. Eagles en zag zelfs in eigen huis MVV met 3 punten er van door gaan. Omdat Volendam wist te winnen tegen Fortuna en De Graafschap ziet Sparta de concurrentie naderen. In de eerdere confrontatie wist Volendam maar liefst met 4-1 te winnen.
Eindhoven kent geen goeie vorm en verloor haar laatste 5 wedstrijden waarin het maar 2 scoorde.
De kans is ook groot dat Sjors Padriaans en Wesley Vanbelle er niet bij zullen zijn ivm een schorsing, en of de geblesseerde Sven van de Kerkhof kan spelen is ook maar de vraag.
0 Vind ik leuk's
Deportivo La Coruna-Zaragoza
Vandaag om 20 uur staat het degradatieduel tussen beide teams om het programma.
Het zag er lang naar uit dat Deportivo al een verloren strijd aan het voeren was en de degradatie slechts een kwestie van tijd was.
Maar na een overwinning op Mallorca en Celta Vigo de nummer 18 en 19 is er weer hoop voor de club uit Coruna.
Dat Deportivo verdediger Manuel Pablo en aanvaller Pizzi terugkomen van een blessure zal de club alleen maar meer zelfvertrouwen geven.
Pizzi wist dit seizoen in 27 wedstrijden 7x te scoren en 7 assisten te geven, hiermee is die na Rikki de clubtopscoorder.
Zaragoza daar in tegen wist in 2013 nog geen enkel duel te winnen al wist het afgelopen week nog wel knap stand te houden tegen Real Madrid.
Echter werden de laatste drie uitwedstrijden verloren, en hierin werd geen een keer het net gevonden.
Voor middenvelder Apono zal dit duel te vroeg komen, hij is een belangrijke schakel in het elftal en wist dit seizoen 7x te scoren.
Helder Postiga wist de laatste 4 duels niet meer te scoren, de doelpunten zullen vanavond echter van hem moeten komen wil Zaragoza een kans maken op de punten.
Picuk-up
Deportivo wint odd 1,95
Deportivo dnb 1.40
0 Vind ik leuk's
Sint-Niklaas - Heist
Een ander degradatieduell dit keer in België tussen Sint-Niklaas en Heist.
Beide punten hebben na 30 speelrondes evenveel punten alleen kent Heist een beter doelsaldo.
De ploeg die vanavond wint kan op 3 punten komen van Brussel de club die nog net boven de streep staat en morgen op bezoek gaat bij Aalst.
Sint-Niklaas zal er alles aan doen om vanavond de 3 punten in huis te houden, de club mag in het slot van de competitie nog 3 loodzware uitduels spelen onder meer tegen Tubeke, Moeskroen en Westerlo. Sint-Niklaas kent echter nog wel een duel te goed de ploeg speelde 1 wedstrijd minder dan Heist.
Sint-Niklaas wist in haar laatste 3 duels maar 1x te verliezen tegen Dessel en er werd 1 x gelijk gespeeld en dus 3 x gewonnen.
Heist verloor 4 van haar laaste 5 uitdels en kreeg hierin maar liefst 14 tegentreffers te verwerken.
Het zal wellicht de laatste kans zijn voor Sint-Niklaas om degradatie te ontlopen de ploeg mag niet verliezen vanavond anders wordt de opgave nog moeilijker.
Het uitduel wist Sint-Niklaas met 2-1 te winnen op bezoek bij Heist.
Pick-up
Sint-Niklaas 1 odd 2.3
Sint Niklaas dnb odd 1.72
0 Vind ik leuk's
Deportivo was de betere en won dik verdient met 3-2, jammer genoeg maakte Sint-Niklaas totaal geen kans en ging het kansloos onderuit met 0-3 tegen Heist.
0 Vind ik leuk's

Oostende-Eupen
Vanmiddag om 15 uur staat deze Belgische match klaar, de nummer 1 tegen de nummer 7.
Oostende zal met veel plezier kijken naar wat de concurrenten afgelopen dagen hebben gepresenteerd.
Mouscron ging bij Lommel maar liefst met 4-1 onderuit en omdat Roeselare in de allerlaatste minuut tegen Westerlo de 1-1 wist te maken liet Westerlo ook dure punten liggen.
Dit betekend als Oostende vanmiddag de thuis wedstrijd wint het zich de kampioen mag gaan noemen, en er een feestje gebouwd mag worden.
Oostende wat in haar laatste 5 wedstrijden maar liefst 13 punten pakte keer dus in een uitstekende vorm.
Eupen wist in haar laatste wedstrijd maar 7 punten te pakken, maar daar zaten wel 2 nederlagen tussen tegen Mouscron en Westerlo.
Oostende verloor dit seizoen nog geen een keer thuis het won namelijk alles op 3 gelijken spelen na, Eupen pakte dit seizoen 20 punten in 15 uitwedstrijden. Oostende zal er alles aan doen om vandaag de drie punten en tevens het kampioenschap binnen te halen.
Pick-up
Oostende wint odd 1.60
0 Vind ik leuk's
Tours-Guingamp
pick up 1 dnb odd 1.9
Tours de nummer 11 neemt het vanavond om 8 uur plaatselijke tijd op tegen Guingamp de nummer 3. Op voorhand geen gemakkelijk duel voor Tours. Tours liep vorige keer een opmerkelijke nederlaag bij Le Mans de club die de 4 duels daarvoor verloor wist tegen Tours de 3 punten thuis te houden.
Guingamp daarin tegen wist op bezoek bij het laag geklasseerde Cleremont niet verder te komen dan een doelpuntloos gelijkspel.
Tours dit seizoen ijzersterk thuis het verloor pas 2 x tegen Nantes en Angers verder waren er nog 5 gelijken spellen en 8 overwinning. Guingamp daarin tegen won haar laatste uitwedstrijd wel met 2-1 uit bij Sedan maar daarvoor waren er 3 nederlagen tegen Auxerre Le Havre en Chateauroux.
De laatste 5 onderlinge resultaten spreken in het voordeel van Tours het verloor geen 1 x, 3 x werd het een gelijkspel en 2 x wist het te winnen.
Vorig jaar wist Tours met 5-1 te winnen lukt ze dit weer?
Guingamp mist ook nog hun spits en onder meer 2 centrale verdedigers.
0 Vind ik leuk's
Tours wist het karweitje in de 2e helft te klaren in de 55e min zette Bergougnoux ze op een 1-0 nog geen 10 minuten later werd het 2-0 door Berenguer. Bet goed :D
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.