Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unieke wedstrategie van w1nn44r

Hallo allemaal,
ik heb een eigen wedsysteem ontwikkeld dat ik graag met alle leden zou willen delen. Het systeem zelf is eigenlijk helemaal niet zo uniek, ik maak namelijk gebruik van een verdubbelings strategie. Je zult nu denken, dat heb ik al veel vaker gehoord of gelezen en die strategie is niet winnend. Daar ben ik het deels mee eens, als je een willekeurig de verdubbelings strategie toepast op de roulette met rood/zwart zul je vroeg of laat blut gaan omdat je niet meer kunt verdubbelen. Mijn verdubbelings strategie is gebaseerd op multiple bets, waarbij je heel weinig risico loopt. Dit systeem is winstgevend gemaakt doordat de selecties waardevol en (redelijk) veilig zijn.
Ik zal het nog even beter toelichten. Ik kies 2/3/4/5 wedstrijden per dag uit en daar maak ik op basis van vertrouwen een multiple coupon van. De totaalquotering moet altijd rond de 2 liggen. Ik laat hem zelf altijd uitkomen tussen de 1.95 en de 2.05. Ik zelf heb nog nooit 4 keer achter elkaar een weddenschap als deze verloren. Met dit als gegeven, zou ik dus in het slechtste geval 4x mijn inzet moeten verdubbelen mocht het zo vaak fout gaan.
Stel je begint met het bedrag €10, dan moet je dus zorgen dat je minimaal een wedsaldo hebt van €10 + €20 + €40 + €80 = €150. Als je niet genoeg vertrouwen hebt, kun je dit bedrag ook naar eigen keuze verhogen naar bijvoorbeeld €150 + 160 = €310 of €310 + €320 = €630. Hou je aan deze bedragen en ga niet met inzet van €10 spelen als je maar €30 in totaal hebt. Dan kun je snel blut gaan!
Voor de minder snelle rekenaars, bij een verloren bet verdubbel je dus daarna de inzet en win je alsnog het bedrag wat je oorspronkelijk zou hebben gewonnen. Bij een gewonnen bet, keer je altijd weer terug naar de eerste stap. De hoogte van stap 1 bepaal jij uiteraard zelf. Bij mij is deze €100 maar dat doet er verder niet toe.
De strategie zelf is opzich niet winstgevend, maar als je goede wedstrijd selecties doet is dit een fantastisch systeem! Ik zal zelf mijn coupons hier plaatsen dan kunnen de liefhebbers ook meedoen met mijn bets. Veel succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar w1nn44r
Country flagw1nn44r in 1-10-2013 00:41 Leden topics
in 1-10-2013 00:41 Leden topics
98 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ben wel benieuwd wat de volgende bet wordt voor 800 eutjes
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
Ben wel benieuwd wat de volgende bet wordt voor 800 eutjes

Ik ben ook met spanning aan het wachten...
0 Vind ik leuk's
Treble @ €800.00 (€800.00)
Total Price: 2.00
11 Oct 19:30 Football / Internationals / 2014 FIFA World Cup / Qualification / Europe / Malta vs Czech Republic / Match Result - Czech Republic To Win @ 1.20 1:4
11 Oct 20:45 Football / Internationals / 2014 FIFA World Cup / Qualification / Europe / Germany vs Republic of Ireland / Match Result - Germany To Win @ 1.153 3:0
11 Oct 20:30 Football / Internationals / 2014 FIFA World Cup / Qualification / Europe / Estonia vs Turkey / Match Result - Turkey To Win @ 1.444 0:2
Dat was deze
0 Vind ik leuk's
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn
Daarnaast nog de dag erop deze gespeeld:
Accumulator @ €100.00 (€100.00)
Total Price: 2.183
12 Oct 01:00 Football / Internationals / 2014 FIFA World Cup / Qualification / South America / Argentina vs Peru / Match Result - Argentina To Win @ 1.222 3:1
11 Oct 23:00 Football / Internationals / 2014 FIFA World Cup / Qualification / South America / Colombia vs Chile / Total Goals - Over 1 @ 1.125 6
11 Oct 23:00 Football / Internationals / 2014 FIFA World Cup / Qualification / South America / Ecuador vs Uruguay / Total Goals - Under 3.5 @ 1.25 1
12 Oct 03:30 Football / Internationals / 2014 FIFA World Cup / Qualification / CONCACAF / 4th Round / Mexico vs Panama / Match Result - Mexico To Win @ 1.27 2:1
Voor vandaag is dit mijn bet:
Accumulator @ €100.00 (€100.00)
Total Price: 2.001
21:00 Football / Internationals / 2014 FIFA World Cup / Qualification / Europe / Belgium vs Wales / Match Result - Belgium To Win @ 1.19
20:30 Football / Internationals / 2014 FIFA World Cup / Qualification / Europe / Serbia vs Republic of Macedonia / Result - Serbia To Win or Draw @ 1.085
20:00 Football / Internationals / 2014 FIFA World Cup / Qualification / Europe / Denmark vs Malta / Match Result - Denmark To Win @ 1.027
20:45 Football / Internationals / 2014 FIFA World Cup / Qualification / Europe / Sweden vs Germany / Result - Germany To Win or Draw @ 1.20
20:00 Football / Internationals / 2014 FIFA World Cup / Qualification / Europe / Romania vs Estonia / Match Result - Romania To Win @ 1.143
18:00 Football / Internationals / 2014 FIFA World Cup / Qualification / Europe / Cyprus vs Albania / Total Goals - Under 4.5 @ 1.10
0 Vind ik leuk's
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn
Status dus: + €600
Wegens tijdgebrek weet ik niet zeker of ik dit topic blijf bijhouden, mocht er echt veel vraag zijn naar mijn bets dan ontvang ik graag een pm zodat we iets kunnen regelen
0 Vind ik leuk's
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn
Nou als je achteraf gaat posten dan volg ik het iig niet meer :)
0 Vind ik leuk's
hv08:
Nou als je achteraf gaat posten dan volg ik het iig niet meer :)

Ja, wel wat gek dat de meest cruciale stap van dit hele topic aan 800 EUR toevallig pas achteraf gepost wordt.
0 Vind ik leuk's
Pics or it didn't happen lijkt me een prima uitspraak.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Al wie dit nog gelooft, gelooft ook nog in Sinterklaas en de Kerstman! Belachelijk om zo achteraf met de 'winnende' weddenschap te komen aanzetten. Totaal ongeloofwaardig! Ik denk inderdaad dat het beter is dat je stopt met je tips hier te plaatsen.
0 Vind ik leuk's
bestaaat sinterklaas dan niet :o :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-|
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.