Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unieke wedstrategie van w1nn44r

Hallo allemaal,
ik heb een eigen wedsysteem ontwikkeld dat ik graag met alle leden zou willen delen. Het systeem zelf is eigenlijk helemaal niet zo uniek, ik maak namelijk gebruik van een verdubbelings strategie. Je zult nu denken, dat heb ik al veel vaker gehoord of gelezen en die strategie is niet winnend. Daar ben ik het deels mee eens, als je een willekeurig de verdubbelings strategie toepast op de roulette met rood/zwart zul je vroeg of laat blut gaan omdat je niet meer kunt verdubbelen. Mijn verdubbelings strategie is gebaseerd op multiple bets, waarbij je heel weinig risico loopt. Dit systeem is winstgevend gemaakt doordat de selecties waardevol en (redelijk) veilig zijn.
Ik zal het nog even beter toelichten. Ik kies 2/3/4/5 wedstrijden per dag uit en daar maak ik op basis van vertrouwen een multiple coupon van. De totaalquotering moet altijd rond de 2 liggen. Ik laat hem zelf altijd uitkomen tussen de 1.95 en de 2.05. Ik zelf heb nog nooit 4 keer achter elkaar een weddenschap als deze verloren. Met dit als gegeven, zou ik dus in het slechtste geval 4x mijn inzet moeten verdubbelen mocht het zo vaak fout gaan.
Stel je begint met het bedrag €10, dan moet je dus zorgen dat je minimaal een wedsaldo hebt van €10 + €20 + €40 + €80 = €150. Als je niet genoeg vertrouwen hebt, kun je dit bedrag ook naar eigen keuze verhogen naar bijvoorbeeld €150 + 160 = €310 of €310 + €320 = €630. Hou je aan deze bedragen en ga niet met inzet van €10 spelen als je maar €30 in totaal hebt. Dan kun je snel blut gaan!
Voor de minder snelle rekenaars, bij een verloren bet verdubbel je dus daarna de inzet en win je alsnog het bedrag wat je oorspronkelijk zou hebben gewonnen. Bij een gewonnen bet, keer je altijd weer terug naar de eerste stap. De hoogte van stap 1 bepaal jij uiteraard zelf. Bij mij is deze €100 maar dat doet er verder niet toe.
De strategie zelf is opzich niet winstgevend, maar als je goede wedstrijd selecties doet is dit een fantastisch systeem! Ik zal zelf mijn coupons hier plaatsen dan kunnen de liefhebbers ook meedoen met mijn bets. Veel succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar w1nn44r
Country flagw1nn44r in 1-10-2013 00:41 Leden topics
in 1-10-2013 00:41 Leden topics
98 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
OMG, NIET ? MEEN JE?
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Sinterklaas niet, dat weten jullie toch wel? De kerstman is de enige echte!
0 Vind ik leuk's
Toch een beetje een anti-climax, dit.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Haha deze gozer komt nooit meer terug denk ik zo
0 Vind ik leuk's
jeroenunibet81:
Toch een beetje een anti-climax, dit.
Feitelijk niet, want een anticlimax is een onverwachte teleurstelling, dit was een onvermijdelijke.
Overigens, zelfs al zou 'w1n44r' met één weddenschap van €800,- zijn verlies hebben goedgemaakt, dan nog zou dat niet hebben bewezen dat het systeem werkt. Immers, als hij diezelfde weddenschap van 800 euro meteen aan het begin had geplaatst, dus zonder alle voorgaande stappen die hem alleen maar verlies opleverden, dan had hij veel meer winst gehad. Het 'systeem' doet dus alleen maar af aan die ene knaller waar slechts een dosis geluk bij kwam kijken.
Feitelijk zou zo'n weddenschap dus alleen bewezen hebben dat je best een keertje mazzel kan hebben, ook met een onverantwoordelijke knaller. Daar twijfelde echter al niemand aan.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Zoals gezegd heb ik niet altijd even veel tijd om hier prematch alles te posten. Ik heb het alsnog neergezet omdat daar om gevraagd werd, en vervolgens word ik daar op aangekeken? Beetje raaar vind je niet. Misgunners of non-believers.. zegt u het maar!
In ieder geval hier de gevraagde screenshot
http://i39.tinypic.com/2aj9mpz.jpg
Goedenmiddag
0 Vind ik leuk's
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn
w1nn44r:
Zoals gezegd heb ik niet altijd even veel tijd om hier prematch alles te posten. Ik heb het alsnog neergezet omdat daar om gevraagd werd, en vervolgens word ik daar op aangekeken? Beetje raaar vind je niet. Misgunners of non-believers.. zegt u het maar!
In ieder geval hier de gevraagde screenshot
http://i39.tinypic.com/2aj9mpz.jpg
Goedenmiddag
Goed bezig (y) welk boekie?
0 Vind ik leuk's
Bestaat Sinterklaas dan toch? ;-)
Respect dat je zoveel risico durft te nemen! (y)
0 Vind ik leuk's
Love beer, hate juice
w1nn44r:
Beetje raaar vind je niet.
Nee dat vind ik helemaal niet.
Eerst plaats je alleen (voor ons) controleerbare weddenschappen, waar je mee verliest, en vervolgens kom je terug met het verhaal dat je je verliezen alweer hebt goedgemaakt, 'toevallig' net met de eerste weddenschap die (voor ons) niet controleerbaar was.
Eigenlijk vrij logisch dat mensen je voor een kletsmajoor houden dus.
Maar ja, als je logisch kon denken zou je ook niet beweren dat dit systeem werkt.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
faraz1994:
w1nn44r:
Zoals gezegd heb ik niet altijd even veel tijd om hier prematch alles te posten. Ik heb het alsnog neergezet omdat daar om gevraagd werd, en vervolgens word ik daar op aangekeken? Beetje raaar vind je niet. Misgunners of non-believers.. zegt u het maar!
In ieder geval hier de gevraagde screenshot
http://i39.tinypic.com/2aj9mpz.jpg
Goedenmiddag
Goed bezig (y) welk boekie?

Marathonbet
psvnilis:
Bestaat Sinterklaas dan toch? ;-)
Respect dat je zoveel risico durft te nemen! (y)

Zoveel risico is het feitelijk niet eens.. ik zou het me ook nog kunnen veroorloven om hierna een €1600 stap en €3200 stap te kunnen doen. Ik heb dus 6 keer de kans om een gemakkelijke weddenschap te hitten. Dit gaat niet fout, geloof mij.
maar:
w1nn44r:
Beetje raaar vind je niet.
Nee dat vind ik helemaal niet.
Eerst plaats je alleen (voor ons) controleerbare weddenschappen, waar je mee verliest, en vervolgens kom je terug met het verhaal dat je je verliezen alweer hebt goedgemaakt, 'toevallig' net met de eerste weddenschap die (voor ons) niet controleerbaar was.
Eigenlijk vrij logisch dat mensen je voor een kletsmajoor houden dus.
Maar ja, als je logisch kon denken zou je ook niet beweren dat dit systeem werkt.

Als jij mij een kletsmajoor vind, en dit systeem werkt volgens jou niet ga dan alsjeblieft ver van dit topic weg en speel je eigen systeem (Y) niemand heeft jou wat gevraagd
0 Vind ik leuk's
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.