Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unieke wedstrategie van w1nn44r

Hallo allemaal,
ik heb een eigen wedsysteem ontwikkeld dat ik graag met alle leden zou willen delen. Het systeem zelf is eigenlijk helemaal niet zo uniek, ik maak namelijk gebruik van een verdubbelings strategie. Je zult nu denken, dat heb ik al veel vaker gehoord of gelezen en die strategie is niet winnend. Daar ben ik het deels mee eens, als je een willekeurig de verdubbelings strategie toepast op de roulette met rood/zwart zul je vroeg of laat blut gaan omdat je niet meer kunt verdubbelen. Mijn verdubbelings strategie is gebaseerd op multiple bets, waarbij je heel weinig risico loopt. Dit systeem is winstgevend gemaakt doordat de selecties waardevol en (redelijk) veilig zijn.
Ik zal het nog even beter toelichten. Ik kies 2/3/4/5 wedstrijden per dag uit en daar maak ik op basis van vertrouwen een multiple coupon van. De totaalquotering moet altijd rond de 2 liggen. Ik laat hem zelf altijd uitkomen tussen de 1.95 en de 2.05. Ik zelf heb nog nooit 4 keer achter elkaar een weddenschap als deze verloren. Met dit als gegeven, zou ik dus in het slechtste geval 4x mijn inzet moeten verdubbelen mocht het zo vaak fout gaan.
Stel je begint met het bedrag €10, dan moet je dus zorgen dat je minimaal een wedsaldo hebt van €10 + €20 + €40 + €80 = €150. Als je niet genoeg vertrouwen hebt, kun je dit bedrag ook naar eigen keuze verhogen naar bijvoorbeeld €150 + 160 = €310 of €310 + €320 = €630. Hou je aan deze bedragen en ga niet met inzet van €10 spelen als je maar €30 in totaal hebt. Dan kun je snel blut gaan!
Voor de minder snelle rekenaars, bij een verloren bet verdubbel je dus daarna de inzet en win je alsnog het bedrag wat je oorspronkelijk zou hebben gewonnen. Bij een gewonnen bet, keer je altijd weer terug naar de eerste stap. De hoogte van stap 1 bepaal jij uiteraard zelf. Bij mij is deze €100 maar dat doet er verder niet toe.
De strategie zelf is opzich niet winstgevend, maar als je goede wedstrijd selecties doet is dit een fantastisch systeem! Ik zal zelf mijn coupons hier plaatsen dan kunnen de liefhebbers ook meedoen met mijn bets. Veel succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar w1nn44r
Country flagw1nn44r in 1-10-2013 00:41 Leden topics
in 1-10-2013 00:41 Leden topics
98 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Going strong, maar kan je me nog is precies uitleggen wat er zo uniek aan is?
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
Going strong, maar kan je me nog is precies uitleggen wat er zo uniek aan is?

Zoals al vaker vermeld, de verdubbelings strategie is een algemene bekende en gaat je op lange termijn de kop kosten. Maar dit is alleen als je het willekeurig toepast op 50/50 kansen als roulette. Of onorthodoxe sportweddenschappen. Maar ik selecteer strategisch waar ik value in zie en daarom is dit in combinatie met de verdubbelings strategie winstgevend gebleken voor mij
0 Vind ik leuk's
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn
w1nn44r:
datel13:
Going strong, maar kan je me nog is precies uitleggen wat er zo uniek aan is?

Zoals al vaker vermeld, de verdubbelings strategie is een algemene bekende en gaat je op lange termijn de kop kosten. Maar dit is alleen als je het willekeurig toepast op 50/50 kansen als roulette. Of onorthodoxe sportweddenschappen. Maar ik selecteer strategisch waar ik value in zie en daarom is dit in combinatie met de verdubbelings strategie winstgevend gebleken voor mij

Oke duidelijke uitleg, maar waarom dan niet gewoon taartmodelletje, als 3200 inzetten geen probleem is, de stappen ervoor niet eens meegerekent, kan je toch 320 euro per game inzetten is 320 euro winst met quotes van 2, ipv een schamele 100.
Je heb nu 4 bets gezet waarvan 3 winst en 1 verloren, oftewel 320*3=960-320=640 winst in plaats van de 300 nu.
Nou vanaf nu wens ik je alleen nog maar succes en dat je nog maar veel mag winnen (y)
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Voor vandaag:
Treble @ €100.00 (€100.00)
Total Price: 2.07
22:00 Football / Spain / Primera Division / Malaga vs Osasuna / Double Chance - Malaga To Win or Draw @ 1.143
20:00 Football / Spain / Primera Division / Villarreal vs Granada / Double Chance - Villarreal To Win or Draw @ 1.125
20:00 Football / Netherlands / Eredivisie / Cambuur vs Twente / Match Result - Twente To Win @ 1.61
0 Vind ik leuk's
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn
w1nn44r:
Voor vandaag:
Treble @ €100.00 (€100.00)
Total Price: 2.07
22:00 Football / Spain / Primera Division / Malaga vs Osasuna / Double Chance - Malaga To Win or Draw @ 1.143
20:00 Football / Spain / Primera Division / Villarreal vs Granada / Double Chance - Villarreal To Win or Draw @ 1.125
20:00 Football / Netherlands / Eredivisie / Cambuur vs Twente / Match Result - Twente To Win @ 1.61

LOSSSS Status: + €200
0 Vind ik leuk's
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn
Vandaag deze
Double @ €200.00 (€200.00)
Total Price: 2.019
18:30 Football / Germany / Bundesliga / Bayer 04 Leverkusen vs Bayern Munich / Match Result - Bayern Munich To Win @ 1.615
18:00 Football / Italy / Serie A / Chievo vs Atalanta / Total Goals - Under 3.5 @ 1.25
0 Vind ik leuk's
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn
w1nn44r:
Vandaag deze
Double @ €200.00 (€200.00)
Total Price: 2.019
18:30 Football / Germany / Bundesliga / Bayer 04 Leverkusen vs Bayern Munich / Match Result - Bayern Munich To Win @ 1.615
18:00 Football / Italy / Serie A / Chievo vs Atalanta / Total Goals - Under 3.5 @ 1.25

Loss
Status € 0
0 Vind ik leuk's
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn
Accumulator @ €400.00 (€400.00)
Total Price: 1.983
22:00 Football / Spain / Primera Division / Barcelona vs Valladolid / Result With Handicap - Barcelona (-1.5) @ 1.32
21:15 Football / Portugal / Primeira Liga / Sporting Lisboa vs Vitoria Setubal / Total Goals - Over 0.5 @ 1.04
20:45 Football / Netherlands / Eredivisie / NAC Breda vs Heracles / Total Goals - Over 1.5 @ 1.222
20:45 Football / Italy / Serie A / Inter vs Roma / Total Goals - Over 1.5 @ 1.181
0 Vind ik leuk's
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn
Dat zwart truitje staat je goed bij je schone ogen.
Ik speel gewoon helemaal het zelfde samen met Frank_Lucas, zoiets noemen we "Save combi's"
We zetten ongeveer het zelfde bedrag in zoals jij nu doet.
Succes!
0 Vind ik leuk's
spijt komt altijd te laat
w1nn44r:
Accumulator @ €400.00 (€400.00)
Total Price: 1.983
22:00 Football / Spain / Primera Division / Barcelona vs Valladolid / Result With Handicap - Barcelona (-1.5) @ 1.32
21:15 Football / Portugal / Primeira Liga / Sporting Lisboa vs Vitoria Setubal / Total Goals - Over 0.5 @ 1.04
20:45 Football / Netherlands / Eredivisie / NAC Breda vs Heracles / Total Goals - Over 1.5 @ 1.222
20:45 Football / Italy / Serie A / Inter vs Roma / Total Goals - Over 1.5 @ 1.181

WINNER
Status + €400
pcwolf:
Dat zwart truitje staat je goed bij je schone ogen.
Ik speel gewoon helemaal het zelfde samen met Frank_Lucas, zoiets noemen we "Save combi's"
We zetten ongeveer het zelfde bedrag in zoals jij nu doet.
Succes!

Jij ook succes!
0 Vind ik leuk's
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.