Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unieke wedstrategie van w1nn44r

Hallo allemaal,
ik heb een eigen wedsysteem ontwikkeld dat ik graag met alle leden zou willen delen. Het systeem zelf is eigenlijk helemaal niet zo uniek, ik maak namelijk gebruik van een verdubbelings strategie. Je zult nu denken, dat heb ik al veel vaker gehoord of gelezen en die strategie is niet winnend. Daar ben ik het deels mee eens, als je een willekeurig de verdubbelings strategie toepast op de roulette met rood/zwart zul je vroeg of laat blut gaan omdat je niet meer kunt verdubbelen. Mijn verdubbelings strategie is gebaseerd op multiple bets, waarbij je heel weinig risico loopt. Dit systeem is winstgevend gemaakt doordat de selecties waardevol en (redelijk) veilig zijn.
Ik zal het nog even beter toelichten. Ik kies 2/3/4/5 wedstrijden per dag uit en daar maak ik op basis van vertrouwen een multiple coupon van. De totaalquotering moet altijd rond de 2 liggen. Ik laat hem zelf altijd uitkomen tussen de 1.95 en de 2.05. Ik zelf heb nog nooit 4 keer achter elkaar een weddenschap als deze verloren. Met dit als gegeven, zou ik dus in het slechtste geval 4x mijn inzet moeten verdubbelen mocht het zo vaak fout gaan.
Stel je begint met het bedrag €10, dan moet je dus zorgen dat je minimaal een wedsaldo hebt van €10 + €20 + €40 + €80 = €150. Als je niet genoeg vertrouwen hebt, kun je dit bedrag ook naar eigen keuze verhogen naar bijvoorbeeld €150 + 160 = €310 of €310 + €320 = €630. Hou je aan deze bedragen en ga niet met inzet van €10 spelen als je maar €30 in totaal hebt. Dan kun je snel blut gaan!
Voor de minder snelle rekenaars, bij een verloren bet verdubbel je dus daarna de inzet en win je alsnog het bedrag wat je oorspronkelijk zou hebben gewonnen. Bij een gewonnen bet, keer je altijd weer terug naar de eerste stap. De hoogte van stap 1 bepaal jij uiteraard zelf. Bij mij is deze €100 maar dat doet er verder niet toe.
De strategie zelf is opzich niet winstgevend, maar als je goede wedstrijd selecties doet is dit een fantastisch systeem! Ik zal zelf mijn coupons hier plaatsen dan kunnen de liefhebbers ook meedoen met mijn bets. Veel succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar w1nn44r
Country flagw1nn44r in 1-10-2013 00:41 Leden topics
in 1-10-2013 00:41 Leden topics
98 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dit kan nooit winstgevend zijn. Dit is puur gokken. Combo's van vijf wedstrijden met uberlage quotes.
Ik wed al 10 jaar en ik heb dit soort dingen natuurlijk ook uitgeprobeerd, maar dit is echt niet winstgevend. Niet op korte termijn en ook niet op lange termijn.
De bets van quotes rond de 1.1 die alsnog niet gelukt zijn, zijn niet te tellen. De keeper hoeft maar een scheet te laten en de wedstrijd ligt op z'n kop.
0 Vind ik leuk's
pico020:
Dit kan nooit winstgevend zijn. Dit is puur gokken. Combo's van vijf wedstrijden met uberlage quotes.
Ik wed al 10 jaar en ik heb dit soort dingen natuurlijk ook uitgeprobeerd, maar dit is echt niet winstgevend. Niet op korte termijn en ook niet op lange termijn.
De bets van quotes rond de 1.1 die alsnog niet gelukt zijn, zijn niet te tellen. De keeper hoeft maar een scheet te laten en de wedstrijd ligt op z'n kop.

Het feit dat hij zegt dat hij nog nooit meer dan 4x verloren heeft zegt genoeg. Het is niet omdat dit 25 keer na elkaar niet mislukt dat het in de volgende 75 keer nog eens niet zal mis lopen. En dan nog beginnen met 100 EUR in stap 1... Recipe for disaster, 100% zeker.
0 Vind ik leuk's
boempatat:
met de odddrops ;-) :p
Accumulator @ €10.00 (€10.00)
Total Price: 3.15 op het moment(8u58) dat ik het zette bij unibet zakte het naar 3.10
ESTLAND: Competitie 18u30
Flora -Trans Narva X2(Flora heeft dubbel zoveel pntn als Narva en heeft de laatste 4 ontmoetingen -dit jaar zelfs-ook van Narva gewonnen en toch zat er beweging op Narva @7 ,X2@3.15!?
Rond 20u15 moet deze wedstrijd afgelopen zijn en dan kies ik de volgende tegen 20u45 uit de CHL of de Championship. (h)

2-0 Ik was te laat voor CHL of Championship.anders ging ik voor Basel @2.65(staat aan de rust nog altijd 0-0)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
tipsvoorwinst:
Poging 1:
- Horacio vs Almagro (2) odd 1.23
- Dodig vs Tsonga (2) odd 1.30
- Davydenko vs Berdych (2) odd 1.23 -> postponed -> 1.00
Stake: 10 euro odd 1.97 -> 1.60
Pot. uitkomst: 19.67 -> 16.00 euro
Hiernaast ook deze gespeeld:
- Borussia Dortmund vs Marseille (1) odd 1.28
- Celtic vs FC Barcelona (2) odd 1.39
- Steaua Bucaresti vs Chelsea Away team to score YES odd 1.14
Stake: 10 euro odd 2.03
Pot. uitkomst: 20.28 euro
0 Vind ik leuk's
w1nn44r:
Zenit maakt het helaas niet waar vanavond. Status - €100
Nieuwe bet voor vanavond:
Accumulator @ €200.00 (€200.00)
Total Price: 2.095
20:45 Football / UEFA Champions League / Group Stage / Steaua Bucuresti vs Chelsea / Double Chance - Chelsea To Win or Draw @ 1.133
20:45 Football / UEFA Champions League / Group Stage / Borussia Dortmund vs Marseille / Match Result - Borussia Dortmund To Win @ 1.31
20:45 Football / UEFA Champions League / Group Stage / Porto vs Atletico Madrid / Total Goals - Under 4.5 @ 1.075
20:45 Football / UEFA Champions League / Group Stage / Ajax vs Milan / Result With Handicap - Milan (+1.5) @ 1.125
20:45 Football / UEFA Champions League / Group Stage / Celtic vs Barcelona / Total Goals - Under 4.5 @ 1.166

Ieder speelt volgens eigen systeem. Gefeliciteerd met deze combo! ;)
0 Vind ik leuk's
Kritiek is altijd welkom haha, maar ik weet waar ik t over heb en voor de non-believers blijf vooral mijn topic volgen (y)
Laatste combi is binnen, waardoor ik nu sta op + €100
0 Vind ik leuk's
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn
Accumulator @ €100.00 (€100.00)
Total Price: 1.987
20:45 Football / UEFA Champions League / Group Stage / Bayer 04 Leverkusen vs Real Sociedad / Double Chance - Bayer 04 Leverkusen To Win or Draw @ 1.21
20:45 Football / UEFA Champions League / Group Stage / Juventus vs Galatasaray / Double Chance - Juventus To Win or Draw @ 1.05
20:45 Football / UEFA Champions League / Group Stage / Real Madrid vs FC Kobenhavn / Match Result - Real Madrid To Win @ 1.07
20:45 Football / UEFA Champions League / Group Stage / Paris Saint-Germain vs Benfica / Double Chance - Paris Saint-Germain To Win or Draw @ 1.19
18:00 Football / UEFA Champions League / Group Stage / CSKA Moscow vs Viktoria Plzen / Result With Handicap - Viktoria Plzen (+2.5) @ 1.143
20:45 Football / UEFA Champions League / Group Stage / Manchester City vs Bayern Munich / Result With Handicap - Manchester City (+2.5) @ 1.075
Dit gaat hem worden voor vandaag. Veel succes iedereen!
0 Vind ik leuk's
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn
Marathonbet is een topbookie hé :D
0 Vind ik leuk's
principito93:
Marathonbet is een topbookie hé :D

Zeker! Ze hebben me alleen wel gelimiteerd.. dus als ik hogere inzetten wil doen kom ik meestal bij SBOBet uit.
Maar qua odds en snelheid van uitbetalingen is Marathon echt ideaal!
0 Vind ik leuk's
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn
datel13:
Wat is er nou precies zo uniek aan?

Dat vroeg ik me ook direct af. Dit is gewoon de verdubbelingsstrategie, waarvan bewezen is dat deze je op de lange termijn je gehele bankroll kost.
w1nn44r:

Mijn verdubbelings strategie is gebaseerd op multiple bets, waarbij je heel weinig risico loopt. Dit systeem is winstgevend gemaakt doordat de selecties waardevol en (redelijk) veilig zijn. Ik zal het nog even beter toelichten. Ik kies 2/3/4/5 wedstrijden per dag uit en daar maak ik op basis van vertrouwen een multiple coupon van. De totaalquotering moet altijd rond de 2 liggen. Ik laat hem zelf altijd uitkomen tussen de 1.95 en de 2.05. Ik zelf heb nog nooit 4 keer achter elkaar een weddenschap als deze verloren. Met dit als gegeven, zou ik dus in het slechtste geval 4x mijn inzet moeten verdubbelen mocht het zo vaak fout gaan.

Da's natuurlijk stierenpoep. Als de odd rond evens uitkomt moet je uitgaan van zo'n 50% kans van slagen; als het een hoger slagingspercentage heeft mogen we spreken van value. Echter omdat jij voor de 'makkelijke' combo's gaat denk ik dat een slagingspercentage van 40% meer in de richting komt.
Dat je dit soort combo's nog nooit 4 keer achter elkaar verloren hebt is leuk, maar biedt natuurlijk geen enkele garantie voor de toekomst. Iedereen weet dat als je wat langer bezig bent het vroeg of laat tegen zal gaan zitten. En hoe lang ben je dan bereid te verdubbelen? Hoe groot is je bankroll? Zelfs als je met slechts 1 euro zou beginnen lopen de kosten in razendsnel tempo op. Als je 10 keer op rij verliest ben je al 1023 euro (!) armer (1+2+4+8+16+32+64+128+256+512=1023). Om dan vervolgens 2046 euro in te durven zetten (in de hoop 1 euro te winnen!) moet je wel stalen ballen hebben. Als je bankroll het überhaupt trekt. Durf jij 100% te garanderen dat je nooit 10 keer op rij zult verliezen? Ik niet.
Ik zie dat je pas zojuist een account op VW hebt aangemaakt. Ik ken je niet en heb natuurlijk geen idee of je al wat langer meedraait in het wereldje. Net als iedere beginner heb ik in het begin ook geprobeerd 'rijk' te worden met dergelijke systemen, maar geloof me: als er een dergelijk systeem bestond waren we nu allemaal miljonair. In het begin maak je een leuke winst, maar vroeg of laat komt die slechte reeks waar elke punter vroeg of laat mee te maken krijgt. En dan ben je alles kwijt, inclusief die leuke winst die je eerder had opgebouwd. Mijn advies is om hier je vingers niet aan te branden en er per direct mee te stoppen, nu het nog kan. Aangezien jij bij je eerste bet al 100 euro inzet kun je bij mijn rekensommetje overal 2 nullen toevoegen. Oftewel: na 10 keer op rij te hebben verloren ben je 102.300 euro kwijt. :s
Houd je gewoon aan het taartmodel en kijk of je op de langere termijn winstgevend kan zijn. Het is inderdaad wat minder spectaculair dan jouw systeem, maar je kunt er in ieder geval zeker van zijn dat je niet binnen no-time door je bankroll heen bent. :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.