Wedtips van: heijnsie (voetbal & darten)
Ik ben nu al enige tijd lid van dit forum en ik zal ook eens mijn tips/games plaatsen.
Met vanavond de Europa league in het vooruitzicht hier alvast mijn 1e tips
combo 1
Anzhi - Hannover 1 odd 1,65
dinamo kiev - bordeaux u 3,5 odd 1,20
odd samen 1,98
combo 2
Newcastle - metalist 1x 1,28
fenerbache to score 1,28
Praag - Chelsea o1,5 1,28
totale odd 2,10
combo 3
Ajax - Steau Boekarest 1 1,42
inter - cluj o 1,5 1,28
stuttgart - genk u3,5 1,4
totale odd 2,54
high risc combo
Tottenham - Lyon BTS 1,92
zenit - liverpool o1,5 1,33
gladbach - lazio bts 1,72
totale odd 4,39
2/3 systeem
darts combo
Newton - barneveld u11,5 1,62
Lewis - Taylor 2 1,5
totale odd 2,43
Laat maar een reactie achter als je meespeelt :) succes allen die meespelen
Met vanavond de Europa league in het vooruitzicht hier alvast mijn 1e tips
combo 1
Anzhi - Hannover 1 odd 1,65
dinamo kiev - bordeaux u 3,5 odd 1,20
odd samen 1,98
combo 2
Newcastle - metalist 1x 1,28
fenerbache to score 1,28
Praag - Chelsea o1,5 1,28
totale odd 2,10
combo 3
Ajax - Steau Boekarest 1 1,42
inter - cluj o 1,5 1,28
stuttgart - genk u3,5 1,4
totale odd 2,54
high risc combo
Tottenham - Lyon BTS 1,92
zenit - liverpool o1,5 1,33
gladbach - lazio bts 1,72
totale odd 4,39
2/3 systeem
darts combo
Newton - barneveld u11,5 1,62
Lewis - Taylor 2 1,5
totale odd 2,43
Laat maar een reactie achter als je meespeelt :) succes allen die meespelen
in 14-02-2013 15:27 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
http://bit.ly/1nuywMP"> http://bit.ly/1szVAhV"> http://bit.ly/1sktc1n"> Luck is not all what we need.
heijnsie:
vannacht staat om 03:30 de wedstrijd tussen MLS all stars en Bayern Munchen op het programma.
De wedstrijden die De all Stars afleveren zijn over het algemeen mooie en leuke wedstrijden met een flink aantal goals en kansen.
Ook nu hebben de All stars er flink zin in en hebben zij aangekondigd er een waar spektakel van te maken, en dat is voor een team als Bayern geen probleem natuurlijk. Enige afwezige in het Team van Pep is Thiago Alcantara.
Het Allstar team bestaat uit de volgende spelers met vooral een indrukwekkend middenveld en aanval:
Goalkeepers: Bill Hamid (DC United), Nick Rimando (Real Salt Lake). Defenders: Matt Besler (Sporting Kansas City), Bobby Boswell (DC United), Aurélien Collin (SKC), Sean Franklin (DC), Omar Gonzalez (LA Galaxy)*, Chad Marshall (Seattle Sounders)*, Michael Parkhurst (Columbus Crew), DeAndre Yedlin (Seattle). Midfielders: Osvaldo Alonso (Seattle), Kyle Beckerman (RSL)*, Liam Ridgewell (Portland Timbers), Michael Bradley (Toronto FC), Tim Cahill (New York Red Bulls), Clint Dempsey (Seattle), Maurice Edu (Philadelphia Union), Will Johnson, Diego Valeri (both Portland), Graham Zusi (SKC). Forwards: Landon Donovan (LA), Jermain Defoe (Toronto)*, Dom Dwyer (SKC), Thierry Henry (New York), Robbie Keane (LA)*, Obafemi Martins (Seattle), Erick Torres (Chivas USA), Bradley Wright-Phillips (New York)
Mijn tip voor deze wedstrijd is over 4.0 @1,85 (marathonbet) voor de asian betters.
en voor de European spelers over 4,5 @2,38 (marathonbet)
In de Braziliaanse Beker staat ook een wedstrijd op het programma tussen
America RN en Fluminense: Fluminense kende vorig seizoen een slecht seizoen, maar dit jaar gaat het al een stuk beter ze draaien bovenin sterk mee, ook na het WK hebben ze hun draai gevonden met 3/4 gewonnen wedstrijden. Ze speelde ook nog tegen Goias, Santos en Atletico PR, goede teams in de Serie A.
America RN is een team dat uitkomt in de Serie B en wil het grote fluminense wel even verslaan. America draait in de competitie wisselvallig de ene keer spelen ze aardig en de week erop kan het niks zijn ze krijgen daarbij veel tegengoals en daarom denk ik dat fluminense aan het langste eind gaat trekken.
Daarbij tip ik voor jullie Fluminense winst @ 1,7 (interwetten)
Fluminense -0,75 @ 1,93
Ook heb ik nog een combo Fluminense double chance en MLS AS - Bayern over 3,5 @ 1,82 (bwin)
Wish you guys best of luck (y)
vannacht staat om 03:30 de wedstrijd tussen MLS all stars en Bayern Munchen op het programma.
De wedstrijden die De all Stars afleveren zijn over het algemeen mooie en leuke wedstrijden met een flink aantal goals en kansen.
Ook nu hebben de All stars er flink zin in en hebben zij aangekondigd er een waar spektakel van te maken, en dat is voor een team als Bayern geen probleem natuurlijk. Enige afwezige in het Team van Pep is Thiago Alcantara.
Het Allstar team bestaat uit de volgende spelers met vooral een indrukwekkend middenveld en aanval:
Goalkeepers: Bill Hamid (DC United), Nick Rimando (Real Salt Lake). Defenders: Matt Besler (Sporting Kansas City), Bobby Boswell (DC United), Aurélien Collin (SKC), Sean Franklin (DC), Omar Gonzalez (LA Galaxy)*, Chad Marshall (Seattle Sounders)*, Michael Parkhurst (Columbus Crew), DeAndre Yedlin (Seattle). Midfielders: Osvaldo Alonso (Seattle), Kyle Beckerman (RSL)*, Liam Ridgewell (Portland Timbers), Michael Bradley (Toronto FC), Tim Cahill (New York Red Bulls), Clint Dempsey (Seattle), Maurice Edu (Philadelphia Union), Will Johnson, Diego Valeri (both Portland), Graham Zusi (SKC). Forwards: Landon Donovan (LA), Jermain Defoe (Toronto)*, Dom Dwyer (SKC), Thierry Henry (New York), Robbie Keane (LA)*, Obafemi Martins (Seattle), Erick Torres (Chivas USA), Bradley Wright-Phillips (New York)
Mijn tip voor deze wedstrijd is over 4.0 @1,85 (marathonbet) voor de asian betters.
en voor de European spelers over 4,5 @2,38 (marathonbet)
In de Braziliaanse Beker staat ook een wedstrijd op het programma tussen
America RN en Fluminense: Fluminense kende vorig seizoen een slecht seizoen, maar dit jaar gaat het al een stuk beter ze draaien bovenin sterk mee, ook na het WK hebben ze hun draai gevonden met 3/4 gewonnen wedstrijden. Ze speelde ook nog tegen Goias, Santos en Atletico PR, goede teams in de Serie A.
America RN is een team dat uitkomt in de Serie B en wil het grote fluminense wel even verslaan. America draait in de competitie wisselvallig de ene keer spelen ze aardig en de week erop kan het niks zijn ze krijgen daarbij veel tegengoals en daarom denk ik dat fluminense aan het langste eind gaat trekken.
Daarbij tip ik voor jullie Fluminense winst @ 1,7 (interwetten)
Fluminense -0,75 @ 1,93
Ook heb ik nog een combo Fluminense double chance en MLS AS - Bayern over 3,5 @ 1,82 (bwin)
Wish you guys best of luck (y)
slechte pick van Bayern - MLS allstars, geen friendlies meer. (n)
Fluminense won overtuigend met 0-3! (y)
Serie B brazilie
Atletico GO - Ceara
mijn tip over 2,5 @ 1,96 (sbobet)
Atletico GO - Ceara
heijnsie:
Serie B brazilie
Atletico GO - Ceara
Serie B brazilie
Atletico GO - Ceara