Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: heijnsie (voetbal & darten)

Ik ben nu al enige tijd lid van dit forum en ik zal ook eens mijn tips/games plaatsen.
Met vanavond de Europa league in het vooruitzicht hier alvast mijn 1e tips
combo 1
Anzhi - Hannover 1 odd 1,65
dinamo kiev - bordeaux u 3,5 odd 1,20
odd samen 1,98
combo 2
Newcastle - metalist 1x 1,28
fenerbache to score 1,28
Praag - Chelsea o1,5 1,28
totale odd 2,10
combo 3
Ajax - Steau Boekarest 1 1,42
inter - cluj o 1,5 1,28
stuttgart - genk u3,5 1,4
totale odd 2,54
high risc combo
Tottenham - Lyon BTS 1,92
zenit - liverpool o1,5 1,33
gladbach - lazio bts 1,72
totale odd 4,39
2/3 systeem
darts combo
Newton - barneveld u11,5 1,62
Lewis - Taylor 2 1,5
totale odd 2,43
Laat maar een reactie achter als je meespeelt :) succes allen die meespelen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar heijnsie
Country flagheijnsie in 14-02-2013 15:27 Leden topics
in 14-02-2013 15:27 Leden topics
65 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
heijnsie:
Na een lange tijd van afwezigheid in dit topic ga ik er weer wat leven in brengen, normaliter speel ik veel live zoals velen van jullie wel weten, normaliter post ik die wel in de chat zal ik nu ook nog doen, maar wil ik het ook wel eens hierin bijhouden. Voor vandaag speel ik.

Mitrovic to score @ 2,3 Unibet.
Voor uitleg kun je altijd een reactie achterlaten.


Ik speel hem ook. Vorig seizoen won Anderlecht deze uitwedstrijd met 3-0 en thuis met 4-0, beide wedstrijden scoorde mitrovic. Dit seizoen is mitrovic ook weer goed begonnen met scoren. Speel hem ook mee als: mitrovic to score en away team to win @2,95 (unibet).
0 Vind ik leuk's
heijnsie:
Na een lange tijd van afwezigheid in dit topic ga ik er weer wat leven in brengen, normaliter speel ik veel live zoals velen van jullie wel weten, normaliter post ik die wel in de chat zal ik nu ook nog doen, maar wil ik het ook wel eens hierin bijhouden. Voor vandaag speel ik.

Mitrovic to score @ 2,3 Unibet.
Voor uitleg kun je altijd een reactie achterlaten.

LIVE wien - horn lay the draw (betfair) 2,08

LIVE kapfenberg - innsbruck o0,5 @ 1,7

LIVE tours - creteil o0,5 HT 2,01

LIVE tours - creteil o5,5 1,80


hele goede dag vandaag hopelijk zetten we het voort !!
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag 1 prematch tip geen al te hoge odd, maar wel een goede pick naar mijn mening.
De Chileense competitie staat erom bekend dat er veel gescoord word en vanavond is en affiche tussen deze 2 ploegen:

Universidad de Chile - Santiago Wanderers
Het zijn ploegen die makkelijk een goaltje maken en ook incasseren, ook zijn de eerdere affiches altijd doelpuntrijk geweest.

Mijn tip is dan ook over2,5, of voor de asian spelers over 2,75.

goodluck (y)
0 Vind ik leuk's
heijnsie:
Voor vandaag 1 prematch tip geen al te hoge odd, maar wel een goede pick naar mijn mening.
De Chileense competitie staat erom bekend dat er veel gescoord word en vanavond is en affiche tussen deze 2 ploegen:

Universidad de Chile - Santiago Wanderers
Het zijn ploegen die makkelijk een goaltje maken en ook incasseren, ook zijn de eerdere affiches altijd doelpuntrijk geweest.

Mijn tip is dan ook over2,5, of voor de asian spelers over 2,75.

goodluck (y)


mooie pot gezien met als uitslag 3-2 !! gefeliciteerd voor degene die meespeelde. (y)
0 Vind ik leuk's
vandaag staat er in Zweden om 15:00 op het programma:

Kalmar - brommapojkarna.

Kalmar draait bovenin redelijk goed mee en strijden om een plek voor de europa league, sinds de competitie weer hervat is gaat het wat minder ze wisten maar 1 van de laatste 4 wedstrijden te winnen. Er zaten wel 2 wedstrijden tegen Malmo bij (nr1) en AIK (nr3). Ze zijn gebrand om weer eens tegen laagvliegen brommapojkarna wat punten te behalen. brommapojkarna krijgt de ballen makkelijk in hun eigen netje en Kalmar scoort relatief simpel. Ze hebben een echte goalgetter genaamd Soderqvist.

Mijn tip is Soderqvist to score @ 2,43 Unibet.
Goals by home team o1,5 @1,6 unibet.

goodluck (y)
0 Vind ik leuk's
heijnsie:
vandaag staat er in Zweden om 15:00 op het programma:

Kalmar - brommapojkarna.

Kalmar draait bovenin redelijk goed mee en strijden om een plek voor de europa league, sinds de competitie weer hervat is gaat het wat minder ze wisten maar 1 van de laatste 4 wedstrijden te winnen. Er zaten wel 2 wedstrijden tegen Malmo bij (nr1) en AIK (nr3). Ze zijn gebrand om weer eens tegen laagvliegen brommapojkarna wat punten te behalen. brommapojkarna krijgt de ballen makkelijk in hun eigen netje en Kalmar scoort relatief simpel. Ze hebben een echte goalgetter genaamd Soderqvist.

Mijn tip is Soderqvist to score @ 2,43 Unibet.
Goals by home team o1,5 @1,6 unibet.

goodluck (y)


Ondanks de vele kansen van kalmar is het resultaat een domper 1-1 FT lost
0 Vind ik leuk's
na Gister 2 tips in de chat te hebben gegeven en hier ben vergeten, vandaag weer een pick hier de tips waren overigens.

Houston - DC United o2,5 @1,94 (betfair einduitslag 1-0

en djugarden - Helsingborg, accam to score @ 3,35 (unibet)

vandaag staat op het programma in de Braziliaanse Serie B

Luverdense - Portugeasa

Opvallend is dat Luverdense promovendus is, en dit seizoen uitstekend speelt met name wekken ze thuis een hele sterke indruk met 5/6 gewonnen duels. portugeasa is gedegradeerd uit de Serie A en speelt opvallend slecht buitenshuis halen ze amper punten en bovendien hebben ze een erg zwakke verdediging. Beide teams geen noemswaardige spelers die niet meedoen.

Ik ga voor het thuisvoordeel en de vorm van Luverdense winst 1,87 (betfair)
0 Vind ik leuk's
Accam was een mooie heijnsie (y)
Luverdense te laat gezien, maar weer goed (y)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
heijnsie:
na Gister 2 tips in de chat te hebben gegeven en hier ben vergeten, vandaag weer een pick hier de tips waren overigens.

Houston - DC United o2,5 @1,94 (betfair einduitslag 1-0

en djugarden - Helsingborg, accam to score @ 3,35 (unibet)

vandaag staat op het programma in de Braziliaanse Serie B

Luverdense - Portugeasa

Opvallend is dat Luverdense promovendus is, en dit seizoen uitstekend speelt met name wekken ze thuis een hele sterke indruk met 5/6 gewonnen duels. portugeasa is gedegradeerd uit de Serie A en speelt opvallend slecht buitenshuis halen ze amper punten en bovendien hebben ze een erg zwakke verdediging. Beide teams geen noemswaardige spelers die niet meedoen.

Ik ga voor het thuisvoordeel en de vorm van Luverdense winst 1,87 (betfair)


overtuigende 3-1 overwinning van Luverdense, vanavond volgt weer een pick. En bedankt Boem!
0 Vind ik leuk's
vannacht staat om 03:30 de wedstrijd tussen MLS all stars en Bayern Munchen op het programma.

De wedstrijden die De all Stars afleveren zijn over het algemeen mooie en leuke wedstrijden met een flink aantal goals en kansen.
Ook nu hebben de All stars er flink zin in en hebben zij aangekondigd er een waar spektakel van te maken, en dat is voor een team als Bayern geen probleem natuurlijk. Enige afwezige in het Team van Pep is Thiago Alcantara.

Het Allstar team bestaat uit de volgende spelers met vooral een indrukwekkend middenveld en aanval:

Goalkeepers: Bill Hamid (DC United), Nick Rimando (Real Salt Lake). Defenders: Matt Besler (Sporting Kansas City), Bobby Boswell (DC United), Aurélien Collin (SKC), Sean Franklin (DC), Omar Gonzalez (LA Galaxy)*, Chad Marshall (Seattle Sounders)*, Michael Parkhurst (Columbus Crew), DeAndre Yedlin (Seattle). Midfielders: Osvaldo Alonso (Seattle), Kyle Beckerman (RSL)*, Liam Ridgewell (Portland Timbers), Michael Bradley (Toronto FC), Tim Cahill (New York Red Bulls), Clint Dempsey (Seattle), Maurice Edu (Philadelphia Union), Will Johnson, Diego Valeri (both Portland), Graham Zusi (SKC). Forwards: Landon Donovan (LA), Jermain Defoe (Toronto)*, Dom Dwyer (SKC), Thierry Henry (New York), Robbie Keane (LA)*, Obafemi Martins (Seattle), Erick Torres (Chivas USA), Bradley Wright-Phillips (New York)

Mijn tip voor deze wedstrijd is over 4.0 @1,85 (marathonbet) voor de asian betters.
en voor de European spelers over 4,5 @2,38 (marathonbet)

In de Braziliaanse Beker staat ook een wedstrijd op het programma tussen
America RN en Fluminense: Fluminense kende vorig seizoen een slecht seizoen, maar dit jaar gaat het al een stuk beter ze draaien bovenin sterk mee, ook na het WK hebben ze hun draai gevonden met 3/4 gewonnen wedstrijden. Ze speelde ook nog tegen Goias, Santos en Atletico PR, goede teams in de Serie A.

America RN is een team dat uitkomt in de Serie B en wil het grote fluminense wel even verslaan. America draait in de competitie wisselvallig de ene keer spelen ze aardig en de week erop kan het niks zijn ze krijgen daarbij veel tegengoals en daarom denk ik dat fluminense aan het langste eind gaat trekken.

Daarbij tip ik voor jullie Fluminense winst @ 1,7 (interwetten)
Fluminense -0,75 @ 1,93

Ook heb ik nog een combo Fluminense double chance en MLS AS - Bayern over 3,5 @ 1,82 (bwin)
Wish you guys best of luck (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.