Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: yellowboy

Ook ik zal vanaf nu proberen om jullie een beetje te helpen met mijn tips over voetbal en tennis.
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyellowboy in 27-02-2013 09:21 Leden topics
in 27-02-2013 09:21 Leden topics
674 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

en charleroi achter aan de rust, niet normaal

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Achja, kop op! Er zijn goede periodes, maar soms jammer genoeg ook mindere.. dat hoort er zeker bij? Ik lees regelmatig je topic en zie vaak interessante dingen voorbij komen. Soms heb je nu eenmaal rare uitslagen. Komt goed! :wink:

0 Vind ik leuk's

Ach, deze gozer voorspelde vorig jaar voor een enorm dikke quote dat Federer de Australian Open zou winnen, onder leedvermaak van onder andere mij.

0 Vind ik leuk's
Op do. 25 jan. 2018, 17:16 schreef hetisboerie:

Ach, deze gozer voorspelde vorig jaar voor een enorm dikke quote dat Federer de Australian Open zou winnen, onder leedvermaak van onder andere mij.

was toen idd odd van 30 ;)

0 Vind ik leuk's

voor vandaag toch nog een matchke gevonden die ik wil delen.

Lech Poznan - Piast Gilwice -> 1 -> 1.75

Lech Poznan is een supergoede thuisploeg die hier een heel mooie odd krijgt die ik persoonlijk te hoog vind, daarom dat ik hem hier deel.

ik speel hem dus ook High Stake

Good Luck guys

laat maar even weten of je hem meespeelt ;)

0 Vind ik leuk's

betje van gisteren ging lekker, vandaag tip ik opnieuw voor morgen.

Opelka - Harrisson -> 2 -> 1.50

Benneteau/Mahut - Arends/Middelkoop -> 1 -> 1.40

odd 2.10

beide zijn voor mij favoriet met toch nog een redelijk mooie odd.

Ik speel hem na winst gisteren opnieuw high stake ;)

GOOD LUCK

1 Vind ik leuk's

Ik speel hem mee

Goodluck

0 Vind ik leuk's

vandaag om 15 uur op challenger van Santiago in Chili

Martin - Andreozzi -> 2 -> 1.85

Deze 2 troffen elkaar nog in de 2 ronde van het tornooi van Punta Del Este in Uruguay waar Andreozzi won met 2-0

Hij won zelfs het tornooi dus hij zit in een goede flow

Deze odd is weer gewoon bepaald op basis van de ranking want Andreozzi staat 70 plaatsen lager gerangschikt.

Ikzelf speel hem high stake

Good Luck als je hem meespeelt.

0 Vind ik leuk's

Mwah, die hoge odd is ook omdat hij er net een hele week op heeft zitten, dus daar moet je mee oppassen, zou best kunnen dat hij hier ff zn starterspremie komt ophalen en de wedstrijd tankt door vermoeidheid. Daarbij komt de wisselvalligheid van zowel Andreozzi als Martin.

0 Vind ik leuk's
Op di. 6 mrt. 2018, 10:04 schreef bvanhinthum:

Mwah, die hoge odd is ook omdat hij er net een hele week op heeft zitten, dus daar moet je mee oppassen, zou best kunnen dat hij hier ff zn starterspremie komt ophalen en de wedstrijd tankt door vermoeidheid. Daarbij komt de wisselvalligheid van zowel Andreozzi als Martin.

Zou ook best kunnen, maar ik vond de odd aangezien zijn vorm te mooi om het niet te proberen en hem niet te delen.

maar misschien is hij idd vermoeid en verliest hij, hopelijk heb ik het geluk aan mijn kant ;)

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.