Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: yellowboy

Ook ik zal vanaf nu proberen om jullie een beetje te helpen met mijn tips over voetbal en tennis.
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyellowboy in 27-02-2013 09:21 Leden topics
in 27-02-2013 09:21 Leden topics
674 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 6 mrt. 2018, 11:38 schreef yellowboy:
Op di. 6 mrt. 2018, 10:04 schreef bvanhinthum:

Mwah, die hoge odd is ook omdat hij er net een hele week op heeft zitten, dus daar moet je mee oppassen, zou best kunnen dat hij hier ff zn starterspremie komt ophalen en de wedstrijd tankt door vermoeidheid. Daarbij komt de wisselvalligheid van zowel Andreozzi als Martin.

Zou ook best kunnen, maar ik vond de odd aangezien zijn vorm te mooi om het niet te proberen en hem niet te delen.

maar misschien is hij idd vermoeid en verliest hij, hopelijk heb ik het geluk aan mijn kant ;)

Martin komt starterspremie ophalen. Goeie tip!

0 Vind ik leuk's

vandaag nog een nieuw tipje:

Moroni - Ofner -> 2 -> 1.45

Pospisil - Menendez Maceiras ->1 -> 1.35

De Oostenrijker is zijn graveljaar redelijk goed gestart met de 1/8ste finales in Sao Paulo waar hij verloor van Cuevas.

Moroni wisselt winst en verliespartijen af en staat ook nog eens meer dan 450 plaatsen lager gerangschikt.

Pospisil is aan een indrukwekkende reeks bezig in 2018 met al overwinningen in Renns en Boedapest (beide op hardcourt) waar ook vandaag op wordt gespeeld.

Zijn concurrent heeft 5 keer gewonnen en 4 keer verloren dit jaar, er was zelfs een overwinning bij tegen Steve Johnson.

Alles bij elkaar genomen lijkt mij dit een combi, de odd schommelt rond 2.00 afhankelijk van de bookmaker die je speelt.

GOOD LUCK

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

damn, die mottige oostenrijker was duidelijk niet in zen dagje pfffffff

Sorry guys

0 Vind ik leuk's

Pospisil wel gewoon pakken of ook maar laten?

0 Vind ik leuk's
Op wo. 7 mrt. 2018, 21:38 schreef gertjecr7:

Pospisil wel gewoon pakken of ook maar laten?

ik hoop dat je het wel gedaan hebt want die won wel ;)

0 Vind ik leuk's

ik ga gewoon mijn weekendcombi ook hier al ingooien (om iedereen kans te geven misschien goed te winnen)

Mechelen - Waasland Beveren ->1 -> 1.65

Malaga - Barca -> BTS Neen -> 1.78

Mechelen MOET winnen als het zich wil handhaven in de Belgische Jupiler Pro League en het stadion is dan ook volledig uitverkocht, Waasland Beveren heeft niks meer te winnen of te verliezen.

Malaga is dit seizoen echt wel het zwakke broertje in La Liga en scoorde dacht ik nog maar 16 keer, Barca daarentegen staat bekend voor zen goede verdediging ( mede dankzij Vermaelen) en kreeg nog maar 13 tegengoals.

De odd vind ik hier dan ook veel te hoog

Ikzelf heb hier redelijk wat vertrouwen in deze bet en speel hem dan ook high stake.

Laat maar weten wat je van mijn bet vind en of je meespeelt of niet.

GOOD LUCK

0 Vind ik leuk's
Op do. 8 mrt. 2018, 13:39 schreef yellowboy:

ik ga gewoon mijn weekendcombi ook hier al ingooien (om iedereen kans te geven misschien goed te winnen)

Mechelen - Waasland Beveren ->1 -> 1.65

Malaga - Barca -> BTS Neen -> 1.78

Mechelen MOET winnen als het zich wil handhaven in de Belgische Jupiler Pro League en het stadion is dan ook volledig uitverkocht, Waasland Beveren heeft niks meer te winnen of te verliezen.

Malaga is dit seizoen echt wel het zwakke broertje in La Liga en scoorde dacht ik nog maar 16 keer, Barca daarentegen staat bekend voor zen goede verdediging ( mede dankzij Vermaelen) en kreeg nog maar 13 tegengoals.

De odd vind ik hier dan ook veel te hoog

Ikzelf heb hier redelijk wat vertrouwen in deze bet en speel hem dan ook high stake.

Laat maar weten wat je van mijn bet vind en of je meespeelt of niet.

GOOD LUCK

Geen verkeerde combi. Ikzelf zie Waasland-Beveren de thuisploeg ook niet veel in de weg leggen. Spelen voor niks meer en KVM speelt thuis voor een uitverkocht stadion (om erin te blijven zoals je zegt), doen het niet zo slecht de laatste weken,... moet lukken toch (om te winnen, behoud is iets anders :stuck_out_tongue_winking_eye: ).

Succes!

1 Vind ik leuk's

Nog een Tipje voor vanavond

Girona - Deportivo La Coruna -> Girona wint zonder tegendoelpunt -> 2.75

Girona won zijn laatste 5 thuiswedstrijden zonder tegendoelpunt

Deportivo verloor zijn laatste 3 uitwedstrijden zonder te scoren

Voor deze odd speel ik hem zeker en wil ik hem met jullie delen.

Good Luck

1 Vind ik leuk's
Op vr. 9 mrt. 2018, 18:18 schreef yellowboy:

Girona - Deportivo La Coruna -> Girona wint zonder tegendoelpunt -> 2.75

iemand die gevolgt is gisterenavond?

en iemand die gevolgt is met mijn weekendcombi??

0 Vind ik leuk's

ook proficiat aan de volgers van mijn weekendcombi, of was er niemand gevolgt??

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.