Wedtips van: yellowboy
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
nieuwe nacht, nieuwe kansen
Jaziri - Muller -> cs 0-3 -> 1.90
Linette - Kasatkina -> 2 -> 1.25
Bencic - Kumkhum -> 1 -> 1.25
Fabbiano/Sela - Mirny/Oswald -> 2 -> 1.27
odd 3.75
Opslagkanon Muller is back in town, vorige wedstrijd heeft hij geen enkel opslagspel ingeleverd terwijl Jaziri amper 70% van zijn opslagspelletjes won, dus hier een heel mooi odd.
Kasatkina veegde vorige ronde de vloer met Schmeidlova in 2 heel korte sets, Linette won met veel moeite tegen Brady.
Na haar indrukwekkende reeks van de laatste maanden walste Bencic ook vlot over Venus Williams, vorig jaar finaliste, Kumkhum won alle 4 haar wedstrijden hier in straight sets maar ik denk niet dat ze het deze Bencic moeilijk kan maken.
Mirny/Oswald hebben een perfecte voorbereiding gehad, ze verloren nipt de finale in Auckland tegen Marach/Pavic, Fabbiano/Sela zullen hier dan ook verliezen.
nieuwe nacht, nieuwe combi:
Zeballos - Fognini -> 2 -> 1.24
Garcia Lopes - Paire -> 2 -> 1.40
Tiafoe - Del Potro -> 2 -> 1.15
Kerber - Friedsam -> 1 -> 1.12
Giorgi - Kalinskaya -> 1 -> 1.25
Cirstea - Diyas -> 2 -> 1.70
Jezus wat een rampnacht/morgen was dit seg.
Fognini en Kerber waren zowat de enige die gewoon deden wat ik verwachtte.
Paire speelde alweer hopeloos in set 1 en 3 met 6-0 en 6-1 verlies tot gevolg.
Giorgi had het ook knap lastig ondanks dat ze won in 2 sets.
En Diyas geeft het weg in het slot van set 2 en begin van set 3 waar ze amper een opslagspel kon winnen.
Del Potro moet nog beginnen maar zie ik wel winnen.
Sorry guys voor deze rampzalige bet, straks plaats ik nieuwe (hopelijk) betere tips.
Boog kan niet altijd gespannen zijn maar andere tipster waren ook niet best in vorm.
Weinig goed vannacht.
Never mind yellow. You win some, you lose some.
Wat Paire de 1ste en 3e set weer aan het prutsen was is kenmerkend voor zijn gehele carrière. Van een jonge gast als De Minaur kan je het hebben dat ze soms een set flink op de bek gaan, bij Paire ligt het niet aan zijn kwaliteit van zijn spel maar simpelweg zijn instelling.
Vannacht ben ik weer mee, hopen op een wat meer voorspelbare speeldag
nieuwe nacht, nieuwe kansen
Jaziri - Muller -> cs 0-3 -> 1.90
Linette - Kasatkina -> 2 -> 1.25
Bencic - Kumkhum -> 1 -> 1.25
Fabbiano/Sela - Mirny/Oswald -> 2 -> 1.27
1/4
ik dacht dat ik eergisterennacht alles al had gezien maar nu is het gewoon NOG erger, jezus christus.
Muller verspeeld alles zelf in set 3.
Kasatkina en Bencic gewoon zonder pardon in 2 sets eruit.
enkel dat dubbelspel was juist.
Straks tip ik opnieuw maar het zal maar een gewoon verdubbelaartje worden.
Terug een beetje stake opbouwen na het verlies van 2 nachten op rij.
Sandgren - Wawrinka -> 2 -> 1.35
Gavrilova/Kasatkina - Brady/King -> cs 2-0 -> 1.72
Wawrinka begon redelijk goed aan het tornooi en ik denk niet dat hij veel problemen gaat hebben met Sandgren.
Zowel Kasatkina als Gavrilova werden in het enkelspel uitgeschakeld en kunnen zich nu dus volledig focussen op het dubbel, het is wel geen ervaren dubbelduo maar Brady/King zijn dit zeker niet, ik hoop dat ze voor hun eergevoel spelen en winnen in 2 sets.
Odd 2.32
Good Luck
ik gooi ook nog 2 keer een klein bedrag je op:
Monfils tegen Djokovic -> odd van 5
Smyczek tegen Ramos -> odd van 2.75
Djokovic heeft nog maar 2 wedstrijden in de benen en maakt een goede indruk maar deze odd vind ik gewoon te mooi, ook al heeft Monfils nog nooit gewonnen tegen Djokovic, het moet ooit eens de eerste keer zijn en dat kan best vannacht zijn.
Smyczek is vooral bekend van het Challengercircuit maar hij speelt daar heel veel op hardcourt, Ramos staat dan wel op plaats 22 op de wereldranglijst maar is geen goede hardcourtspeler dus ik wil het wel proberen.
Sandgren - Wawrinka -> 2 -> 1.35
Gavrilova/Kasatkina - Brady/King -> cs 2-0 -> 1.72
Wawrinka begon redelijk goed aan het tornooi en ik denk niet dat hij veel problemen gaat hebben met Sandgren.
Zowel Kasatkina als Gavrilova werden in het enkelspel uitgeschakeld en kunnen zich nu dus volledig focussen op het dubbel, het is wel geen ervaren dubbelduo maar Brady/King zijn dit zeker niet, ik hoop dat ze voor hun eergevoel spelen en winnen in 2 sets.
Odd 2.32
Good Luck
Weer een slechte dag.
Eerst chelsea gisteren in 95e minuut de gelijkmaker om de oren en vannacht met tennissen was het ook niks.
ik gooi ook nog 2 keer een klein bedrag je op:
Monfils tegen Djokovic -> odd van 5
Smyczek tegen Ramos -> odd van 2.75
Djokovic heeft nog maar 2 wedstrijden in de benen en maakt een goede indruk maar deze odd vind ik gewoon te mooi, ook al heeft Monfils nog nooit gewonnen tegen Djokovic, het moet ooit eens de eerste keer zijn en dat kan best vannacht zijn.
Smyczek is vooral bekend van het Challengercircuit maar hij speelt daar heel veel op hardcourt, Ramos staat dan wel op plaats 22 op de wereldranglijst maar is geen goede hardcourtspeler dus ik wil het wel proberen.
Beide toch simpel afgedroogd.
dit is een heeeeeel raar tornooi, van in ronde 1 regent het verrassingen en het betert er absoluut niet op met vandaag de uitschakeling van outsider Goffin als toppunt.
En er gaan nog slachtoffers vallen want er zijn er die steeds met veel geluk een ronde verder komen maar dat blijft ook niet duren.
Kan gebeuren yellowboy. Ik had deze verrassingen ook niet verwacht. Ik volg je tips graag (normaal gesproken;p). morgen weer een dag!
vandaag geen uitleg of onderbouwing, gewoon 3 tips op het gevoel want het loopt toch elke keer mis op dit vreemde tornooi.
Carreno Busta - Muller -> over 38.5 games -> 1.83
Koofhof/Sitak - Marach/Pavic -> 2 -> 1.30
Krajicek/Kudryatseva - Chan/Srebotnik -> 2 -> 1.44
odd van ongeveer 3.40
Good Luck