Wedtips van: yellowboy
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
vannacht combi van 2 matchen
Paul - Tomic -> 2 -> 1.35
Abanda - Schmeidlova -> 2 -> 1.85
odd ongeveer rond de 2.40
andermaal combi juist
IJzersterk! Knappe combi’s, blijft toch een gok begin van het seizoen
IJzersterk! Knappe combi’s, blijft toch een gok begin van het seizoen
ik probeer het wel op de voet te volgen, en nu kunnen we hopelijk in de 1ste ronde een goede slag slaan.
De meeste bookies kijken puur naar de ranking en niet naar of de speler in kwestie goed is op deze ondergrond of niet, daardoor vallen soms wel mooie odds te rapen in de eerste week van een grandslam
Ook vandaag zet ik een combi:
Novak - Soeda -> 2 -> 1.50
Bouzkova - Kuzmova ->2 -> 1.60
odd ongeveer 2.40
Soeda is zowat de "koning" van de challengers op hardcourt en zijn vorige wedstrijd heeft hij echt wel indruk gemaakt in 2 heel korte sets en is op deze ondergrond gewoon beter.
Kuzmova is ook beter op deze ondergrond en ik geef haar een licht voordeel, vandaar mijn bet.
Zoals gewoonlijk gooi ik ook nog een kleintje, deze keer op Schmeidlova.
Ze treft Voegele, op ranking basis staan ze ongeveer hetzelfde maar ik schat persoonlijk Schmeidlova hoger in hoewel ik ook Voegele niet wil onderschatten.
Maar haar odd van 2.50 vind ik veel te mooi, vandaar ook een kleine bet op Schmeidlova.
GOOD LUCK GUYS!!!
p.s. als je meespeelt, laat het gerust weten
Ik speel mee,Gl
odd ongeveer 2.40
Soeda is zowat de "koning" van de challengers op hardcourt en zijn vorige wedstrijd heeft hij echt wel indruk gemaakt in 2 heel korte sets en is op deze ondergrond gewoon beter.
Kuzmova is ook beter op deze ondergrond en ik geef haar een licht voordeel, vandaar mijn bet.
Ze treft Voegele, op ranking basis staan ze ongeveer hetzelfde maar ik schat persoonlijk Schmeidlova hoger in hoewel ik ook Voegele niet wil onderschatten.
Maar haar odd van 2.50 vind ik veel te mooi, vandaar ook een kleine bet op Schmeidlova.
GOOD LUCK GUYS!!!
p.s. als je meespeelt, laat het gerust weten
Lukt het niet om eerder te posten? Ik maak meestal ook briefje tennis en vind je tips prettig met onderbouwing maar mis ze doordat ik elf uur niet meer online ben. Uurtje eerder is goed.
hoe is het mogelijk dat Soeda mij hier in de steek laat, deze had ik niet zien aankomen, in elke set mocht hij beginnen en telkens verloor hij zijn opslagspel.
in set 1 heeft hij dat nog ruim kunnen goedmaken maar daarna was het kalf verzopen.
Kuzmova won dan weer veel vlotter dan ik had gedacht.
Gelukkig heeft Schmeidlova mijn nacht toch nog wat gered.
Ik zal in de loop van de dag mijn betje voor vannacht proberen te tippen.
op algemene aanvraag plaats ik mijn combi voor vannacht nu al.
Dolgopolov - Haider Maurer -> cs 3-0 -> 1.43
Sela - Harrisson -> 2 -> 1.30
Kenin - Georges -> 2 -> 1.16
Ferrer - Rublev -> over 3.5 set -> 1.54
Dolgopolov overleeft jaarlijks wel een paar rondes, zijn tegenstander is een echte draak op hardcourt, verloor vorig jaar half oktober zelfs met 2-0 van nummer 660 op de ranglijst, zijn laatste set die hij won op hardcourt dateert al van enkele jaren geleden dus dat gokje wil ik wel eens wagen.
Harrisson speelde een voortreffelijk tornooi in Brisbane terwijl Sela er al in 1ste ronde uitlag in Canberra, dit zou normaal een 100% zekerheidje moeten zijn.
Georges is zwaar in form, de reden waarom ik geen 2-0 durf spelen is omdat Kenin haar laatste tornooi een setje wist af te luizen van Wozniacki.
Ferrer - Rublev zijn beide goede spelers, Rublev toonde laatst nog zijn goede vorm op het tornooi van Doha, ook Ferrer haalde halve finale in Auckland, ik ben verbaast dat we hier zo'n mooi odd krijgen.
Good Luck guys.
op algemene aanvraag plaats ik mijn combi voor vannacht nu al.
Dolgopolov - Haider Maurer -> cs 3-0 -> 1.43
Sela - Harrisson -> 2 -> 1.30
Kenin - Georges -> 2 -> 1.16
Ferrer - Rublev -> over 3.5 set -> 1.54
Dolgopolov overleeft jaarlijks wel een paar rondes, zijn tegenstander is een echte draak op hardcourt, verloor vorig jaar half oktober zelfs met 2-0 van nummer 660 op de ranglijst, zijn laatste set die hij won op hardcourt dateert al van enkele jaren geleden dus dat gokje wil ik wel eens wagen.
Harrisson speelde een voortreffelijk tornooi in Brisbane terwijl Sela er al in 1ste ronde uitlag in Canberra, dit zou normaal een 100% zekerheidje moeten zijn.
Georges is zwaar in form, de reden waarom ik geen 2-0 durf spelen is omdat Kenin haar laatste tornooi een setje wist af te luizen van Wozniacki.
Ferrer - Rublev zijn beide goede spelers, Rublev toonde laatst nog zijn goede vorm op het tornooi van Doha, ook Ferrer haalde halve finale in Auckland, ik ben verbaast dat we hier zo'n mooi odd krijgen.
Good Luck guys.
Bedankt. Ga hem meespelen. Wel iets anders want niet alle weddenschappen zijn beschikbaar op site waar ik speel.
Komt er nog een smalle Bet? Geen smiedlova vandaag?