Wedtips van: yellowboy
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
1) osasuna - atletico bilbao - 1 - odd 2.30
2) Hamburg - Greuther Furth - 1 - odd 1.60
3) Reims - PSG - 2 - odd 1.50
wat een klucht :-(
1) Gilles Muller - P. Lorenzi - 1 - odd 1.62
op deze harde ondergrond moet Muller met zijn goeie service het verschil kunnen maken, Lorenzi komt ook van het tornooi in Acapulco waar op gravel werd gespeeld, tegen dat hij zich heeft aangepast aan de harde ondergrond heeft Muller het spel al uitgeserveerd :p
2) Anzhi - Newcastle - 1 - odd 1.60
Anzhi is een heel sterke ploeg en ik denk dat ze zeker thuis Newcastle moeten kunnen verslaan :)
3) Detroit Red Wings - Edmonton Oilers - 1 - odd 2.00
Detroit is goed in vorm en in de onderlinge confrontaties is ook het voordeel duidelijk voor Detroit, vandaar deze bet en ook wel omwille van de zeer mooie odd :)
ik speel deze combo aan een odd van 5.18
succes iedereen die meespeelt, laat hieronder gerust een reactie welke tips jullie meespelen ;-) (y)
ik geef de moed niet op en probeer vandaag opnieuw met een winnende combo aan te knopen ;-)
op deze harde ondergrond moet Muller met zijn goeie service het verschil kunnen maken, Lorenzi komt ook van het tornooi in Acapulco waar op gravel werd gespeeld, tegen dat hij zich heeft aangepast aan de harde ondergrond heeft Muller het spel al uitgeserveerd :p
Anzhi is een heel sterke ploeg en ik denk dat ze zeker thuis Newcastle moeten kunnen verslaan :)
Detroit is goed in vorm en in de onderlinge confrontaties is ook het voordeel duidelijk voor Detroit, vandaar deze bet en ook wel omwille van de zeer mooie odd :)
ik speel deze combo aan een odd van 5.18
succes iedereen die meespeelt, laat hieronder gerust een reactie welke tips jullie meespelen ;-) (y)
Speel de combi mee :) , newcastle laat ook aardig wat basisspelers thuis
muller heeft meer breakkansen gehad Lorenzi, het verschil was dat Lorenzi ze WEL afmaakte.
Anzhi heeft ook de beste kansen gekregen maar het mocht weer eens niet zijn :-(
De odd van Detroit is ondertussen al gezakt tot 1.90
op algemene aanvraag open ik mijn topic opnieuw.
Vannacht speel ik 2 wedstrijden.
Andreozzi - Brown -> 2 -> 1.70
Millot - Tomic -> 2 -> 1.50
Andreozzi speelt als Argentijn liever op gravel, Brown daarentegen speelt graag op hardcourt en kan met zijn goede opslag wel schade aanrichten.
Zowel Tomic als Millot zijn niet goed bezig maar Australian Open is toch een beetje het tornooi van Tomic en ik verwacht hier wel een wederopstanding van Tomic na zijn slecht seizoen van vorig jaar.
totale odd is 2.55
tot slot gooi ik nog wat klein geld op Sam Groth, het opslagkanon moet aantreden in kwalificaties tegen Fritz die een goede voorbereiding heeft gehad maar voor de odd van 3.50 laat ik deze toch niet schieten, daarom een kleintje erop.
Good luck
Je mag altijd laten weten als je iets meespeeld.
Ik had brown mee gespeeld,thnx man
op algemene aanvraag open ik mijn topic opnieuw.
Vannacht speel ik 2 wedstrijden.
Andreozzi - Brown -> 2 -> 1.70
Millot - Tomic -> 2 -> 1.50
tot slot gooi ik nog wat klein geld op Sam Groth, het opslagkanon moet aantreden in kwalificaties tegen Fritz die een goede voorbereiding heeft gehad maar voor de odd van 3.50 laat ik deze toch niet schieten, daarom een kleintje erop.
mijn combi is lekker binnen.
Ik blijf toch met een wrang gevoel achter wat betreft Groth, wat eigenlijk zijn specialiteit moet zijn met zo'n opslag (tie-break) is hem gewoon fataal geworden in set 3, heeft maar liefst 3 keer zijn opslag ingeleverd in de tie-break en dan kun je niet winnen
voor vannacht een combi'tje van 3
ik was eerst van plan om er 2 te spelen in straight sets maar aangezien unibet dat niet aanbied speel ik er 3 gewoon winnen.
Normaal zijn ze alle 3 gewoon beter op deze ondergrond, vooral de odd van Ymer vind ik voor zijn goede vorm wel mooi.
1) Broady - Weichmann -> 1 > 1.30
2) Wickmayer - Teichmann -> 1 -> 1.33
3) Novikov - Ymer -> 2 -> 1.50
gezamelijk odd van 2.59
ook zoals gisteren avond gooi ik ook nog een klein betje.
Deze keer gooi ik wat op Schnyder
het ouderdomsdeken van 39 kan het nog steeds en speelt tegen iemand zonder veel ervaring, misschien dat dit ons Patty wel helpt.
Ook haar odd van 2.50 vind ik zeer mooi, daarom ook wat op Schnyder.
Good Luck Guys
1) Broady - Weichmann -> 1 > 1.30
2) Wickmayer - Teichmann -> 1 -> 1.33
3) Novikov - Ymer -> 2 -> 1.50
gezamelijk odd van 2.59
Ook haar odd van 2.50 vind ik zeer mooi, daarom ook wat op Schnyder.
combi is weeral binnen.
Schnyder heeft het toch wel serieus laten afweten.
vannacht combi van 2 matchen
Paul - Tomic -> 2 -> 1.35
Abanda - Schmeidlova -> 2 -> 1.85
odd ongeveer rond de 2.40
Tomic wel op "zijn" Australian Open op de hoofdtabel staan, ik zie hem hier wel makkelijk winnen.
Schmeidlova stond paar jaar geleden nog 26ste op de wereldranglijst maar door een rampjaar in 2016 van blessures moetze nu kwalificaties spelen.
haar odd vind ik dan ook veel te hoog en best het risico wel waard.