Wedtips van: yellowboy
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
Wat voor tips zijn dat weeral , die loser van een Soeda man man
beter afblijven of gewoon niks meer tippen hier. de laatste weken loopt het toch voor geen meter meer dat tennis !
Als je elke dag op de underdogs speelt maak je sowieso winst
nog even een uptdate van mijn Tip: Bernal wint witte trui
Vandaag tijdens het slotklimmetje heeft Latour toch weer moeten lossen uit de groep der favorieten waar Bernal het tempo oplegde.
Toen Froome en Thomas gingen moest uiteraard ook Bernal eraf, hij pakte toch nog 33 seconden terug op zo'n nietig klimmetje.
Dat ziet er goed uit voor als ze een aankomst hebben buiten categorie :)
Hoeveel tijd moet bernal terugpakken voor de tijdrit denk je?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik de tijdritcapaciteiten van die top 3 in het jongerenklassement zo goed niet ken, maar aangezien hij bij Sky rijdt zal hij er wel iets van kunnen.
Ik weet ook dat Bernal de laatste dagen in totaal al een minuut of 2 heeft afgepingeld en dan heeft die nog tijd verloren in de vlakke etappes.
Dus ik verwacht wel dat hij de volgende bergritten nog serieus wat tijd gaat pakken.
nog even een uptdate van mijn Tip: Bernal wint witte trui
Vandaag tijdens het slotklimmetje heeft Latour toch weer moeten lossen uit de groep der favorieten waar Bernal het tempo oplegde.
Toen Froome en Thomas gingen moest uiteraard ook Bernal eraf, hij pakte toch nog 33 seconden terug op zo'n nietig klimmetje.
Dat ziet er goed uit voor als ze een aankomst hebben buiten categorie :)
Hoeveel tijd moet bernal terugpakken voor de tijdrit denk je?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik de tijdritcapaciteiten van die top 3 in het jongerenklassement zo goed niet ken, maar aangezien hij bij Sky rijdt zal hij er wel iets van kunnen.
Ik weet ook dat Bernal de laatste dagen in totaal al een minuut of 2 heeft afgepingeld en dan heeft die nog tijd verloren in de vlakke etappes.
Dus ik verwacht wel dat hij de volgende bergritten nog serieus wat tijd gaat pakken.
Bernal mag niet voor het wit rijden.
Nummer 1 en 2 in de kopgroep.
pfffff triestige nest
pfffff triestige nest
zulke personen,daar hebben we een mooie woord voor:) ,maargoed als het even niet loopt zie je mensen al klagen,maar als je wint hoor je ze niet #fake
gewoon doorgaan en niet opgeven.
idd, maar dit vind ik echt wel stoem.
vandaag gewoon 7 minuten moeten afgeven hoewel hij eiglijk makkelijk mee kon gaan in de vlucht.
hij moest zich gewoon laten meepeddelen, de rest van de ploeg kon dan steun bieden aan de 2 kopmannen en zo bleef het wit ook nog binnen handbereik.
hopelijk krijgen die 2 fransen de komende dagen nog een serieuze inzinking op die aankomsten bergop en kan Bernal nog veel tijd terugpakken maar ik vrees dat dit vandaag de genadeslag was voor de witte trui van Bernal :(
Ik heb net eens gekeken, hij staat op 13 minuten 50 seconden.
Vrijdag is er nog wel een heeeeel zware bergrit en ook morgen is er aankomst bergop.
Hopelijk zakken die andere 2 erdoor en begeleid Bernal zijn ploegmaats in speedtempo naar boven ;)
Trungelliti heeft ook fooitje gehad bij 5-1 in de 1e set zeker?!
vandaag heeft hij zijn achterstand teruggebracht tot 8.30 minuten, dus een goeie 5 minuten 20 seconden eraf.
Als je weet dat er dan vrijdag nog een loodzware bergetappe op het programma staat met aankomst buiten categorie kan het misschien nog in orde komen :)