Wedtips van: yellowboy
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
Tipe voor de snelle volgers van mijn topic:
Monteiro - Ymer -> 2 -> 1.65
beiden niet zo heel goed in form op dit moment, Ymer speelt in zijn thuisland Zweden en ik hoop dat hij hier terug zijn vorm van RG te pakken kan krijgen.
Ik speel hem middle stake
Good Luck
Monteiro - Ymer -> 2 -> 1.65
wat een clownvis die Ymer, die gaat toch effe op de blacklist!
2 nieuwe tipjes voor morgen waar ik toch best wel wat vertrouwen in heb:
Smyczek - Ebden -> CS 0-2 -> 1.83
Voegele - Korpatsch -> 1 -> 1.32
Ebden is zwaar on fire de laatste tijd en speelt heel goed op gras, hij haalde ook nog de 3de ronde op Wimbledon door onder meer de vloer aan te vegen met Goffin.
Smyczek vind ik ook wel een goede speler maar hij komt beter tot zijn recht op hardcourt.
Beide spelers speelden een dikke maand geleden tegen elkaar in Hertogenbosch en Ebden maakte toen brandhout van Smyczek in 2 korte sets.
Voegele vind ik persoonlijk een onderschatte speelster, ze is goed op gravel en won afgelopen weekend nog het tornooi van Contrexville (ook op gravel).
Korpatsch speelt ook best wel goed maar heeft haar beide onderlinge duels tegen Voegele dit jaar (beiden op gravel) de duimen moeten leggen.
Voegele speelt bovendien ook nog eens in haar thuisland (Zwitserland) wat voor spelers altijd een extra boost is.
Alles samen geeft deze combi een mooie odd van 2.42
Ik speel hem high stake.
Good Luck
Dit soort toernooien moet je niet op betten joh, het zijn in principe twee “logische” picks, maar dit soort zomertoernooitjes zijn altijd tricky zoals je ziet.
Dit soort toernooien moet je niet op betten joh, het zijn in principe twee “logische” picks, maar dit soort zomertoernooitjes zijn altijd tricky zoals je ziet.
Wat een klucht, niet nromaal.
Ik las bij deze een paar dagen een gokstop in ;)
Dat denk ik ook elke dag, haha
Jij last een gokstop in Yellow, bij deze kap
ik er nu volledig mee want dit soort uitslagen is volgens mij niet normaal meer te noemen !!!
op 2 dagen tijd verlies ik bij dit soort uitslagen meer dan 200€ .
dus dit vindt ik niet meer normaal, bookmakzrs blijven hier bij mij niet aan verdienen , als je mij begrijpt .
Dat denk ik ook elke dag, haha
neenee, gokstop tot zondag, dan ga ik nog eens proberen met de Supercup in Belgie ;)
nog even een uptdate van mijn Tip: Bernal wint witte trui
Vandaag tijdens het slotklimmetje heeft Latour toch weer moeten lossen uit de groep der favorieten waar Bernal het tempo oplegde.
Toen Froome en Thomas gingen moest uiteraard ook Bernal eraf, hij pakte toch nog 33 seconden terug op zo'n nietig klimmetje.
Dat ziet er goed uit voor als ze een aankomst hebben buiten categorie :)
heb toch nog snel een tenniscombi'tje gemaakt voor vandaag, eentje puur op het gevoel.
Johnson wint -> 1.43
Soeda wint -> 1.64
odd van 2.35
Good Luck guys
nog even een uptdate van mijn Tip: Bernal wint witte trui
Vandaag tijdens het slotklimmetje heeft Latour toch weer moeten lossen uit de groep der favorieten waar Bernal het tempo oplegde.
Toen Froome en Thomas gingen moest uiteraard ook Bernal eraf, hij pakte toch nog 33 seconden terug op zo'n nietig klimmetje.
Dat ziet er goed uit voor als ze een aankomst hebben buiten categorie :)
Hoeveel tijd moet bernal terugpakken voor de tijdrit denk je?