Wedtips van: yellowboy
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
ik speel ook nog low stake op Degenkolb vandaag: odd van 29 (is ook een ex-winnaar) van parijs-roubaix en kent dus ook die kasseien.
Good Luck
die was mooi binnen :)
Egan Bernal wint de witte trui -> odd 3.50
Hij raakte vandaag door een valpartij veel tijd kwijt en daardoor is Pierre Latour nu favoriet bij de bookies om het jongerenklassement te winnen.
Het verschil in het klassement bedraagt 8 minuten en 32 seconden wat op zich veel lijkt.
Bernal is echter de betere klimmer (lid van team Sky) en zal in het gebergte Froome moeten bijstaan waardoor hij dus zowiezo ver zal geraken.
Ik denk dan ook dat dit een mooie odd is en dat Bernal elke bergrit van zen achterstand zal afknabbelen ;)
Ik pak deze middle stake.
Wie speelt mee?
Good Luck
tennistipje voor morgen:
Djere - Cuevas -> 1 -> odd 2.48
Djere maakt best een goed gravelseizoen door met al 3 finales waarvan 1 gewonnen.
Cuevas wisselt goede resultaten af met hele slechte.
Ik geef Djere hier een kans op winst en de odd is voor mij wel te hoog eigelijk.
Ik speel hem Middle stake.
Good Luck ;)
Egan Bernal wint de witte trui -> odd 3.50
Hij raakte vandaag door een valpartij veel tijd kwijt en daardoor is Pierre Latour nu favoriet bij de bookies om het jongerenklassement te winnen.
Het verschil in het klassement bedraagt 8 minuten en 32 seconden wat op zich veel lijkt.
Bernal is echter de betere klimmer (lid van team Sky) en zal in het gebergte Froome moeten bijstaan waardoor hij dus zowiezo ver zal geraken.
Ik denk dan ook dat dit een mooie odd is en dat Bernal elke bergrit van zen achterstand zal afknabbelen ;)
Ik pak deze middle stake.
Wie speelt mee?
Good Luck
Op netbet oddje 5
Ik speel hem met je mee Yellow :)
Outright Bastad is ook weer open (was vanochtend te laat). Verdasco @10 is een mooie quotering. Samen met Fognini favoriet aan onderkant van het schema. Onderlinge record is 3-0 in voordeel van Verdasco.
Yellowboy, heb jij nog tennis tips voor me voor morgen?
Yellowboy, heb jij nog tennis tips voor me voor morgen?
tennistipje voor morgen:
Djere - Cuevas -> 1 -> odd 2.48
Djere maakt best een goed gravelseizoen door met al 3 finales waarvan 1 gewonnen.
Cuevas wisselt goede resultaten af met hele slechte.
Ik geef Djere hier een kans op winst en de odd is voor mij wel te hoog eigelijk.
Ik speel hem Middle stake.
Good Luck ;)
deze werd nog spannend in laatste set,maar djere bleef kalm en maakte het af,heerlijk gepakt op deze gozer
Yellow, bedankt voor de tip van Djere :thumbsup:
was wel superspannend moet ik zeggen , maar Djere bleef koelbloedig in 3e en beslissende set.
mooie odd trouwens !!!
gr.Ron
Yellow, ik kaap even je topic ;) deze week is the hague open begonnen. Thiemo de bakker speelt vandaag om 16:00 met een mooie odd 2.0 tegen pavlasek. Zijn vorm is redelijk met 2 halve finale plaatsen de afgelopen toernooien.