Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: torodeboro

Mijn naam is Maxim (Torodeboro). Ik ben 20 jaar en woonachtig in Rotterdam. Na een poosje gestopt te zijn, heb ik het voetbalwedden weer opgepakt. Ditmaal wil ik het serieuzer en anders aanpakken.
Mijn nieuwe strategie is valuebetting. Dit houdt in dat ik een afweging maak tussen de odds van een bepaalde wedstrijd en de door mij ingeschatte kansverhouding. Vaak zijn de odds van de underdog ondergewaardeerd en die van de favoriet overgewaardeerd. Omdat de bookmakers weten dat mensen toch altijd op "de favoriet" blijven inzetten maken ze die odds consequent te laag. Hier verdienen ze hun geld mee.
Ik probeer hier nu op in te spelen door vaker de underdog te spelen. Ik zal daarom veel asian- handicaps spelen omdat daar naar mijn mening veel value zit.
Wie dus op zoek is naar wat onconventionelere bets en tegen de favoriet durft te in te zetten is hier aan het juiste adres!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar torodeboro
Country flagtorodeboro in 25-12-2013 09:17 Leden topics
in 25-12-2013 09:17 Leden topics
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor morgen 26/12 heb ik mijn eerste tips voor jullie gemaakt. Het wordt een Premier League middagje. [rood][b]A. Hull City - Manchester United = 1 dnb, @4.80, 4/10[/b][/rood] [i] Hull doet het in thuiswedstrijden helemaal niet slecht en won onder andere al van Liverpool. Daarnaast ontbreekt van Persie nog bij United en is het nog steeds niet zeker of United uit de crisis. Daarnaast is Hull uit altijd al lastig. Ik schat in dat Hull van de 10 potjes er momenteel 3 wint en 2 gelijkspeelt. 0,4 maal 4,8 = 1,92 > 1. Rechtvaardigt de bet. [/i] [rood][b]B. Cardiff City - Southampton = 1 dnb, @2.30, 5/10 [/b][/rood] [i] Wat mij betreft zijn dit twee ploegen die zeer gewaagd aan mekaar zijn. Southampton begon het seizoen fantastisch, maar wist de laatste 6 wedstrijden niet te winnen en staat inmiddels 9e. Cardiff City is een middenmotor en heeft een erg goed trackrecord tegen Southampton. Ik schat in dat Cardiff van de 10 potjes er momenteel 4 wint en 2 gelijkspeelt. 0,5 maal 2,3 = 1,15 > 1. Rechtvaardig de bet. [/i] [rood][b]C. West Ham United - Arsenal = 1 dnb, @4.75, 3/10 [/b] [/rood] [i] Tuurlijk is Arsenal beter en steekt West Ham United niet in grootse vorm, maar dit kan ook gezegd worden van Arsenal. Arsenal kon inclusief het verlies tegen Napoli enl 5 wedstrijden op rij niet winnen. Daarnaast (en dit is voor mij doorslaggevend) heeft Arsenal 2 dagen minder de tijd gehad om te rusten dan Westham. Ik schat in dat West Ham van de 10 potjes er momenteel 2 wint en 2 gelijkspeelt. 0,3 maal 4,75 = 1,43 > 1. Rechtvaardigt de bet. [/i] [rood][b]D. Manchester City - Liverpool = 2 dnb, @3,25, 5/10. [/b] [/rood] [i] Liverpool lijkt helemaal op stoom gekomen en heeft sinds de 0-6 winst bij Tottenham zeer veel vertrouwen. Daarnaast denk ik dat Liverpool het verlies van Gerrard beter kan opvangen dan het onvoorspelbare City dat van Aguëro. Tot slot: SUAREZ. Ik schat in dat Liverpool van de 10 potjes er momenteel 4 wint en 2 gelijkspeelt. 0,5 maal 3,25 = 1,63 > 1. Rechtvaardigt de bet. [/i]
0 Vind ik leuk's
Benieuwd wat de eerste middag mag brengen! :)
0 Vind ik leuk's
Je hebt wel pech man, Hull dat 2-0 voorsprong weggeeft en WHU 1-0 in laatste 25 minuten.
0 Vind ik leuk's
Ja, vooral Hull zat wel veel meer in denk ik. De bet op Cardiff was onnodig. Was een coinflip van te voren.
Toch is mijn streven vooral om op de lange termijn winst te maken en ben ik over de andere drie bets, los van het resultaat, tevreden.
0 Vind ik leuk's
Een rampzalig begin maar los van de Cardiff bet, denk ik dat ik de value te pakken had. We gaan gewoon vrolijk door! :)
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond vrijdag 27/12:
Kortijk - Standard = 1 dnb, @3.90, 4/10
Hoewel Kortrijk al 6 wedstrijden op rij niet heeft kunnen winnen, verloor het ook slechts 2 keer. Daarnaast zijn ze thuis ijzersterk en verloren ze pas eenmaal in eigen huis dit seizoen. Standard is uit erg sterk, maar bij Kortrijk winnen is dus niet zo makkelijk. Ik vind de odd voor kortrijk te mooi om te laten liggen.
Ik schat in dat Kortrijk van de 10 potjes er momenteel 3 wint en 2 gelijkspeelt. 0,4 maal 3,9 = 1,56 > 1. Rechtvaardigt de bet.
0 Vind ik leuk's
Voor morgen zaterdag 28/12:
Norwich City - Manchester United = 1dnb @4,60, 4/10
Met veel pijn en moeite won Manchester United afgelopen donderdag bij Hull City en ik verwacht dat het tegen het zeker niet minder Norwich City niet makkelijker zal zijn. Daarnaast mist naast de al vele geblesseerden nu ook nog Valencia die rood kreeg. Alles zal dus van Rooney moeten komen. Ik betwijfel of Rooney genoeg kan scoren om de kwetsbaarheid van de defense te compenseren.
Ik schat in dat Kortrijk van de 10 potjes er momenteel 3 wint en 2 gelijkspeelt. 0,4 maal 4,6 = 1,84 > 1. Rechtvaardigt de bet.

Voor zondag 28/12:
Inverness - Celtic = 1dnb @5,75, 3/10
In mijn ogen is de odd voor Inverness veel te hoog. Inverness wint weliswaar haar captain, maar een odd van 5,75 is veel te hoog. Het spel van Celtic is zeker niet indrukwekkend en in een uitwedstrijd moet Celtic het toch maar weer bewijzen en ligt de druk bij hen.
Ik schat in dat Inverness van de 10 potjes er momenteel 2 wint en 2 gelijkspeelt. 0,3 maal 5,75 = 1,73 > 1. Rechtvaardigt de bet.

Newcastle United - Arsenal = 1dnb, @2,80, 6/10
Arsenal heeft een overvol programma gehad en speelt al haar 3e wedstrijd in 7 dagen. Ik veracht dat Newcastle United agressief van start zal gaan, zeker nu blijkt dat Arsenal afgelopen weken toch kwetsbaarder blijkt te zijn dan daarvoor misschien leek.
Ik schat in dat Newcastle van de 10 potjes er momenteel 5 wint en 2 gelijkspeelt. 0,6 maal 2,8 = 1,68 > 1. Rechtvaardigt de bet.

0 Vind ik leuk's
Aparte manier van betten.. Ben benieuwd of het op lange termijn winst bied..
0 Vind ik leuk's
Woensdag 01/01/2014:
Swansea - Manchester City = Swansea +1.00, @1,70, 8/10 Money back
Manchester City heeft het uit vaak lastig en ik zie ze dan ook niet met met twee doelpunten verschil of meer winnen. Daarnaast zie ik goede kansen dat Swansea City gelijk weet te houden en dus zit er mooie value in deze bet.
Manchester United - Tottenham Hotspur = [2] +0.75, @1,78, 10/10
Sunderland - Aston Villa = [2] 0.25, @ €2.05, 10/10
West Bromwich Albion - Newcastle United [2] dnb, @€2.10, 10/10
Fulham - West Ham United [1] dnb, @1,75, 10/10
Arsenal - Cardiff City [1] -1.5, @1.80, 10/10
Liverpool - Hull City [1] -1.5, @1.95, 8/10

Investment = 28 euro
Return = 42,32 euro

0 Vind ik leuk's
Eerste dag op SBOBET en meer focus op asian handicaps is zeer goed bevallen! 5 van de 6 bets goed en een mooi winstpercentage van 50%! :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.