Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: torodeboro

Mijn naam is Maxim (Torodeboro). Ik ben 20 jaar en woonachtig in Rotterdam. Na een poosje gestopt te zijn, heb ik het voetbalwedden weer opgepakt. Ditmaal wil ik het serieuzer en anders aanpakken.
Mijn nieuwe strategie is valuebetting. Dit houdt in dat ik een afweging maak tussen de odds van een bepaalde wedstrijd en de door mij ingeschatte kansverhouding. Vaak zijn de odds van de underdog ondergewaardeerd en die van de favoriet overgewaardeerd. Omdat de bookmakers weten dat mensen toch altijd op "de favoriet" blijven inzetten maken ze die odds consequent te laag. Hier verdienen ze hun geld mee.
Ik probeer hier nu op in te spelen door vaker de underdog te spelen. Ik zal daarom veel asian- handicaps spelen omdat daar naar mijn mening veel value zit.
Wie dus op zoek is naar wat onconventionelere bets en tegen de favoriet durft te in te zetten is hier aan het juiste adres!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar torodeboro
Country flagtorodeboro in 25-12-2013 09:17 Leden topics
in 25-12-2013 09:17 Leden topics
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Donderdag 02/01/2014
Kilmarock - Saint Mirren = [1] -0,25, @2,02, 8/10
Investment: 4 euro
Return: 8,08 euro
0 Vind ik leuk's
Zaterdag 04/01/2014:
Valladolid - Real Betis, [1] 0.00, @1.70, 10/10 Money back
Real Betis verkeert in erg slechte doen en bungelt onderaan. Daarnaast wist het in al haar uitwedstrijden slechts 1 punt te pakken! Valladolid staat er ook niet erg riant voor, maar is toch net een stukje sterker in mijn ogen. Het zou een gelijkspel kunnen worden, maar ik sluit zo goed als uit dat Real Betis zal winnen. Een draw no bet op Valladolid lijkt mij dus erg lonend.
Norwich City - Fulham, [2] +0.50, @ 1.86, 8/10
Een wedstrijd tussen twee teams die in mijn ogen erg gewaagd aan elkaar zijn. Op Boxing Day speelden deze twee teams ook al tegen elkaar en toen ging Fulham er (ook uit) met de punten vandoor. In vergelijking met die wedstrijd denk ik dat Fulham meer zelfvertrouwen heeft opgedaan. Daarnaast mist Norwich een aantal belangrijke spelers en is ook Leroy Fer geschorst. Een gelijkspel zou kunnen, maar ik geloof dat Fulham ietsje sterker is. Een handicap van +0,50 op Fulham levert nog steeds een mooie notering op, dus daar ga ik voor!
Motherwell - Inverness, [1] -0,25, @1.85, 8/10 Wedstrijd wegens weersomstandigheden uitgesteld!
Motherwell verkeert in blakende vorm en wist haar laaste vijf wedstrijden te winnen. Bij Inverness gaat het ondanks de trainerswissel niet veel beter. Het dieptepunt was het verlies tegen lagervlieger Ross County in eigen huis. Ik voorspel wederom een zeer lastig middag voor Inverness zeker, omdat ze ook nog last hebben van blessures en schorsingen. Ik denk dat Motherwell wint, maar ik houd met -0,25 een kleine slag om de arm mocht het gelijk blijven.
Blackburn Rovers - Manchester City, [1] +1,75, @1.82, 8/10
City is goed, maar speelt niet in haar allersterkste team tegen een Blackburn dat in eigen huis moeilijk te verslaan is - zeker met 2 doelpunten verschil -. Ik zie dit als een mooie value-bet en pas als Blackburn met 3 doelpunten verschil of meer verliest is de hele weddenschap verloren!
0 Vind ik leuk's
Wederom lekker dagje. Die asian handicaps bevallen me wel! :)
Investment: 8 euro
Return: 14,72 euro
0 Vind ik leuk's
Zondag 05/01/2014:
Juventus - AS Roma, [2] +1, @1.70, 8/10
Beide teams doen het uitzonderlijk goed in de competitie. Ik denk dat deze teams zeer aan mekaar gewaagd zijn en voorspel een gelijkspel of kleine winst voor Roma. Roma is nog ongeslagen en heeft de minst gepasseerde verdediging. Daarnaast komt Totti weer terug en bij Juve Pirlo. Ik verwacht een zeer gebalanceerde wedstrijd met uiteindelijk een Italiaans gelijkspel. Ik acht de kans vrij klein dat Juventus met twee doelpunten verschil wint en denk dat deze bet daarom ondanks weinig risico erg mooie value biedt!
Investment: 4 euro
Estimated Return: 6,80 euro
Return: 0 euro
0 Vind ik leuk's
Helaas verloor Roma met 3-0 en zat er zeker ook door de rode kaarten verder helemaal niets meer in.
Toch zijn de stats over 2014 nog erg mooi en ben ik met 8 goede bets op 10 gewoon erg tevreden. I like those Asian handicaps.
Komende dagen even wat minder tips van mijn zijde, wegens drukte met mijn studie Bestuurskunde.
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag, maandag 06/01/2014, 1 tip:
Rayo Vallecano - Villareal, [2] , @2,10, 8/10
De nummer 18 tegen de nummer 7. Villareal ging tot aan de laatste twee wedstrijden voor de winterstop, die ze verloor tegen Barca en Atletic Bilbao, gewoon erg goed. Ook heeft het nog steeds een van de minst gepaseerde verdedigen en scoort het ook vaak.
Vallecano heeft het erg lastig onderin en heeft thuis pas 2 (!) keer gewonnen. Daarnaast mist het ook nog best wat spelers. Villareal heeft een erg goed track-record tegen Rayo en speelt ook gewoon goed voetbal. Daarnaast heeft het uit nog nooit gelijkgespeeld, hetzelfde voor Rayo thuis.
Vanwege al deze redenen zet ik Villareal niet op een positieve handicap, maar ik ga er gewoon vol voor. Het wordt winst of verlies en ik denk hoogstwaarschijnlijk winst!
Investment: 4 euro
Estimated Return: 8,40 euro
Return: 8,40 euro
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag, donderdag, 09/10/2014
AS Roma - Sampdoria = [1] -1,5, @1.88, 8/10
Roma zal zich willen revancheren voor de nederlaag 3-0 nederlaag tegen Juventus. Logisch. Wat maakt deze wedstrijd speciaal? De twee spelers van Roma die afgelopen weekend rood kregen mogen nu gewoon meedoen. Daarnaast speelt Sampdoria met een B-elftal en wil het alles op de competitie richten. Roma heeft ook niet al haar sterktste spelers opgesteld, maar ik zie ze die (als het nodig is ) zeker laten invallen. Roma in eigen huis is erg sterk en wint vaak met 2 doelpunten verschil. Sampdoria kwakkelt en speelt met een B-elftal. Genoeg redenen voor mij op Roma met -1,5 te tippen!
Real Madrid - Osasuna = [1] -2,5 @1,80, 8/10
Osasuna staat 15e en is de minste scorende ploeg van de competitie. Real neemt de beker uitermate serieus en zowel Ronaldo als Bale zullen in de basis starten! Real wist 5 van de 9 wedsrijden in eigen huis met meer dan 3 doelpunten verschil te winnen. Aangezien Real de beker zeer serieus neemt en Ronaldo (zeker nu Messi weer terug is) zich zal doen laten gelden met de teruggekeerde Bale verwacht ik een zeer ruime overwinning.
Investment: 8 euro
Estimated Return: 14,72 euro
Return: 0 Euro
UPDATE: Helaas. Allebei de wedstrijden net een doelpunt te weinig. Vandaag weer beter!
0 Vind ik leuk's
Voor morgen, vrijdag, 10/01/2014:
Aberdeen - Hibernian = [1], @1.78, 9/10
De nummer 2 tegen de nummer 6 met een verschil van 13 punten op de ranglijst. Hibernian doet de laatste aardig en heeft al even niet verloren. Aantekening hierbij is wel dat dat Hibernian vooral tegen zwakkere teams speelde en ook gewoon een aantal keer gelijkspeelde.
Aberdeen verkeert ook gewoon in erg goede vorm en haalde uit de laatste 7 wedstrijden gewoon 18 punten. Ze missen nog een paar spelers vanwege blessure, maar er komen er ook een aantal terug. Ik denk dat Aberdeen simpelweg, zeker in eigen huis, te sterk is.
Montpellier - Monaco = [2], @1.82, 10/10
Het Franse voetbal is weer hervat na de winterstop met het bekervoetbal. Ik zie Monaco voor morgen als een duidelijke favoriet tegen de nummer 17 Montpellier (dat al sinds 6 Oktober niet meer heeft gewonnen in de competitie!). Ik verwacht dat Monaco haar sterkste team zal opstellen, daar de beker in Frankrijk slechts over 1 wedstrijd wordt gespeeld. Ik verwacht geen ruime overwinning voor Monaco, maar ik zie ze als de grote favoriet.

Investment: 9,50 euro
Estimated Return: 17,11 euro
Return: 8,01 euro
0 Vind ik leuk's
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar Montpellier - Monaco is geen bekerwedstrijd. Het is een gewone competitie match.
0 Vind ik leuk's
Serieus? Ah, bedankt. Dan gaat Monaco helemaal winnen! ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.