Tips van: Tim
Heren,
Misschien hebben jullie mijn sportsplays.com topic wel gezien, waar je kan wedden zonder zelf geld te hoeven storten (ook al je bankroll op is) en als je de 200 dollar haalt dit ook kan uitbetalen. Je begint met $ 0,50 en vanuit daar kan je wedden op verschillende sporten.
Momenteel sta ik op $ 8,81 en wil vanaf hier mijn tips bijhouden en mogelijk hebben jullie iets aan de tips voor bij jullie bookmaker.
Bet historie van onder naar boven:
Tennis
20:30 Vasek Pospisil vs. Roberto Bautista Agut Over 22,5 games
Odd: 1.90
Inzet: $4.81
Mogelijke uitbetaling: $4.33
Bankroll zonder openstaande bets: $4.00
Misschien hebben jullie mijn sportsplays.com topic wel gezien, waar je kan wedden zonder zelf geld te hoeven storten (ook al je bankroll op is) en als je de 200 dollar haalt dit ook kan uitbetalen. Je begint met $ 0,50 en vanuit daar kan je wedden op verschillende sporten.
Momenteel sta ik op $ 8,81 en wil vanaf hier mijn tips bijhouden en mogelijk hebben jullie iets aan de tips voor bij jullie bookmaker.
Bet historie van onder naar boven:
Tennis
20:30 Vasek Pospisil vs. Roberto Bautista Agut Over 22,5 games
Odd: 1.90
Inzet: $4.81
Mogelijke uitbetaling: $4.33
Bankroll zonder openstaande bets: $4.00
in 18-02-2015 19:20 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Mij even geregistreerd hiero om je uitvoerig te bedanken, Tim.
Echt superhard bedankt om je tips hier te posten :)
Gelieve dat dan ook te blijven doen :p
Echt superhard bedankt om je tips hier te posten :)
Gelieve dat dan ook te blijven doen :p
Graag gedaan beide!
@ Boston ik duim voor je mee als Las Palmas moet.
Morgen speel ik dit:
Tennis Combinatie
13:00 Tsonga - Warwrinka Most Aces Tsonga @ 1.60
13:35 Dellaque/Shvedova - Makarova/Vesnina +1.5 SET handicap Dellaque/Shvedova @1.59
Odd: 2.54
Inzet: € 50,00
Mogelijke uitbetaling: € 127,20
Opmerking
De Tsonga Aces tip zag ik net door Grafiti getipt worden op het Tennis Forum hier op voetbalwedden.
Ik wist niet dat je bij unibet tegenwoordig ook op aces kon wedden maar ik zag hem net staan inderdaad onder Stats Bet
Ik vind 1.60 voor een losse weddenschap te weinig dus ik heb net een leuke wedstrijd erbij gezocht en dan kom ik op Dellaque/Shvedova +1.5 set handicap uit.
De Tsonga tip credits gaan dus naar Grafiti! Ik vind het te riskant om bij de wedstrijd Tsonga op handicaps of winst te spelen dus vandaar ook mijn keuze voor de aces.
Morgen speel ik dit:
Tennis Combinatie
13:35 Dellaque/Shvedova - Makarova/Vesnina +1.5 SET handicap Dellaque/Shvedova @1.59
Opmerking
De Tsonga Aces tip zag ik net door Grafiti getipt worden op het Tennis Forum hier op voetbalwedden.
Ik wist niet dat je bij unibet tegenwoordig ook op aces kon wedden maar ik zag hem net staan inderdaad onder Stats Bet
Ik vind 1.60 voor een losse weddenschap te weinig dus ik heb net een leuke wedstrijd erbij gezocht en dan kom ik op Dellaque/Shvedova +1.5 set handicap uit.
De Tsonga tip credits gaan dus naar Grafiti! Ik vind het te riskant om bij de wedstrijd Tsonga op handicaps of winst te spelen dus vandaar ook mijn keuze voor de aces.
timbarrett:
Graag gedaan beide!
Morgen speel ik dit:
Tennis Combinatie
Opmerking
Graag gedaan beide!
Morgen speel ik dit:
Tennis Combinatie
Opmerking
Speel weer mee. Lijkt me een goede keuze.
Hmm, de acebet gaat niet naar verwachting. Hup Tsonga.
dropshot:
Helaas inderdaad =(
Beste Volgers,
Dit topic wordt (waarschijnlijk) gesloten en ik krijg een nieuwe schone topic met Tennistips van Tim of iets dergelijks.
Ik ga binnenkort beginnen met tennis voorbeschouwingen schrijven voor voetbalwedden.net en dan begin ik gelijk met een nieuwe schone tips van leden tennis topic.
Om dit topic af te sluiten hier een 20 euro freebet combinatie die ik open heb staan:
Wel wat risico bets maar het is ook een freebet dus als fout is krijg ik het toch terug.
http://i59.tinypic.com/1p9bn9.png">
Zoek me op in het andere topic in deze dagen! (Y)
Gr.
Tim
Dit topic wordt (waarschijnlijk) gesloten en ik krijg een nieuwe schone topic met Tennistips van Tim of iets dergelijks.
Ik ga binnenkort beginnen met tennis voorbeschouwingen schrijven voor voetbalwedden.net en dan begin ik gelijk met een nieuwe schone tips van leden tennis topic.
Om dit topic af te sluiten hier een 20 euro freebet combinatie die ik open heb staan:
Wel wat risico bets maar het is ook een freebet dus als fout is krijg ik het toch terug.
http://i59.tinypic.com/1p9bn9.png">
Zoek me op in het andere topic in deze dagen! (Y)
Gr.
Tim