Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Tim

Heren,

Misschien hebben jullie mijn sportsplays.com topic wel gezien, waar je kan wedden zonder zelf geld te hoeven storten (ook al je bankroll op is) en als je de 200 dollar haalt dit ook kan uitbetalen. Je begint met $ 0,50 en vanuit daar kan je wedden op verschillende sporten.

Momenteel sta ik op $ 8,81 en wil vanaf hier mijn tips bijhouden en mogelijk hebben jullie iets aan de tips voor bij jullie bookmaker.

Bet historie van onder naar boven:


Tennis
20:30 Vasek Pospisil vs. Roberto Bautista Agut Over 22,5 games

Odd: 1.90
Inzet: $4.81
Mogelijke uitbetaling: $4.33
Bankroll zonder openstaande bets: $4.00
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 18-02-2015 19:20 Leden topics
in 18-02-2015 19:20 Leden topics
126 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ziet er goed uit! Je funbet gaat ook erg lekker
0 Vind ik leuk's
Lekker funcombi binnen (y)
0 Vind ik leuk's
Jammer van de over 32,5 bij federer (1 game te weinig) maar wel de funcombi warwrinka + tsonga binnen inderdaad dus ben er blij mee :D
Tsonga had ik ook single prematch nog gepakt, warwrinka niet

Overigens binnenkort ga ik voorbeschouwingen schrijven voor VW!
0 Vind ik leuk's
voor morgen nog wat?
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Jammer van de over 32,5 bij federer (1 game te weinig) maar wel de funcombi warwrinka + tsonga binnen inderdaad dus ben er blij mee :D
Tsonga had ik ook single prematch nog gepakt, warwrinka niet

Overigens binnenkort ga ik voorbeschouwingen schrijven voor VW!


Lang niet gezien Timbarret. Wat voor voorbeschouwingen ga je schrijven?
0 Vind ik leuk's
yorgk:
voor morgen nog wat?


Alleen de djokovic 3-0 die ik eerder in me topic vermeld had staan, dat is ook het enigste wat ik vandaag speel.

erikb1990:

Lang niet gezien Timbarret. Wat voor voorbeschouwingen ga je schrijven?


Tennis voorbeschouwingen :P
0 Vind ik leuk's
Normaal gesproken speel ik op Unibet maar ik dacht laat ik eens de € 49,26 die op mijn Marathonbet staat nog gebruiken.
Nu ga ik een (misschien rare) constructie spelen.

Halve Finale WTA
S. Williams - Bacsinszky Winst Bacsinszky

Odd: 5,90
Inzet: € 34,26
Mogelijke Uitbetaling: € 202,13

Halve Finale WTA - Tegenbet
S. Williams - Bacsinszky Winst Serena Williams met 2-1 in sets

Odd: 3.80
Inzet: € 15,00
Mogelijke Uitbetaling: € 57,00

Bacsinszky vind ik samen met Safarova de meeste stabiele speelster van dit toernooi en notering 5.90 (op Marathonbet) vind ik gewoon veel te hoog voor haar. Serena Williams blijft een gevaarlijke speler en de favoriet maar heel onstabiel dit toernooi met 3 van de 5 wedstrijden wel een set verloren en ik zie daarom Bacsinszky wel een set winnen en ik ben ook niet verbaasd als ze de wedstrijd wint. Een 2-0 Serena Williams zie ik niet zo gauw gebeuren al is dit wel mogelijk als Serena Williams gelijk top begint en constant blijft spelen maar dan nog denk ik dat ze het moeilijk krijgt. Serena Williams dit jaar wel weinig verloren maar ze heeft wel verloren van Kvitova waar Bacsinszky gisteren van gewonnen heeft en gezien hoe constant Bacsinszky speelt schat ik de kans groot in dat ze een set pakt. Zolang het geen 2-0 serena williams wordt dan pak ik winst.
0 Vind ik leuk's
Nog andere tips Tim?
0 Vind ik leuk's
Hey TIMBARRETT bedankt (y) (y) ik had je tip meegespeelt S. Williams - Bacsinszky , had over 2.5 sets gespeelt met een odd van 3.00
zou het anders nooit meegenomen hebben maar had er wel vertrouwen in door jou !! :)
0 Vind ik leuk's
Ik had Sao paulo winnen , dc united - chicago fire bts , s.williams over 2.5 sets ......
moet nog Las palmas - Alves 1
13 euro is 209.82 ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.