Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Sigurd

Nederland, 12.15 uur:

Enigszins verbaasd over deze odd. Wedstrijd van het jaar voor ADO. ‘Sfeer’ rondom de wedstrijd is de afgelopen tijd aardig opgeklopt met de actie van DH supporters in Amsterdam en de demonstratie van Ajax-supporters in DH op het tijdstip van de wedstrijd. Voor Ajax is dit nog een van de lastigere te nemen hordes in de resterende 12 wedstrijden en met het oog op PSV-Feyenoord zullen ze er alles aan doen om die druk op PSV te houden. Leidsman is de nog relatief onervaren Manschot. Hij heeft nog niet veel ervaring met het fluiten van dergelijke wedstrijden. Dit seizoen haalde hij de over 3.5 line in 6 van de 13 wedstrijden maar haalt een gemiddelde van 3.69 kaart per wedstrijd. In 5 van die 13 wedstrijden bleef de teller op 3 kaarten steken. Pluspunt voor een ‘total cards’ bet is dat door de VAR er behoorlijk wat meer rode kaarten worden gegeven. De historie van ADO-Ajax is er een met redelijk wat kaarten.

2017/2018: 7

2016/2017: 1

2015/2016: 4

2014/2015: 8

2013/2014: 6

Een kaart zou Tagliafico niet slecht uit komen. Hij staat momenteel op 3 kaarten en de belangrijke wedstrijden AZ uit en PSV thuis komen steeds dichter bij. Ajax speelt nog 3 wedstrijden tot die ontzettend belangrijke wedstrijden, namelijk ADO uit (vandaag) en thuis tegen Fortuna en Zwolle. Vandaag een kaartje en thuis tegen Fortuna een kaartje maken hem geschorst tegen Zwolle. Hij zal er dan tegen AZ en PSV sowieso bij zijn. Is een ontzettend belangrijke schakel voor Ajax en een van de posities die het lastigst op te vangen zijn aangezien de andere opties (o.a. Blind, Sinkgraven) stukken minder zijn. 

Over 3.5 cards;

@ 2.23 (Unibet)

Tagliafico card;

@ 5.00 (Unibet)

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSigurd in 24-02-2019 09:15 Leden topics
in 24-02-2019 09:15 Leden topics
68 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

europa league, 18.55 uur:

Sevilla-Slavia Praag. Funbetje op Sarabia to score and get booked. Speler die makkelijk het net weet te vinden maar ook heel gemakkelijk kaarten krijgt. Dit is wel voornamelijk het geval in de PD moet ik er bij zeggen. Toch geeft scheids Buquet in Europees verband redelijk wat kaarten. In de 6 Europese wedstrijden dit seizoen gaf hij gemiddeld 5.67 kaart per wedstrijd. odds zijn net wat te mooi om te laten liggen.

Sarabia to score and get booked

@ 15.00 (Unibet)

Even kort voor 21.00 uur en zonder uitgebreide motivatie:

Giroud (Chelsea) to score and get booked

@ 17.00 (Unibet)

Olsson (Krasnodar) to score and get booked

@ 41.00 (Unibet)

Dabbur (RB Salzburg) to score and get booked

@ 15.00 (Unibet)

Bericht gewijzigd door Sigurd op do 7 mrt. 2019, 18:56
1 Vind ik leuk's

Zondag 12.15 uur:

PEC-AZ. Hectisch weekje voor PEC na het aangekondigde vertrek van Stam. Niet erg lekker aangezien PEC nog allesbehalve veilig is. Ze staan momenteel 15e op 1 punt van Excelsior en slechts 1 punt boven Emmen. Natuurlijk hebben ze wel 1 wedstrijd minder gespeeld dan zowel Excelsior als Emmen. Die wedstrijd wordt aanstaande woensdag gespeeld en is de veelbesproken uitwedstrijd tegen Ajax. Een vrij kansloze wedstrijd op voorhand en kan me voorstellen dat de komende 2 wedstrijden vele malen belangrijker zijn voor PEC. Die zijn namelijk uit tegen Excelsior en thuis tegen Emmen. Van Polen staat op scherp en is bij een gele kaart geschorst tegen Ajax maar kan dan in ieder geval spelen tegen Excelsior en Emmen. Stam zal niet met degradatie afscheid willen nemen bij PEC en Van Polen (en Stam) zal/zullen een geel kaartje niet heel erg vinden. Bijkomend voordeel is dat de oudgediende dan 'gedwongen' rust krijgt tijdens die ingelaste wedstrijd van komende woensdag. Nadeel is scheids Makkelie die de kaarten niet erg makkelijk geeft maar als Van Polen echt op zoek gaat naar een kaartje dan krijgt ie em wel.

Van Polen kaart

@ 4.25 (Unibet)

5 Vind ik leuk's

ik speel dat kaartje mee ;)

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Australie, 09.50 uur:

CC Mariners - Wellington Phoenix. CCM staat troosteloos onderaan en mist 4 a 5 regulars. Phoenix is nog volop in de race voor de finale play-offs maar mist verdedigend wat spelers. O.a. verdedigende middenvelder Rufer en verdedigers Lowry (wel bank) en Taylor starten niet. Veel regulars die missen is voor mij altijd een extra motivatie om op kaarten te spelen. Scheids Beath geeft er dit seizoen gemiddeld 4 in een A-League wedstrijd. Vorig seizoen lag zijn gemiddelde boven de 5 per A-L wedstrijd. McGlinchey to score omdat ik verwacht dat CCM met Murray on top gaat spelen. Tegen de 3-mans verdediging van Phoenix zal hij het lastig gaan krijgen. Van McGlinchey verwacht ik dat hij de meest aanvallend ingestelde middenvelder gaat zijn. Keerde dit seizoen terug op het oude nest van, jawel, Wellington Phoenix. Extra motivatie om vandaag zijn 'oude liefde' te belonen met een goaltje.

Over 4.5 cards

@ 1.90 (Unibet)

McGlinchey anytime goalscorer

@ 6.00 (Unibet)

3 Vind ik leuk's

Kaart van Polen doe ik ook mee.

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Denemarken, 12.00 uur:

Randers-Horsens. Kleine kansen nog voor beide teams op de kampioensgroep. Helaas ontbreekt middenvelder Hansson bij Horsens maar hierdoor ligt de odd waarschijnlijk ook net wat hoger dan ik had gedacht. Belangen zijn groot en verwacht dat beide ploegen voor de laatste kans zullen strijden om zo de druk op de overige teams te vergroten. Scheids geeft gemiddeld om en nabij 4 kaarten per Superliga-duel.

Over 2.5 goals

@ 2.15+ (diverse bookies)

Over 4.5 cards

@ 2.14 (Unibet)

Nederland, 12.15 uur:

PEC Zwolle-AZ Alkmaar. Full pull op kaarten in deze wedstrijd.

Over 3.5 cards

@ 2.10 (Unibet)

Denemarken, 16.00 uur:

Nordsjaelland-Kopenhagen. Nordsjaelland volop in de race voor de kampioensgroep. Kopenhagen nog in strijd met Midtjylland voor de eerste plek. Goals liggen prematch wat te laag. Kaarten zijn goed te doen. Scheids geeft er gemiddeld ruim 5 per Superliga-wedstrijd. Gezien de belangen voor met name Nordsjaelland moeten 4 kaartjes goed te doen zijn.

Over 3.5 cards

@ 1.89 (Unibet)

Denemarken, 18.00 uur:

Brondby-Aalborg. Ook hier weer beide ploegen die nog spelen om een plek in de kampioensgroep. Belangen zijn ook hier weer groot voor beide teams. Scheids geeft er ruim 4 per Superliga-wedstrijd.

Over 3.5 cards

@ 1.82 (Unibet)

Bericht gewijzigd door Sigurd op zo 10 mrt. 2019, 10:19
0 Vind ik leuk's

Wat pech bij Randers-Horsens helaas.

Een funbetje op Vd Werff (Vitesse) to score @ 12.00 (Unibet). Delle zal gaan keepen bij Feyenoord. Dat was bij NEC al geen hoogvlieger en zal voor de nodige onrust achterin gaan zorgen. Verder heeft Feyenoord weinig lengte in de opstelling. Vd Werff altijd gevaarlijk bij spelhervattingen.

0 Vind ik leuk's

Denemarken, 19.00 uur:

Dramatische dag gisteren in de Superliga qua bets. Vanavond een probeersel op Sana to score and get booked @ 18.00 (Unibet). Zal waarschijnlijk samen met Mortensen voorin starten vanavond. Zoals al eerder geschreven is dit een enorm belangrijke wedstrijd voor Aarhus in de race voor een plek in de kampioensgroep. Sana maakte tot dusverre 5 goals en kreeg 3 gele kaarten in 1280 minuten voetbal. Neemt normaal gesproken ook de penalties. Scheids Putros geeft gemiddeld 5 kaarten in een Superliga wedstrijd. Is een scheids die vrij gemakkelijk penalties geeft. Dit seizoen 8 in 11 wedstrijden, vorig seizoen 6 in 15 wedstrijden.

Penalty kick awarded

@ 4.25 (Unibet)

Sana to score and get booked

@ 18.00 (Unibet)

0 Vind ik leuk's

Zondag, 12.15 uur:

VVV-PSV. Gezien de matchodds denk ik dat de bookies VVV onderschatten en PSV overschatten. VVV is namelijk een behoorlijk sterke thuisploeg en heeft als voordeel het kunstgras. Thuis verloor VVV slechts 3 van de 12 wedstrijden (Ajax, Emmen en Heracles). Wat opvalt is dat ze al deze wedstrijden met 1 doelpunt verschil verloren. Dat resulteert in een doelsaldo van 18-11 in thuiswedstrijden. Mijns inziens weten ze prima waar hun kracht ligt en dat resulteert in een behoorlijk sterke thuisbalans. PSV lijkt het wat kwijt te zijn na de winterstop en ik zie ze het wederom lastig krijgen tegen het realistische voetbal van VVV. Van Bommel zal hoogstwaarschijnlijk weer met 2 controlerende middenvelders gaan beginnen aangevuld met Ihattaren. Om eerlijk te zijn is er dan te weinig creativiteit om VVV kapot te spelen. Ze zijn daarin te afhankelijk van met name Bergwijn en Ihattaren. Lozano is mijns inziens niet die speler en rendeert voornamelijk op de counter. Conclusief zie ik PSV hier zeker niet met meer dan 2 doelpunten verschil winnen.

VVV +1.5AH @ 2.07 (Unibet)

1 Vind ik leuk's

18.55 uur:

Krasnodar-Valencia. Return in de EL. Verwacht een meer open wedstrijd qua goals dan de odds doen vermoeden. Krasnodar moet een 2-1 nederlaag goed gaan maken en kunnen zich niet gaan verstoppen. Belangrijk is dat Krasnodar 2 verdedigend ingestelde spelers uit de as moet missen. Centrale verdediger Martynovich en verdedigende middenvelder Kabore zijn geschorst. Aan de kant van Valencia ontbreekt captain Parejo op het middenveld.

Over 2.5 goals

@ boven evens (div. bookies)

Ari anytime goalscorer

@ 3.30 (Tipico)

Coquelin kaart

@ 3.00 (Unibet)

===

RB Salzburg-Napoli. Wedstrijd is goed en wel gespeeld na de 3-0 overwinning van Napoli. Spelers van Salzburg kunnen zich nog een keer laten zien op een Europees podium. Staan 9 punten los in de competitie en gaan gewoon kampioen worden. Speelden met een mixed team dit weekend tegen Sturm Graz. Verwacht dat ze vele malen gemotiveerder zijn dan Napoli. Napoli mist het centrale verdedigingsduo door een schorsing. Dabbur maakt ze erg makkelijk maar krijgt ook geregeld een kaartje in Europees verband.

Dabbur to score and get booked

@ 10.00 (Unibet)

Bericht gewijzigd door Sigurd op do 14 mrt. 2019, 17:23
1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.