Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Sigurd

Nederland, 12.15 uur:

Enigszins verbaasd over deze odd. Wedstrijd van het jaar voor ADO. ‘Sfeer’ rondom de wedstrijd is de afgelopen tijd aardig opgeklopt met de actie van DH supporters in Amsterdam en de demonstratie van Ajax-supporters in DH op het tijdstip van de wedstrijd. Voor Ajax is dit nog een van de lastigere te nemen hordes in de resterende 12 wedstrijden en met het oog op PSV-Feyenoord zullen ze er alles aan doen om die druk op PSV te houden. Leidsman is de nog relatief onervaren Manschot. Hij heeft nog niet veel ervaring met het fluiten van dergelijke wedstrijden. Dit seizoen haalde hij de over 3.5 line in 6 van de 13 wedstrijden maar haalt een gemiddelde van 3.69 kaart per wedstrijd. In 5 van die 13 wedstrijden bleef de teller op 3 kaarten steken. Pluspunt voor een ‘total cards’ bet is dat door de VAR er behoorlijk wat meer rode kaarten worden gegeven. De historie van ADO-Ajax is er een met redelijk wat kaarten.

2017/2018: 7

2016/2017: 1

2015/2016: 4

2014/2015: 8

2013/2014: 6

Een kaart zou Tagliafico niet slecht uit komen. Hij staat momenteel op 3 kaarten en de belangrijke wedstrijden AZ uit en PSV thuis komen steeds dichter bij. Ajax speelt nog 3 wedstrijden tot die ontzettend belangrijke wedstrijden, namelijk ADO uit (vandaag) en thuis tegen Fortuna en Zwolle. Vandaag een kaartje en thuis tegen Fortuna een kaartje maken hem geschorst tegen Zwolle. Hij zal er dan tegen AZ en PSV sowieso bij zijn. Is een ontzettend belangrijke schakel voor Ajax en een van de posities die het lastigst op te vangen zijn aangezien de andere opties (o.a. Blind, Sinkgraven) stukken minder zijn. 

Over 3.5 cards;

@ 2.23 (Unibet)

Tagliafico card;

@ 5.00 (Unibet)

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSigurd in 24-02-2019 09:15 Leden topics
in 24-02-2019 09:15 Leden topics
68 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

He Sigurd, mooie tips en goede onderbouwing.

Heb je een Scandinavische achtergrond [aan je naam te zien] of heb je je verdiept in

het Scandinavisch voetbal?

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Dank voor het compliment! Een tijd niet actief geweest met betten maar de start van de Allsvenskan triggert me weer. De fascinatie heeft inderdaad het betten als grondlegger. Rjansen82 zegt het goed, zeker in het begin van de competitie is er best wel wat value te halen op goalscorers daar. Competitie is niet zo bekend bij de bookies, wellicht dat dat wat mee speelt.

Mocht je zometeen ergens inplay kunnen spelen op Kopenhagen reservers to score in first half zou ik dat altijd doen. Starten met een prima aanval die in de Superligaen niet zou misstaan. Fischer is weer terug van een blessure en verwacht niet dat hij de volledige 90 minuten vol zal maken. Vandaar de bet op first half. Wedstrijd start om 13.00 uur.

-> Excuses, 3-0 bij rust voor Nordsjaelland. Had echt verwacht dat Kopenhagen met enkele ervaren spelers (Sotiriou, Fischer, Kvist, Varela) aan de start de jonkies van Nordsjaelland pijn zou gaan doen in de eerste helft.

Bericht gewijzigd door Sigurd op di 26 feb. 2019, 12:47
1 Vind ik leuk's

Nederland, donderdag 20.45 uur:

Willem II-AZ, halve finale beker. Wat een kans voor beide ploegen om de finale te halen. Voor beide ploegen natuurlijk een hele happening. Aan motivatie en drang om te winnen zal het niet liggen. Hopelijk is de scheids ons ook een beetje goed gezind en gaat hij genoodzaakt worden het kort te houden. Scheids Kamphuis behaalde in 9/14 wedstrijden die over 3.5 line en geeft gemiddeld ruim 3.8 kaarten per wedstrijd in de Eredivisie. Een over 3.5 cards boven evens in een wedstrijd met deze belangen kan ik niet laten liggen.

Over 3.5 cards;

@ 2.10 (Unibet)

0 Vind ik leuk's

Nederland, zaterdag 19.45 uur:

Mijn bet voor het weekend. Bet is voornamelijk gebaseerd op het programma van PSV en het feit dat Bergwijn en Lozano op scherp staan. Bij een gele kaart zouden ze namelijk geschorst zijn voor PSV-NAC maar er wel zeker bij zijn uit tegen VVV en nog veel belangrijker uit tegen Ajax. Dat zijn namelijk de 2 daarop volgende wedstrijden. Van Bommel weet dit ongetwijfeld ook en ik kan me voorstellen dat hij er niet rouwig om zou zijn als beide spelers komende zaterdag een kaartje zouden krijgen. Scheids is Makkelie. Zeker geen ‘topper’ qua kaarten maar dat komt deze odd ook ten goede en eigenlijk ben ik alleen maar blij met deze aanstelling (gezien de kaartenodd dan). Gemiddeld 2.2 kaart geeft hij per Eredivisiewedstrijd. De total card bets speel ik ook omdat deze te goed zijn om te laten liggen. 

PSV over 1.5 cards;

@ 4.35 (Unibet)

Over 2.5 total cards;

@ 2.43 (Unibet)

Over 3.5 total cards;

@ 5.10 (Unibet)

2 Vind ik leuk's

Nederland, 20.00 uur:

De Graafschap-ADO Den Haag. Belangrijke wedstrijd voor beide clubs. De Graafschap kan een behoorlijke tik aan NAC (spelen uit tegen Vitesse en volgende week uit bij PSV) uit delen en ADO is nog verre van veilig. Beide teams zullen kansen zien vanavond. Verwacht dan ook een duel met bovengemiddelde intensiteit. Thuiswedstrijden van De Graafschap zijn behoorlijk kaartenrijk (gem. 4.67 kaart per wedstrijd). In 8 van de 12 wedstrijden werd de over 3.5 line behaald. In uitwedstrijden van ADO vallen ook de nodige kaarten (gem. 3.72 kaart per wedstrijd). De over 3.5 line werd daar in 7 van de 11 uitwedstrijden behaald. Scheids Kuipers (gem. 3.85 kaart per wedstrijd) behaalde in 5 van de 13 wedstrijden de over 3.5 line. Zijn gemiddelde ligt relatief hoog door Zwolle-Utrecht waarin 7 gele en rode kaarten vielen.

Over 3.5 cards;

@ 2.23 (Unibet)

1 Vind ik leuk's
Op vr. 1 mrt. 2019, 15:52 schreef Sigurd:

Nederland, 20.00 uur:

De Graafschap-ADO Den Haag. Belangrijke wedstrijd voor beide clubs. De Graafschap kan een behoorlijke tik aan NAC (spelen uit tegen Vitesse en volgende week uit bij PSV) uit delen en ADO is nog verre van veilig. Beide teams zullen kansen zien vanavond. Verwacht dan ook een duel met bovengemiddelde intensiteit. Thuiswedstrijden van De Graafschap zijn behoorlijk kaartenrijk (gem. 4.67 kaart per wedstrijd). In 8 van de 12 wedstrijden werd de over 3.5 line behaald. In uitwedstrijden van ADO vallen ook de nodige kaarten (gem. 3.72 kaart per wedstrijd). De over 3.5 line werd daar in 7 van de 11 uitwedstrijden behaald. Scheids Kuipers (gem. 3.85 kaart per wedstrijd) behaalde in 5 van de 13 wedstrijden de over 3.5 line. Zijn gemiddelde ligt relatief hoog door Zwolle-Utrecht waarin 7 gele en rode kaarten vielen.

Over 3.5 cards;

@ 2.23 (Unibet)

Bij welke bookmaker kan je wedden op Lozano of Bergwijn pakt een kaart? Staat niet op Unibet zie ik

0 Vind ik leuk's

Voor zover ik weet worden dergelijke spelerbets alleen door Unibet aangeboden.

Zweden, 14.00 uur:

Norrkoping-Eskilstuna. Wedstrijd om de groepszege en een ticket voor de volgende ronde in de Zweedse beker. Norrkoping moet winnen vanmiddag terwijl Eskilstuna aan een gelijkspel genoeg heeft. Eerlijk gezegd zie ik dit Norrkoping wel winnen aangezien zij simpelweg veel meer kwaliteit in het team hebben. Matchodds zijn daar ook naar maar het blijft natuurlijk het bekertoernooi waarin wel eens wat verrassingen plaatsvinden. Norrkoping moet en ik verwacht Holmberg zijn ploeg wederom een dienst gaat bewijzen door te scoren. Hij is m.i. de meest gevaarlijke aanvaller van Norrkoping en neemt ook nog eens de penalties. Scoorde er 2 in de eerste bekerwedstrijd en werd tegen het zwakke Assyriska Turabdin grotendeels gespaard (invalbeurt in 77e minuut bij 0-2 voorsprong). Verder speel ik nog wat op Jarl van Eskilstuna to score vanwege de odd. Die staat gewoon veel te hoog. Jarl speelde in de eerste 2 bekerwedstrijden in de voorhoede bij Eskilstuna en wist in beide wedstrijden te scoren. Weliswaar tegen veel zwakkere tegenstanders maar deze odd is te goed om te laten liggen. Hij harkte vorige keer nog een 9.50 odd binnen.

Holmberg anytime goalscorer;

@ 2.02 (Unibet)

Jarl anytime goalscorer;

@ 21.00 (Unibet)

===

Zweden, 14.00 + 16.00 uur:

Funcombo. Allevier de ploegen hebben nog iets om voor te spelen. Had eerlijk gezegd liever Goitom bij AIK gespeeld maar hij start niet.

Elyounoussi (AIK)

Holmberg (Norrköping)

Jeremejeff (Hacken)

Antonsson (Malmo

---------------------------

@ 17.51 (Unibet)

===

Italie, 20.30 uur:

Lazio-Roma. Romeinse derby waarin alles mogelijk is. Scheids is Mazzoleni (gemiddeld 4.67 kaart per wedstrijd in Serie A). Manolas, Fazio en Florenzi staan allen op scherp. Dat is dan ook de voornaamste reden dat ik deze bet speel. De volgende wedstrijd van Roma is namelijk thuis tegen het zwakste uitteam van de Serie A, Empoli (slechts 4 punten in uitduels). Geen hele grote ramp dus mochten ze deze wedstrijd missen. Daarnaast speelt Roma woensdag tegen Porto in de Champions League. Een kaartje vandaag zou de spelers dan de gedwongen rust geven tegen Empoli op maandag zodat ze er op zaterdag tegen SPAL uit weer bij zijn. Verwacht dat zeker 1 van de spelers een kaart gaat pakken. Dat zou quitte of hele kleine winst betekenen. 2 of 3 spelers een kaart is prima winst.

Manolas kaart;

@ 3.00 (Unibet)

Fazio kaart;

@ 3.50 (Unibet)

Florenzi kaart;

@ 4.00 (Unibet)

Bericht gewijzigd door Sigurd op za 2 mrt. 2019, 11:58
3 Vind ik leuk's

Denemarken, 14.00 uur:

Vendsyssel-Aarhus. Vendyssel heeft geen kans meer om in de kampioensgroep te komen. Aarhus heeft die kansen wel en kan bij winst hele goede zaken doen. Naaste concurrent Randers staat momenteel (na 45 minuten) met 3-0 achter bij Sonderjyske. Vendsyssel heeft een druk programma achter de rug. Ze speelden maandag in de Superliga, donderdag voor de beker en nu zondag om 14.00 uur alweer in de Superliga. Verdedigers Andersen, Fischer en Kaltoft spelen vanmiddag hun 3e wedstrijd in een week tijd. Daarnaast ontbreekt verdedigende middenvelder Francisco Junior wegens een schorsing. Spits Czajkowski en verdedigende middenvelder Frankoch ontbreken al langere tijd. Flink wat problemen in de verdediging bij Aarhus. Vaste waardes Nielsen, Juelsgard, Backmann en Tingager ontbreken. De vermoeidheid in de verdediging aan de ene kant en het ontbreken van vele vaste waardes in de verdediging aan de andere kant doen me besluiten hier een over 2.5 te spelen tegen mooie odds ruim boven evens.

Over 2.5 goals

@ 2.21 (SBO)

===

Zweden, 15.00 uur:

Djurgarden-Elfsborg. Laatste wedstrijd in deze groep. Door het verrassende gelijkspel van Elfsborg tegen Frej heeft Djurgården vandaag aan een gelijkspel genoeg tegen Elfsborg. Verwacht overigens niet dat ze daar op gaan spelen aangezien Elfsborg aanvallend net wat teveel kwaliteit heeft om dat risico te nemen. Elfsborg moet winnen vandaag om zich te plaatsen dus verwacht een open wedstrijd. Bij Elfsborg een relatief 'nieuwe' verdediging ten opzichte van vorig seizoen. Henriksson speelt centraal en nieuwe aankoop Strand maakt vandaag zijn debuut op linksback. Djurgården heeft met Bergmark-Wiberg een fijn spitsje in huis. Iemand met het spreekwoordelijke neusje voor de goal. Heeft al de nodige kansen gehad in de bekerwedstrijd maar nog niet gescoord. Vandaag verwacht ik dat hij voor het eerst op het scorebord gaat komen. Spits Buya Turay is er niet bij vandaag dus hopelijk maakt Bergmark-Wiberg de volledige 90 minuten vol. Dat deed hij overigens in de voorgaande 2 bekerduels ook.

Bergmark-Wiberg anytime goalscorer

@ 2.85 (Unibet)

===

Denemarken, 16.00 uur:

Kopenhagen-Vejle. Even kort want de wedstrijd begint zo. Kopenhagen zal zich willen revancheren voor het teleurstellende gelijkspel tegen Vendsyssel. N'Doye is de goalscorer bij uitstek. Vejle heeft aardig wat problemen in de verdediging en waren al niet bepaald 'rock solid' in uitwedstrijden. N'Doye wist er in de uitwedstrijd bij Vejle ook al eentje te maken. Verwacht dat Kopenhagen er wel een aantal maakt vanmiddag tegen het zwakke Vejle.

N'Doye anytime goalscorer

@ 1.88 (Unibet)

Bericht gewijzigd door Sigurd op zo 3 mrt. 2019, 14:30
1 Vind ik leuk's

Zweden, 19.00 uur:

Hammarby moet winnen om door te bekeren. Dalkurd heeft genoeg aan een gelijkspel. Verwacht dat Hammarby sowieso gaat scoren en dus zal Dalkurd op jacht moeten naar een goaltje. Zie Dalkurd eerlijk gezegd niet de bus parkeren vanavond. Zijn daar niet echt het team voor. Behoorlijke turnover in beide ploegen zoals eigenlijk altijd in het preseason van Zweedse clubs. Dalkurd degradeerde uit de Allsvenskan (Eredivisie) en heeft met name verdedigend aardig wat kwaliteit ingeleverd. Ze hebben nog geen goal tegen gekregen in de eerste 2 bekerwedstrijden maar de tegenstanders waren, met alle respect, niet bijster indrukwekkend. Ook Hammarby heeft wat sterkhouders verloren en heeft nog wat meer tijd nodig om klaar te zijn voor de competitiestart. Varberg kreeg redelijk wat goede kansen tegen Hammarby en zelfs het zwakke Eskilsminne kreeg enkele goede kansen en wist er zelfs 1 te scoren. Djurdjic is voor de Allsvenskan gewoon een prima spits. Staat vaak op de goede plek en weet wel raad met de voorzetten van met name Rodic. Linksbuiten Svendsen is helaas voor deze bet een speler die graag naar binnen kapt om uit te halen met rechts. Djurdjic scoorde in de eerste bekerwedstrijd een goede goal. In de tweede bekerwedstrijd wist hij een niet te missen kans toch te missen. Vandaag zal er wel wat ruimte komen tegen Dalkurd aangezien zij een voetballend ploegje zijn. Voorzetje van Rodic, goaltje van Djurdjic. Ik teken er voor!

BTTS

@ 1.89 (Unibet)

Djurdjic anytime goalscorer

@ 2.12 (Unibet)

*edit*

Djurdjic start niet. Sowieso een verrassende opstelling van Hammarby met een compleet andere voorhoede.

Bericht gewijzigd door Sigurd op ma 4 mrt. 2019, 17:05
0 Vind ik leuk's

Champions League, 21.00 uur:

Real-Ajax. Fijn dat Unibet zo'n divers aanbod heeft qua bets. Vanavond gaan er wat centen op een overtreding van Varane. Zal vanavond het centrum vormen met Nacho omdat Ramos geschorst is. Ajax moet wel na de thuisnederlaag en heeft weinig te verliezen. Een mooi podium en een kans voor diverse spelers om zich in de kijker van de Europese clubs te spelen. Verwacht dat Real af zal gaan wachten en gokken op de snelheid van o.a. Vinicius. Ajax zal naar alle waarschijnlijkheid weer met Tadic in de spits gaan spelen. Niet helemaal rechtvaardig maar ter vergelijking heb ik de uitwedstrijden tegen Bayern en Benfica erbij gepakt. Ajax speelde toen ook met Tadic in de spits en in de wedstrijd tegen Bayern had 1 centrale verdediger (Hummels) een overtreding nodig. Tegen Benfica hadden beide centrale verdedigers (een) overtreding(en) nodig, Ruben Dias (1) en Jardel (2). Varane speelde 3 wedstrijden in de groepsronde van de CL en maakte 3 overtredingen. Uit bij CSKA maakte hij er geen, thuis tegen Roma 1 en uit tegen Roma 2. Ajax heeft geen reden om zich te verstoppen en heeft goals nodig. Real kan het zich niet veroorloven om begin maart al uitgespeeld te zijn in alle competities. Kan het me niet voorstellen dat Varane in deze hele wedstrijd geen overtreding nodig heeft.

Varane over 0.5 fouls committed

@ 1.80 (Unibet)

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.