Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Sigurd

Nederland, 12.15 uur:

Enigszins verbaasd over deze odd. Wedstrijd van het jaar voor ADO. ‘Sfeer’ rondom de wedstrijd is de afgelopen tijd aardig opgeklopt met de actie van DH supporters in Amsterdam en de demonstratie van Ajax-supporters in DH op het tijdstip van de wedstrijd. Voor Ajax is dit nog een van de lastigere te nemen hordes in de resterende 12 wedstrijden en met het oog op PSV-Feyenoord zullen ze er alles aan doen om die druk op PSV te houden. Leidsman is de nog relatief onervaren Manschot. Hij heeft nog niet veel ervaring met het fluiten van dergelijke wedstrijden. Dit seizoen haalde hij de over 3.5 line in 6 van de 13 wedstrijden maar haalt een gemiddelde van 3.69 kaart per wedstrijd. In 5 van die 13 wedstrijden bleef de teller op 3 kaarten steken. Pluspunt voor een ‘total cards’ bet is dat door de VAR er behoorlijk wat meer rode kaarten worden gegeven. De historie van ADO-Ajax is er een met redelijk wat kaarten.

2017/2018: 7

2016/2017: 1

2015/2016: 4

2014/2015: 8

2013/2014: 6

Een kaart zou Tagliafico niet slecht uit komen. Hij staat momenteel op 3 kaarten en de belangrijke wedstrijden AZ uit en PSV thuis komen steeds dichter bij. Ajax speelt nog 3 wedstrijden tot die ontzettend belangrijke wedstrijden, namelijk ADO uit (vandaag) en thuis tegen Fortuna en Zwolle. Vandaag een kaartje en thuis tegen Fortuna een kaartje maken hem geschorst tegen Zwolle. Hij zal er dan tegen AZ en PSV sowieso bij zijn. Is een ontzettend belangrijke schakel voor Ajax en een van de posities die het lastigst op te vangen zijn aangezien de andere opties (o.a. Blind, Sinkgraven) stukken minder zijn. 

Over 3.5 cards;

@ 2.23 (Unibet)

Tagliafico card;

@ 5.00 (Unibet)

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSigurd in 24-02-2019 09:15 Leden topics
in 24-02-2019 09:15 Leden topics
68 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Nederland, 12.15 uur:

Enigszins verbaasd over deze odd. Wedstrijd van het jaar voor ADO. ‘Sfeer’ rondom de wedstrijd is de afgelopen tijd aardig opgeklopt met de actie van DH supporters in Amsterdam en de demonstratie van Ajax-supporters in DH op het tijdstip van de wedstrijd. Voor Ajax is dit nog een van de lastigere te nemen hordes in de resterende 12 wedstrijden en met het oog op PSV-Feyenoord zullen ze er alles aan doen om die druk op PSV te houden. Leidsman is de nog relatief onervaren Manschot. Hij heeft nog niet veel ervaring met het fluiten van dergelijke wedstrijden. Dit seizoen haalde hij de over 3.5 line in 6 van de 13 wedstrijden maar haalt een gemiddelde van 3.69 kaart per wedstrijd. In 5 van die 13 wedstrijden bleef de teller op 3 kaarten steken. Pluspunt voor een ‘total cards’ bet is dat door de VAR er behoorlijk wat meer rode kaarten worden gegeven. De historie van ADO-Ajax is er een met redelijk wat kaarten.

2017/2018: 7

2016/2017: 1

2015/2016: 4

2014/2015: 8

2013/2014: 6

Een kaart zou Tagliafico niet slecht uit komen. Hij staat momenteel op 3 kaarten en de belangrijke wedstrijden AZ uit en PSV thuis komen steeds dichter bij. Ajax speelt nog 3 wedstrijden tot die ontzettend belangrijke wedstrijden, namelijk ADO uit (vandaag) en thuis tegen Fortuna en Zwolle. Vandaag een kaartje en thuis tegen Fortuna een kaartje maken hem geschorst tegen Zwolle. Hij zal er dan tegen AZ en PSV sowieso bij zijn. Is een ontzettend belangrijke schakel voor Ajax en een van de posities die het lastigst op te vangen zijn aangezien de andere opties (o.a. Blind, Sinkgraven) stukken minder zijn. 

Over 3.5 cards;

@ 2.23 (Unibet)

Tagliafico card;

@ 5.00 (Unibet)

1 Vind ik leuk's

Beugelsdijk kan je hier imo ook blind (niet daley) bij zetten ;)

2 Vind ik leuk's

Ik doe beide mee

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Succes heren.

Denemarken, 14.00 uur:

Nog 4 wedstrijden te gaan tot de schifting van de kampioensgroep en de degradatiegroep. Maar liefst 8 ploegen strijden nog om die resterende 4 plekken in de kampioensgroep. Midtjylland en Kopenhagen staan te ver los en zitten sowieso al in de kampioensgroep. Horsens en Odense zijn 2 van die ploegen die nu nog in de degradatiegroep staan maar nog makkelijk de stap kunnen maken. Het verschil tussen ploeg 3 en ploeg 10 is slechts 2 punten. Ploeg 3 (Esbjerg) staat op het moment van typen 2-0 achter tegen de nummer laatst (ong. 60 minuten gespeeld). Horsens mist haar eerste keeper en ik verwacht dat beide ploegen vol voor de winst zullen gaan. Anytime goalscorer betje op Andersen van Horsens. Gaat altijd mee met spelhervattingen en is daar regelmatig succesvol bij. Deze 13.00 odd is te goed om te laten liggen.

Horsens-Odense: over 2.5 goals;

@ alles boven evens (div. bookies)

Andersen anytime goalscorer;

@ 13.00 (Unibet)

======

Nederland, 16.45 uur:

Te kort voor een toelichting.

Willem II - AZ: over 3.5 cards;

@ 2.10 (Unibet)

Ouwejan card;

@ 4.75 (Unibet)

Bericht gewijzigd door Sigurd op zo 24 feb. 2019, 15:30
1 Vind ik leuk's

Denemarken, 18.00 uur:

Brondby-Randers. Wederom een wedstrijd met 2 ploegen die voor een plek in de kampioensgroep spelen. Brondby heeft afgelopen maandag coach Zorniger ontslagen. Verwacht een getergd Brondby dat zich opnieuw wil gaan bewijzen met topscorer Wilczek weer in de gelederen. Gezien de opstelling van Brondbt verwacht ik dat het centrale middenveld van Randers het lastig zal gaan krijgen zometeen. Poulsen is bij uitstek een speler om dan een kaartje te pakken. Zal de uitgebreidere research maar achterwege laten omdat de wedstrijd over 25 minuten begint.

Wilczek anytime goalscorer;

@ 2.25 (Betsson)

@ 2.20 (Unibet)

Wilczek to score and get booked;

@ 8.00 (Unibet)

Over 4.5 cards;

@ 2.30 (Unibet)

Poulsen card;

@ 3.20 (Unibet)

0 Vind ik leuk's

Zweden, 19.00 uur:

Göteborg derby die sinds ruim 6 jaar weer eens op het programma staat. Door het verrassende verlies van Orebro gisteren kan IFK Göteborg hele goede zaken doen in deze groep. De laatste wedstrijd spelen ze namelijk zelf nog tegen Orebro. Tegenstander GAIS speelt een divisie lager dan IFK en verloor de eerste wedstrijd van Orebro. Om nog een rol van betekenis te kunnen spelen moet er vanavond gewonnen worden. Naast de prestige is dit dus een belangrijk duel voor beide clubs. Geen thuisvoordeel voor IFK aangezien de wedstrijd in het stadion van BK Hacken gespeeld wordt. IFK en GAIS delen hetzelfde stadion. Nadeel voor beide ploegen is dat in de Bravida Arena kunstgras ligt terwijl Gamla Ullevi over een gewone grasmat beschikt. IFK is zeker nog niet in topvorm maar zou de betere ploeg moeten zijn. GAIS kent verdedigend behoorlijk wat problemen vanavond en moet waarschijnlijk starten met 2 recent gecontracteerde spelers in de verdediging. Lastig om een doelpuntenmaker aan te wijzen bij Göteborg maar gezien de odd zet ik toch wat centen op Kharaishvili. Is m.i. de meest begaafde voetballer in de voorhoede van Göteborg en is belangrijk met zijn vrije trappen en penalties. Is redelijk behendig en heeft een behoorlijke trap in met name zijn rechterbeen. Gaat niet snel gewisseld worden vanavond verwacht ik. Spits Soder zit weer bij de selectie maar hij zal waarschijnlijk gebracht worden voor Nygren.

IFK over 1.5 goals;

@ 1.90 of hoger (waarschijnlijk inplay te pakken)

Kharaishvili anytime goalscorer;

@ 3.10 (Unibet)

1 Vind ik leuk's

Speel hem mee (y)

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Speel 'm mee en combineer 'm met Antonsson (Malmö) to score @2,06 (Unibet). Combi @6,39.

Antonsson scoorde in de groepsfase van de EL ook de nodige doelpunten. Door de afwezigheid van Rosenberg verwacht ik wel dat hij in de aanval minuten gaat maken vandaag.

Overigens thanks voor je tips. Ik speel niet alles mee, maar goed om te zien dat iemand zich verdiept in Scandinavië. Er ligt veel value op deze competities qua goalscoorders.

Succes!

1 Vind ik leuk's

Jij ook succes! Vind het lastig om een goalscorer aan te wijzen bij Osters-Malmo. Antonsson en Strandberg spelen 'on top' met eigenlijk geen vervangende spits op de bank. Kans is dus best aanwezig dat zij de wedstrijd zullen voltooien. Zit een beetje met de locatie in mijn maag. Is in een indoorhal met kunstgras. Iets in me zegt dat een dergelijke locatie op het lijf geschreven is van Gall. Alleen die odd vind ik net wat te laag. Succes in ieder geval met Antonsson!

0 Vind ik leuk's

Antonsson is al binnen voor je! Goteborg-GAIS ligt stil vanwege vuurwerk.

===

Nog 11 wedstrijden te gaan in de Eredivisie. PSV en Ajax hebben allebei aardig wat punten laten liggen de afgelopen wedstrijden maar toch verwacht ik dat Ajax uiteindelijk aan het langste eind gaat trekken. 

Allereerst denk ik dat Ajax een kwalitatief sterkere en bredere selectie heeft vergeleken met PSV. Geen schande gezien de investeringen die Ajax gedaan heeft natuurlijk. Met name in verdedigend opzicht is de spoeling bij PSV erg dun. Op de backposities is er nauwelijks een fatsoenlijke back-up en centraal is Sainsbury momenteel degene die het zal moeten gaan doen mochten Schwaab of Viergever niet kunnen spelen. Daarom snap ik de verkoop van Isimat, voor een habbekrats, ook niet. 

Ten tweede lijkt het programma van Ajax wat eenvoudiger. Ajax-PSV (31 maart) buiten beschouwing gelaten denk ik dat beide teams in thuiswedstrijden niet al teveel problemen zullen kennen. Ajax treft Fortuna Sittard, PEC Zwolle, Excelsior, Vitesse en Utrecht. PSV heeft nog NAC Breda, PEC Zwolle, De Graafschap, ADO Den Haag en Heracles Almelo voor de boeg. De uitwedstrijden gaan het verschil maken verwacht ik. Ajax moet nog uit naar AZ, Emmen, Willem II, FC Groningen en De Graafschap. PSV moet nog afreizen naar Excelsior, VVV, Vitesse, Willem II en AZ. Ik zie Ajax gewoon heel weinig punten meer verspelen. Misschien dat FC Groningen nog een lastig te nemen horde kan zijn maar met de overige wedstrijden zie ik ze weinig problemen hebben. PSV gaat mijns inziens nog enkele lastige uitwedstrijden tegemoet. Daarnaast heeft Ajax nog het voordeel van de thuiswedstrijd tegen PSV. 

Ten derde is het spel van PSV na de winterstop niet best. Het is allemaal net wat procenten minder en Van Bommel blijft te stug vast houden aan het verdedigende blok (Rosario/Hendrix). Wanneer tegenstanders zich in gaan graven heeft PSV teveel problemen om tot kansen te komen. Er is met Hendrix en Rosario gewoon te weinig creativiteit om de tegenstander dan te verrassen. Wellicht dat Van Bommel tot inkeer gaat komen maar dat zie ik niet snel gebeuren. Ajax heeft gewoon meer individuele kwaliteit om tegenstanders kapot te spelen. 

Evens, en alles boven evens, vind ik te goed om te laten liggen.

Ajax winner Eredivisie;

@ 2.20 (Tipico)

@ 2.10 (Betsson)

@ 2.00 (Unibet)

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.