Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: scott

Bij deze open ik ook een forum,
ik gok al een aantal jaren en dit is voor mij erg winstgevend geweest. Ik speelde eerste via toto.nl maar ben toen overgestapt op unibet.nl. Ik post vooral tips over voetbal maar ook zal ik tips plaatsen over de NHL, NBA en tennis. Ik heb geen bepaalt systeem, ik speel singles maar ook combi's en noem zo maar op. Ik hoop dat ik jullie kan helpen in het zoeken van goede bets. Vragen of opmerkingen? Je kan het altijd achterlaten, graag zelfs.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagscottyboy1703 in 30-01-2014 16:21 Leden topics
in 30-01-2014 16:21 Leden topics
266 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Getafe – Malaga

Friday 21:00

Under 9,5 corners @2,00

Real Madrid – Villareal

Saturday 16:15

Over 10,5 corners @1,73

Eibar – Atletico Madrid

Saturday 18:30

Under 9,5 corners @1,86

Deportivo – Valencia

Saturday 20:45

Valencia most corners @2,40

Augsburg – HSV

Saturday 15:30

HSV over 4,5 corners @2,14

Eintracht Frankfurt – Freiburg

Frankfurt under 5,5 corners @1,85

Hannover – Mainz

Saterday 15:30

Under 9,5 corners @2,02

Stuttgart – Herta

Over 8,5 corners @1,73

Chelsea – Leicester

Saturday 16:00

Chelsea under 8,5 corners @1,61

Watford – Southampton

Southampthon -0,5 corners @2,10

WBA – Brigton

WBA under 5,5 corners @1,95

0 Vind ik leuk's

Heb eigenlijk een lijst van 25 corners tips dit weekend. Heb het even bij deze gehouden en moet voor mezelf ook nog kijken of het rendabel is op lange termijn. Mochten er mensen toch nog geïnteresseerd zijn in de lijst, laat het weten dan post ik hem alsnog.

Tips verdeeld in 4 competities:

• Bundesliga
  • Premier League
  • Ligue 1
  • Liga BBVA
2 Vind ik leuk's

Heb er een paar meegespeeld. Helaas ging Chelsea mis. Heb heb je nog tips voor deze zondag?

0 Vind ik leuk's
Op zo. 14 jan. 2018, 02:53 schreef degroenearend:

Heb er een paar meegespeeld. Helaas ging Chelsea mis. Heb heb je nog tips voor deze zondag?

Chelsea was juist enige van dat lijstje zowat wat goed ging. Veel gemist op 1 corner aardig herstelt met de andere weddenschappen. Lijstje voor vandaag:

Bournemouth – Arsenal

Sunday 14:30

Over 9,5 corners @1,73

Liverpool – Manchester City

Sunday 17:00

Over 10,5 corners @1,96

Alaves – Sevilla

Sunday 16:15

Sevilla -0,5 corners @1,76

FC Köln – Borussia Monchengladbach

Sunday 15:30

FC Köln -0,5 corners @2,00

Nantes – PSG

Sunday 20:00

PSG over 6,5 corners @1,96

2 Vind ik leuk's

19 January

FC Utrecht – AZ

Friday 20:00

AZ most corners @2,28

In een gemiddelde wedstrijd van deze teams krijgt FC Utrecht 5,47 corners en AZ 7,17 corners. Daarnaast speelt FC Utrecht ook zonder vleugelspelers en is de kans op corners normaal gesproken kleiner. AZ speelt met een gevaarlijke rechterkant met onder andere Jahanbaksh en Svensson die erover heen komen. FC Utrecht moet ook maar kijken hoe ze de tweede seizoenshelft ingaan zonder hun trainer Ten Hag die naar Ajax is gegaan. Overal zie ik dus value in de weddenschap AZ meeste corners.

20 January

Roda JC – FC Twente

Saturday 18:30

FC Twente -0,5 corners @1,91

In een gemiddelde wedstrijd van deze teams krijgt Roda JC 3,22 corners en FC Twente 5,00. Daarnaast is dit een perfect moment voor FC Twente om de onderste regio te verlaten. Ook speelt FC Twente in een soort 5-2-3 systeem waardoor de vleugelspelers van Roda JC hoog opgevangen worden. Ik verwacht dat Assaidi zijn goede lijn doortrekt en voor wat mooie acties en corners gaat zorgen.

PEC Zwolle – NAC Breda

Saturday 19:45

Under 10,5 corners @1,81

In een gemiddelde wedstrijd van deze teams vallen respectievelijk 9,0 corners en 10,53 corners. PEC is daarmee veruit de ploeg uit de Eredivisie de het minst betrokken is bij corners. NAC heeft de 10,53 groten deels te danken aan de hoeveelheid corners die ze gemiddeld per wedstrijd tegen krijgen, namelijk 6,18. Ik verwacht daarom dan niet dat deze teams de 11 corners gaan aanraken en zie value in de under 10,5.

20 January

Sparta – Excelsior

Sunday 12:30

Sparta -0,5 corners @1,71

Sparta is de ploeg in de Eredivisie de het meeste is betrokken bij corners. Het teams krijgt gemiddeld 6,00 corners per wedstrijd. Excelsior daarentegen krijgt per wedstrijd maar 3,83 corners en krijgt daarmee gemiddeld de minste corners per wedstrijd. Excelsior is daarnaast ook het team wat de meeste corners tegen krijgt per wedstrijd namelijk 7,33. Ook het feit dat Advocaat nu trainer is neem ik in overweging in deze weddenschap want nieuwe ogen dwingen. Sparta heeft zich in de winter ook aardig versterkt en daarom denk ik dat Sparta meer corners gaat krijgen.

Ajax – Feyenoord

Feyenoord over 3,5 corners @1,91

In deze weddenschap heb ik veel vertrouwen. Feyenoord krijgt namelijk gemiddeld in een wedstrijd dit seizoen 7,06 corners. Ook speelt Feyenoord met echte buitenspelers en kampt Ajax ondanks de aanstelling van Taglifico nog steeds met defensieve problemen. Het is daarnaast ook nog maar kijken wat voor niveau deze jongen heeft. Ik zie Feyenoord daarom zeker 4 corners krijgen deze wedstrijd. 

1 Vind ik leuk's

16 January

Tuesday 20:30

Oostende – Genk

Genk most corners @2,40

Genk is de ploeg in de Jupiler Pro League die gemiddeld per wedstrijd de minste corners tegen krijgt namelijk 3,33 corners. Oostende daarentegen krijgt er gemiddeld 6,00 tegen per wedstrijd. Ook met de corners voor heeft Genk een voordeel. Genk krijgt namelijk 6,13 corners per wedstrijd terwijl Oostende er maar 5,22 krijgt. Ik vind daarom een quote van 2,40 wel erg hoog voor Genk most corners. 

1 Vind ik leuk's

KV Oostende – Kortrijk

Saturday 20:00

Kortrijk +3,5 corners @1,75 :thumbsup:

Deze line staat in mijn ogen veelste hoog. Oostende krijgt in een gemiddelde wedstrijd 5,22 corners terwijl Kortijk er 4,57 krijgt per wedstrijd. Daarbij nog eens opgeteld dat Kortijk nog kans maakt om bij de laatste 6 te komen denk ik dat ze er alles aan gaan doen om hier een goed resultaat neer te zetten. Ik had deze lijn eerder op +1,5 corners verwacht. Daarom zie ik value in de +3,5 corner line.

Atletico Madrid – Girona

Saturday 16:15

Under 10,5 corners @1,73 :thumbsup:

In een gemiddelde wedstrijd van Atletico Madrid vallen 8,37 corners per wedstrijd. In een gemiddelde wedstrijd van Girona vallen 9,63 corners. Ik zie daarom in deze wedstrijd geen 11 of meer corners vallen.

Las Palmas – Valencia

Saturday 20:45

Over 9,5 corners @1,73 :thumbsdown: 9 corners en twee onterechte rode kaarten

Een wedstrijd van Las Palmas levert gemiddeld 9,85 corners op terwijl een wedstrijd van Valencia gemiddeld 12,06 corners op levert. Thuis weet Las Palmas gemiddeld twee meer corners te krijgen en daarin ben ik ook overtuigt dat Las Palmas als een hoger gemiddelde dan de 9,85 per wedstrijd deze wedstrijd gaat halen en had ik zelf de over 10,5 cornerlijn verwacht.

Borussia Mönchengladbach – Augsburg

Most corners: BMG @2,00 :thumbsup:

Bookmakers hebben zich in de maling laten nemen door de statistieken. Het is nu zo dat normaal gesproken Augsburg meer corners krijgt in een wedstrijd dan BMG, alleen hebben ze niet gekeken naar het aantal verkregen corners thuis en uit. Thuis weet Augsburg namelijk 7,5 corners te krijgen per wedstrijd en BMG 6,89. Beide staan hierdoor in de top 3. Alleen beide clubs staan ook in de top 3 minste corners in uit wedstrijden namelijk voor Augsburg 3,63 corners. 6,89 tegenover 3,63 corners is dus wel erg veel verschil voor een quote van 2.

West Ham – Bournemouth

Most corners Bournemouth @2,55 :thumbsdown:

West Ham krijgt in een gemiddelde wedstrijd 4 corners terwijl Bournemouth er 5,39 krijgt. Ook als je naar het verschil thuis en uit verschilt dit niet zo. Een thuiswedstrijd levert namelijk voor West Ham 4,70 corners op terwijl een uitwedstrijd voor Bournemouth 5,64 corners oplevert. 2,55 keer je inzet vind ik daarom aan de hoge kant.

Nantes – Bordeaux

Saturday 17:00

Bordeaux +1,5 corners @1,71 :thumbsup:

In een gemiddelde wedstrijd van Nantes krijgen ze 4,33 corners en 6,05 corners tegen. Bordeaux krijgt in een gemiddelde wedstrijd 4,90 corners en maar 3,19 corners tegen wat het minste is na PSG die er gemiddeld 3,05 tegen krijgen. Nantes krijgt thuis 4,80 corners en 5,30 corners tegen. Bordeaux krijgt in een uitwedstrijd 4,64 corners en ook maar slecht 3,18 corners tegen dus ik verwacht niet dat de +1,5 corners wordt gehaald door Nantes. 

Bericht gewijzigd door scottyboy1703 op zo 21 jan. 2018, 12:07
1 Vind ik leuk's

Ajax – Feyenoord

Feyenoord over 3,5 corners @1,91 :thumbsdown:

In deze weddenschap heb ik veel vertrouwen. Feyenoord krijgt namelijk gemiddeld in een wedstrijd dit seizoen 7,06 corners. Ook speelt Feyenoord met echte buitenspelers en kampt Ajax ondanks de aanstelling van Taglifico nog steeds met defensieve problemen. Het is daarnaast ook nog maar kijken wat voor niveau deze jongen heeft. Ik zie Feyenoord daarom zeker 4 corners krijgen deze wedstrijd.

Hellas Verona – Crotone

Sunday 15:00

Under 10,5 corners @1,73 :thumbsup:

Beide teams staan in de top 3 teams die de minste corners krijgen per wedstrijd namelijk 3,95 en Crotone 3,20. Ik denk daarom niet dat beide ploegen veel corners gaan krijgen en dat er meer dan 10 corners gaan vallen in deze wedstrijd. 

Bericht gewijzigd door scottyboy1703 op ma 29 jan. 2018, 22:06
0 Vind ik leuk's

FC Utrecht - Feyenoord

Woensdag 20:00

Tip: Feyenoord -0,5 corners @1,90 :thumbsup:

Woensdag wordt de wedstrijd FC Utrecht - Feyenoord ingehaald die niet doorging vanwege hevige sneeuwval in de eerste seizoenshelft. FC Utrecht wist een punt te stelen tegen AZ. In deze wedstrijd leek AZ vrij makkelijk de overwinning te behalen maar Dessers bracht daar verandering in. Als je kijkt naar de speelwijze van FC Utrecht zie je dat ze in een 4-3-1-2 systeem spelen. FC Utrecht speelt dus zonder vleugelspelers. Ook ontbreekt het FC Utrecht aan de opkomende backs. Van der Meer en Van der Marel zijn nou niet echt backs die de aanval zoeken. Normaal gesproken worden er veel corners behaald met aanvallen via de zijkant en dat gebeurd niet vaak bij FC Utrecht. Dit bij elkaar opgeteld geeft mij het vertrouwen dat FC Utrecht niet veel corners gaat krijgen deze wedstrijd.

Feyenoord heeft wat recht te zetten nadat ze met 2-0 verloren in de klassieker tegen Ajax. In deze wedstrijd liet Feyenoord zich niet 1x aanvallend zien. In deze wedstrijd kreeg Feyenoord 0 corners. Van Bronckhorst koos in mijn ogen ook voor rare wissels, met het wisselen van je aanvaller voor een middenvelder als je achter staat. Ik verwacht dat Feyenoord vol gaat aanvallen in deze wedstrijd omdat ze dit simpelweg verplicht zijn na het droevige vertoon in de Eredivisie. Feyenoord speelt met twee echte buitenspelers en bezitten ook over backs die graag de aanval opzoeken.

Ook als je kijkt naar de statistieken zijn deze in het voordeel van Feyenoord. FC Utrecht krijgt namelijk 5,56 corners per wedstrijd en 5,06 corners tegen per wedstrijd. Feyenoord krijg 6,65 corners per wedstrijd en 4,29 corners tegen per wedstrijd. Beide gegevens spreken dus in het voordeel van Feyenoord. Desalniettemin waren het voor deze wedstrijd niet de statistieken die de doorslag gaven. Ik verwacht simpelweg dat Feyenoord hier vol op de aanval gaat. Ook als ze 0-1 voorkomen. Daarnaast is gebleken dat een 4-3-1-2 systeem minder voordelig voor corners is dan als je met buitenspelers speelt.

Bericht gewijzigd door scottyboy1703 op do 25 jan. 2018, 16:36
2 Vind ik leuk's

AS Eupen - Charleroi

Woensdag 20:30

Onder 9,5 corners @1,81:thumbsdown:

Ik denk dat de bookmaker deze weddenschap helemaal verkeerd inschatten. AS Eupen is namelijk het team in de Jupiler Pro League die de minste corners per wedstrijd krijgt. Namelijk maar 2 gemiddeld per wedstrijd. Charleroi staat daarnaast ook in de top 3 met clubs met de minste corners in de Jupiler Pro League namelijk 3,33 per wedstrijd. Charleroi heeft daarnaast ook het laagste aantal corners die vallen per wedstrijd namelijk 7,80 corners per wedstrijd. Ik verwacht daarom dat deze wedstrijd zal eindigen in een onder 9,5 corners al ben ik er zelfs van overtuigd dat deze line nog wel een stuk lager kan.

Lokeren - Genk

Woensdag 20:30

Genk -0,5 corners @1,84:thumbsup:

Wil Genk nog wat van het seizoen maken is dit een van de laatste kans om aansluiting te vinden bij de top 6. Genk staat erom bekend altijd met vleugelspelers te spelen en hierdoor ook meer corners te krijgen. Kijkend naar de statistieken klopt dit dan ook. Genk krijgt namelijk per wedstrijd gemiddeld 5,94 corners, terwijl Lokeren er slechts 3,73 krijgt. Genk krijgt ook een stuk minder corners tegen per wedstrijd namelijk 3,63, terwijl Lokeren er 6,33 tegen krijgt. Beide statistieken spreken dus in het voordeel van Genk. Daarnaast denk ik dat Genk vol op de aanval gaat omdat ze simpel gezegd wel moeten om kans te maken op playoffs.

Bericht gewijzigd door scottyboy1703 op do 25 jan. 2018, 16:37
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.