Wedtips van: scott
ik gok al een aantal jaren en dit is voor mij erg winstgevend geweest. Ik speelde eerste via toto.nl maar ben toen overgestapt op unibet.nl. Ik post vooral tips over voetbal maar ook zal ik tips plaatsen over de NHL, NBA en tennis. Ik heb geen bepaalt systeem, ik speel singles maar ook combi's en noem zo maar op. Ik hoop dat ik jullie kan helpen in het zoeken van goede bets. Vragen of opmerkingen? Je kan het altijd achterlaten, graag zelfs.
Bet: Eintracht Frankfurt to win @2,08
Vandaag staat de nummer 3 van de Duitse competitie tegenover de nummer 17. Frankfurt is dit seizoen een moeilijke tegenstander gebleken. Thuis zijn ze al 12 wedstrijden lang ongeslagen. Frankfurt heeft nog steeds kansen op de champions league en zal deze wedstrijd dus moeten winnen om in de strijd te blijven. Red Bull Leipzig lijkt hun weg naar beneden te hebben ingezet en dit is gunstig voor Frankfurt. Frankfurt heeft dus zeker uitzicht op een Champions League plek. Daartegen over is FC Ingolstadt uit geen gewaagde tegenstander. Ze wisten dit seizoen maar 7 punten op vreemde bodem te behalen in 10 wedstrijden.
Borussia Mönchengladbach - Red Bull Leipzig
Bet: Borussia Möchengladbach to win @2,55
Red Bull Leipzig lijkt de vorm kwijt te zijn. Ze hebben nu twee wedstrijden achter elkaar verloren. Gladbach daarentegen heeft al 3 wedstrijden achter elkaar gewonnen. Als Gladbach nog wat van het seizoen wilt maken, zullen ze deze wedstrijd moeten winnen. Ook is Red Bull Leipzig buiten huis een ander Leipzig gebleken. Ze hebben de laatste drie uitwedstrijden allemaal verloren.
Bet: FC Groningen DNB @1,96
Sparta haar vorm is dramatisch, uit de laatste tien wedstrijden werden maar 2 punten gehaald. FC Groningen heeft zich juist weten te herstellen na een dramatische start van de Eredivisie. De noordlingen staan op plek 9 en willen zoals gewoonlijk in het linkerrijtje eindigen. Groningen moet deze wedstrijden winnen om nog kans te maken op play-offs. Door de slechte vorm van Sparta verwacht ik niet dat ze gaan winnen. Een gelijkspel is in mijn ogen het maximaal haalbare en daarom kies ik voor een dnb op Groningen.
New Year, New me;
West Ham - West Brom
Over 2.0 goals @1,73
Manchester City - Watford
Under 3,5 goals @1,97
Swansea - Tottenham
Fernandez Federico to get a card @4,00
Tottenham - West Ham
Under 11,5 corners @1,86
Vanaf nu alleen maar corner tips, ga ook de statistieken bij houden van me bets en welke competities ik het meeste win. Ik ga flat stake spelen met €10,00 per bet.
Serie A:
Benevento - Sampdoria
Most corners: Sampdoria: @1,84
Potiential payout: €18,40
Genoa - Sassuolo
Sassuolo +1,5 corners €1,92
Potential payout €19,20
Liga A
Las Palmas - Eibar
Eibar +0,5 corners @2,08
Potential payout: €20,80
Serie A
AC Milan - Crotone
Under 11,5 corners @1,86
Potential payout: €18,60
Serie A
Torino - Bologna
Under 10,5 corners @1,91
Potential Payout: €19,10
Liga A
Leganes -Real Sociedad
Sociedad -0,5 corners @2,00
Potential payout €20,00
Reflectie op de eerste 6 tips:
4 goed
2 fout
Serie A
4 gespeeld
3 goed
Liga A
2 gespeeld
1 goed
Totale inleg: €60,00
Totale uitbetaling: €76,60
Was gelukkig en ongelukkig. De weddenschap van Eibar ging in de laatste seconde fout toen Las Palmas een corner kreeg maar daarentegen ging Real Sociedad net goed door in de laatste seconde een corner mee te krijgen.
Nieuwe tip voor vanavond:
Liga A
Celta de Vigo - Real Madrid
Real Madrid -2,5 corners @1,94
Potential payout: €19,40
Resultaten na 7 tips
5 goed
2 fout
Totale inleg: €70,00
Totale uitbetaling: €96,00
Tip 8:
FA Cup
Brighton - Crystal Palace
Crystal Palace +1,5 corners @1,68
Potentiële uitbetaling: €16,80
In een gemiddelde Premier League wedstrijd krijgt Brighton 4,32 corners, daarentegen krijgt Crystal Palace er maar liefst 6 gemiddeld per wedstrijd. Daarnaast is Brighton na Swansea het team wat het minst op goal heeft geschoten in de Premier League dit seizoen en Crystal Palace is na de top 6 juist koploper in deze statistiek. In mijn ogen zou deze weddenschap dus juist omgedraaid moeten zijn en zie ik dus zeker value in de +1,5 corner voor Palace.