Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: scott

Bij deze open ik ook een forum,
ik gok al een aantal jaren en dit is voor mij erg winstgevend geweest. Ik speelde eerste via toto.nl maar ben toen overgestapt op unibet.nl. Ik post vooral tips over voetbal maar ook zal ik tips plaatsen over de NHL, NBA en tennis. Ik heb geen bepaalt systeem, ik speel singles maar ook combi's en noem zo maar op. Ik hoop dat ik jullie kan helpen in het zoeken van goede bets. Vragen of opmerkingen? Je kan het altijd achterlaten, graag zelfs.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagscottyboy1703 in 30-01-2014 16:21 Leden topics
in 30-01-2014 16:21 Leden topics
266 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Twee corner tips vandaag:

Lokomotiv Moskou - Nice > Nice over 4,5 corners @2,08

Nice stond 2-0 voor tegen Moskou en keek lang uit naar een resultaat. Na de 2-1 van Moskou kreeg Nice ook nog eens een rode kaart en verloren ze de wedstrijd 2-3. Nice moet minimaal twee doelpunten maken en zal dus vol de aanval zoeken. Ook al staan ze 0-1 voor moeten ze alsnog een tweede goal zoeken. Ik verwacht dus een aanvallend Nice die minimaal 5 corners kreeg. Nice kreeg in de heen wedstrijd al 5 corners terwijl ze al vroeg in de wedstrijd de 2-0 verdedigde en niet gingen aanvallen. Helemaal na de rode kaart natuurlijk. In een gemiddelde wedstrijd van Nice in de Ligue 1 krijgen ze 5,42 corners.

Red Bull Salzburg - Real Sociedad > Real Sociedad over 4,5 corners @1,81

Real Sociedad verdiende de winst in het heen duel. Ze waren de bovenliggende partij de hele wedstrijd. In de laatste seconde van de wedstrijd kregen ze de 2-2 om de oren en gingen de Oostenrijkers met een punt er van door. In deze wedstrijd kreeg Real Sociedad maar liefst 12 corners. Real Sociedad moet deze wedstrijd winnen om door te gaan en ik verwacht dus dat ze gaan aanvallen en Red Bull Salzburg inzakt. In een gemiddelde wedstrijd van Sociedad krijgen ze de een na meeste corners gemiddeld per wedstrijd. 6,71 maar liefst. Ik verwacht dus dat Sociedad hier weer domineert en veel corners krijgt.

3 Vind ik leuk's

hele goeie tip van scotty

0 Vind ik leuk's

Hi scott.

Nog een aantal tips voor vanavond?

Deze 2 corner betjes ga ik zeker volgen!:grin: :wink:

0 Vind ik leuk's

Van held to schlemiel real quick....

Nice verdiende in de eerste helft al eerder een corner die niet gegeven werd en Real Sociedad was het helemaal kwijt na de rode kaart. But alright it happened, we move on.

Vandaag 8 tips:

Celta da Vigo - Eibar > Most corners Eibar @2,17. :thumbsup:

Celta is de ploeg in de Liga A die gemiddeld per wedstrijd de minste corners krijgt namelijk 3,71. Terwijl Eibar in de top drie ploegen staat met de meeste corners @5,75. Daarom zie ik value in een odd van 2,17 op most corners Eibar.

FC Barcelona - Girona > Under 9,5 corners @2,10 :thumbsup:

In een wedstrijd van FC Barcelona vallen gemiddeld 9,26 corners. In een gemiddelde wedstrijd van Girona vallen er 9,09 corners. Beide statistieken geven de under aan in deze wedstrijd. Nu staat die op 2,10 wat value is. FC Barcelona is daarnaast ook een van mijn favoriete teams om op anders te wedden. Met de dikke voorsprong in de Liga A en de Champions League in het achterhoofd verwacht ik ook niet dat FC Barcelona all out zou gaan.

KV Mechelen - Charleroi > Under 9,5 corners @1,86 :thumbsup:

Er vallen in een gemiddelde wedstrijd van Mechelen 9,55 corners terwijl bij Charleroi er 7,80 vallen. Het gemiddelde van deze getallen geeft je 8,68 wat dus bijna 1 hele corner onder de line geeft.

AS Eupen - Lokeren > Under 9,5 corners @2,02 :thumbsdown:

Het grappige van deze twee teams is dat er in een gemiddelde wedstrijd enorm veel corners vallen. Echter is dit al dan niet te danken aan de tegenstander. In een gemiddelde wedstrijd van Eupen vallen er maar liefst 12 corners. Terwijl er bij Lokeren 10,17 vallen. Eupen en Lokeren dragen daar respectievelijk 2,57 en 3,89 corners aan bij. Deze twee ploegen staan dus onderaan in het lijstje met ploegen die de meeste corners krijgen en daarom denk ik dat ze ook vandaag weer weinig corners zullen krijgen.

VFB Stuttgart - Eintracht Frankfurt > Over 8,5 corners @1,76 :thumbsdown:

In een wedstrijd van Stuttgart vallen er gemiddeld 8,87 corners terwijl er van een wedstrijd van Frankfurt 9,35 corners vallen. Ik vind dus de over 8,5 corner line een mooie line om mee te pakken.

Burnley - Southampton > Southampton -0,5 corners @1,90 :thumbsdown:

Een van de teams die gemiddeld de minste corners per wedstrijd krijgt tegen een van de teams die gemiddeld het meeste corners krijgt 4,15 om 6,04. Ook als je kijkt naar corners tegen zie je een groot verschil per wedstrijd. Burnley krijgt er gemiddeld 6,85 tegen terwijl Southampton er 4,70 tegen krijgt. Daarnaast is Scott Arfield een vraagteken aan de aftrap en dat is toch wel een van de gevaarlijkste spelers aan de zijkant van Burnley.

Toulouse - Monaco > Monaco -0,5 corners @1,92 :thumbsdown:

Toulouse krijgt in een gemiddelde wedstrijd 4,23 corners terwijl Monaco er 5,46 krijgt. Verwacht ook dat Monaco de bovenliggende partij zal zijn en hier vol gaat aanvallen.

Dijon - Caen > Caen most corners @2,38 :thumbsup:

Net als dat FC Barcelona een van mijn goudhaantjes is met de under weddenschappen is ook Caen ook een van mijn pareltjes. Ik heb geen idee waarom Caen telkens zo een hoge quotering krijgt. Dijon is het team in de Ligue 1 met de Ena minste corners per wedstrijd namelijk 3,73 terwijl Caen er 5,85 per wedstrijd krijgt.

4 goed - 4 fout. Kleine winst

Bericht gewijzigd door scottyboy1703 op zo 25 feb. 2018, 12:52
2 Vind ik leuk's

Daarnaast heb ik ook nog een combi:

Burnley - Southampton > 1 dnb @2,16 VOID

Inter - Benevento > Inter -1,5 asian @1,68 :fingers_crossed:

Maakt samen @3,63 (1,68) :thumbsup:

Geen idee waarom de bookies Burnley zo onderschatten. Het is voor alsnog de nummer 7 tegen de nummer 18. De vorm van Burnley is misschien niet zo moet maar ook daar moet ook een einde komen. Southampton thuis lijkt daar een ideale tegenstander voor. Burnley is daarnaast ook ijzersterk thuis en daarom denk ik dat Burnley niet gaat verliezen van Southampton.

Inter gaat hier vol voor. Inter staat momenteel 5de wat net geen recht geeft op een CL ticket volgend jaar. Het gat met Lazio en AS Roma is respectievelijk slechts 1 en 2 punten. Beide ploegen zitten nog in Europa en kunnen wellicht dit weekend wat vermoeid zijn en een minder resultaat behalen. Inter zal dus hier makkelijk willen afrekenen met de nummer laatst van de Serie A, die overigens nog geen enkel punt buitenshuis wist te behalen. Verwacht dus wel dat Inter hier met 2 of meer doelpunten verschil wint.

Bericht gewijzigd door scottyboy1703 op zo 25 feb. 2018, 12:50
2 Vind ik leuk's

Kortrijk - Zulte Waregem > 1 @2,28

Kortijk staat momenteel 6de wat ze recht geeft om te spelen voor de playoffs. Zulte is dit seizoen eigenlijk al uitgespeeld. Ik verwacht dat Kortijk hier koste wat het kost wilt winnen en daarom vind ik 2,28 een mooie odd hiervoor. Kortijk is erg in vorm en wist in de laatste 5 wedstrijden maar liefst 13 punten te halen.

2 Vind ik leuk's

Vandaag op het programma; 8 corners tips en een combo.

:thumbsup:

Deportivo La Corona - Eibar > X2 @1,52

Real Madrid - Getafe > Real Madrid @1,23

Totale odd: @1.87 :thumbsup:

Het is al middels 8 wedstrijden geleden dat Deportivo er met de winst er van door ging. Seedorf is aan een kansloze klus begonnen om de Spaanse ploeg van degradatie te redden. Deportivo heeft een erg zwakke selectie. Eibar daarentegen is aan een uitstekend seizoen bezig. Momenteel staan ze 7de en zijn ze eigenlijk best of the rest achter de 'grote' zes uit Spanje. Eibar komt steeds dichterbij een plek die ze recht geeft op Europees voetbal volgend seizoen. Villareal en Sevilla staan nog maar respectievelijk 3 en 4 punten achter. Ook is de ploeg goed in vorm en verloren ze maar 1x in de laatste 5 uit wedstrijden. Ik zie ze hier dus minimaal één punt mee naar huis nemen.

Hoe je het ook wendt of keert, 1,23 voor een ploeg als Real Madrid thuis is hoog. Na een mindere periode hebben de koninklijke zich redelijk hersteld. Er werden 5 wedstrijden weer achter elkaar gewonnen waaronder een tegen PSG in de CL. Real Verloor verrassend 1-0 vorige week van Espanyol maar dit lijkt in mijn ogen gewoon een incident. Getafe wist het laatste in 2008 punten mee te nemen in Madrid en daarom verwacht ik dat het ook vandaag weer niet zal gebeuren.

Deportivo La Corona - Eibar > Eibar -0,5 corners @2,10 :thumbsup:

Burnley - Everton > Under 9,5 corners @2,10 :thumbsdown:

Leganes - Malaga > Under 9,5 corners @1,66 :thumbsup:

Amiens - Rennes > Rennes -0,5 corners @2,00 :thumbsdown:

RB Leipzig - Dortmund > Under 9,5 corners @1,81 :thumbsup:

Augsburg - Hoffenheim > Augsburg -0,5 corners @1,68 :thumbsup:

Swansea - West Ham > Under 9,5 corners @1,86 :thumbsup:

VFL Wolfsburg - Bayer Leverkussen > Leverkussen -0,5 corners @1,93 :thumbsdown:

Combi goed. 5/8 corner tips goed. Prima dagje

Bericht gewijzigd door scottyboy1703 op za 3 mrt. 2018, 21:50
0 Vind ik leuk's

Speel nog een combi:

Excelsior - AZ Alkmaar > Excelsior +2 @1,30

FC Barcelona - Atletico Madrid > X2 @2,18

Sparta - ADO > X2 @1,60

Totale quotering X4,53

Excelsior heeft in mijn ogen een erg sterke ploeg. Ze spelen leuk voetbal en kunnen iedereen verrassen. AZ is daarnaast ook goed bezig dit seizoen en hebben door de weeks een finale plek in de KNVB Beker afgedwongen. Excelsior zal dus iets fitter aan de dag komen. Excelsior is daarnaast ook al 5 wedstrijden thuis ongeslagen en in de laatste 7 voorgaande wedstrijden in Rotterdam wist AZ maar 1x te winnen. Zolang AZ dus niet met 3 doelpunten verschil wint is deze bet niet verloren.

Barca - Atletico wordt morgen gespeeld en wat voor een wedstrijd is dat. Het kampioenschap van Spanje ligt weer helemaal open door de goede reeks van Atletico en de wat mindere van Barca. Barca speelt nog steeds geweldig voetbal maar wist in de laatste 5 wedstrijden 3x de klus niet te klaren. FC Barcelona heeft een probleem in de wedstrijd beslissen terwijl Atletico dit al kan vanaf de 3de minuut. Atletico is uitgeschakeld in de Champions League en zal daarom alles op alles zetten op het kampioenschap. Met het koningskoppel Costa en Griezmann gaat het ook geweldig. Laatste twee wedstrijden maar liefst 7 goals van Griezmann.

Sparta moet een keer gaan winnen en ik denk dat het uiteindelijk ook wel goed met ze komt maar toch zie ik ADO wel als een maatje te groot. Ik ben positief verrast door ADO die veel vertrouwen hebben geboost uit het gelijkspel in Amsterdam vorige week. ADO doet ook nog volop mee in het duel om de promotie plaatsen en zal daarom hier graag willen winnen. Sparta lijkt daarnaast ook een beetje aangeslagen met een vraagteken achter de namen: Brogno, Friday en Nelom. Verwacht dat ADO hier minimaal een punt meeneemt.

0 Vind ik leuk's

Zondag weer 6 corner tips.

Brighton - Arsenal > Arsenal -1,5 corners @2,00

Benevento - Hellas Verona > Under 9,5 corners @2,10

Torino - Crotone > Under 10,5 corners @1,86

Chievo Verona - Sassuolo > Under 10,5 corners @1,91

Udinese - Fiorentina > Fiorentina -0,5 corners @1,90

Caen - Strassbourg > Over 9,5 corners @1,73

Ik richt mij op een ROI van minimaal 107% met mijn corner weddenschappen.

1 goed - 1 fout

Bericht gewijzigd door scottyboy1703 op zo 4 mrt. 2018, 22:18
0 Vind ik leuk's

Twee tips voor morgen:

Dunav Rusa - CSKA Sofia > Under 10,5 corners @1,81

De hoofdtip van vandaag, In een gemiddelde wedstrijd van Dunav Rusa vallen er 9,33 corners terwijl er in een gemiddelde wedstrijd van CSKA Sofia 8,11 corners vallen. CSKA Sofia krijgt het minste corners tegen per wedstrijd. Ze krijgen er maar per wedstrijd 1,89 tegen. Beide gemiddeldes zitten ruim onder de 10,5 Naast dat de statistieken in het voordeel van de weddenschap, speelt ook de ranglijst een positieve rol. Beide ploegen spelen nergens meer voor en zullen dus niet tot het gaatje gaan om hier een resultaat te boeken. Ik verwacht daarom dus niet dat er hier 11 of meer corners gaan vallen.

Silkeborg IF - Midtjylland > Silkeborg IF _1,5 corners @1,71

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.