Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Rodajc

Ik ga proberen van de 7 euro die ik gratis van unibet heb gekregen 1000 euro te maken door middel van een stappenplan.
Ik zal elke dag een wedstrijd uitkiezen waar ik het gewonnen geld op zal zetten.

Bet 1: Roma over 0.5 team goals; 7 euro geeft 7.84
Bet 2: Sparta o0.5 team goals; 7.84 geeft 9.49


! Zal ook vaak proberen elke dag mijn pre match bets hier neer te zetten (scroll naar onder) !


Als je me gaat volgen, succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rodajc
Country flagrodajc in 19-02-2015 13:36 Leden topics
in 19-02-2015 13:36 Leden topics
40 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik weet niet waarom iedereen plotseling lage odds is gaan spelen maar ik kan je garanderen dat als je op deze noteringen blijft inzetten je de 1000 euro nooit gaat halen.
0 Vind ik leuk's
-
thisizgame:
Ik weet niet waarom iedereen plotseling lage odds is gaan spelen maar ik kan je garanderen dat als je op deze noteringen blijft inzetten je de 1000 euro nooit gaat halen.


Meh, t is me al eerder gelukt
0 Vind ik leuk's
vind de odds idd wel heel laag, maar zolang uitbetalen maakt het niet uit
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
Lijkt me te doen op een heel lange termijn!
0 Vind ik leuk's
Heb even de challenge bet gestaakt, hier zijn mijn tips voor vandaag:

Manchester city home/draw

Juventus btts

Blackburn btts

Ik speel ze los en in combi
0 Vind ik leuk's
Sinds ik hier geen tips meer plaats maar er wel mensen zijn die mijn tips willen volgen (in de chat) heb ik een bloga gemaakt: http://roda.blogabet.com/
Succes als je met me mee gaat spelen!
0 Vind ik leuk's
rodajc:
Sinds ik hier geen tips meer plaats maar er wel mensen zijn die mijn tips willen volgen (in de chat) heb ik een bloga gemaakt: http://roda.blogabet.com/
Succes als je met me mee gaat spelen!


Mooie picks heb je al! En een vlugge reset (niet te vaak doen) :P
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijs92:
rodajc:
Sinds ik hier geen tips meer plaats maar er wel mensen zijn die mijn tips willen volgen (in de chat) heb ik een bloga gemaakt: http://roda.blogabet.com/
Succes als je met me mee gaat spelen!


Mooie picks heb je al! En een vlugge reset (niet te vaak doen) :P


Thanks! Reset was beetje dom doordat ik n beeeeetje te veel op had en allerlei domme dingen ging doen op bloga etc.. vandaar dus de reset
0 Vind ik leuk's
Ik ga hier een kleine proef doen, ik wil namelijk gaan kijken hoe lang ik het volhoud om elke dag winst te maken!

Ik ga vannacht beginnen!

Dit is gewoon een klein experiment en zo motiveer ik mezelf ook weer om hard aan mijn picks te werken.


Succes als je me gaat volgen!
0 Vind ik leuk's
rodajc:
Ik ga hier een kleine proef doen, ik wil namelijk gaan kijken hoe lang ik het volhoud om elke dag winst te maken!

Ik ga vannacht beginnen!

Dit is gewoon een klein experiment en zo motiveer ik mezelf ook weer om hard aan mijn picks te werken.


Succes als je me gaat volgen!


wat is je pick voor deze nacht?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.