Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Rodajc

Ik ga proberen van de 7 euro die ik gratis van unibet heb gekregen 1000 euro te maken door middel van een stappenplan.
Ik zal elke dag een wedstrijd uitkiezen waar ik het gewonnen geld op zal zetten.

Bet 1: Roma over 0.5 team goals; 7 euro geeft 7.84
Bet 2: Sparta o0.5 team goals; 7.84 geeft 9.49


! Zal ook vaak proberen elke dag mijn pre match bets hier neer te zetten (scroll naar onder) !


Als je me gaat volgen, succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rodajc
Country flagrodajc in 19-02-2015 13:36 Leden topics
in 19-02-2015 13:36 Leden topics
40 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor morgen alvast n tip, verwacht dat de odd redelijk wat gaat inzakken:

Huntelaar to score @1.91
0 Vind ik leuk's
Heb besloten opnieuw een blogabet aan te maken (de vorige is verwijderd doordat ik te lang mn picks niet gegrade heb). Via blogabet tippen is toch iets makkelijker en zo kunnen mensen meldingen krijgen als ik iets heb getipt.

http://rjc7.blogabet.com
0 Vind ik leuk's
Mn bloga ligt nu heel ff stil omdat er niet meer veel voetbal op is.
Binnenkort beginnen de fatsoendelijke competities weer en wil nu graag mn bankroll opbouwen door middel van voornamelijk friendlies.
Ik heb een tijdje nog bij Netbet gespeeld op corners, maar kreeg een beetje hoofdpijn van hun.. veel corner markten ineens verdwenen of hielden de line extra laag.. was niet echt top.. alles daar af gehaald en nu 100 op Unibet gestort, met die 100 euro ga ik (met het benodigde risico) snel mijn bankroll proberen op te bouwen.

Ik begin met het volgende:

50 euro op Cabinteely FC - Shelbourne Dublin BTTS YES @1.87 + Vitesse over 1.5 team goals @1.61 + Pana - Ajax o2.5 goals @1.59 --- TOTAL ODD: 4.79 --- POTENTIAL RETURNS: 239.35

(Als deze goed komt zal dit de enigste combi zijn die ik zal gaan spelen)
0 Vind ik leuk's
Jammer van deze bet, ajax genoeg kansen.. pana ook trouwens. Had er veel meer van verwacht en hadden ook meer goals MOETEN vallen.. helaas.
0 Vind ik leuk's
2de en laatste poging:

50 euro Honduras - Panama over 10.5 corners @2.85 + Haiti over 3.5 team corners @2.70 TOTAL ODD: 7.70 RETURNS: 384.75
0 Vind ik leuk's
Ik speel met je mee maar iets veiliger rodajc!
Ik neem Haiti over 2.5 team corners @1.80 + Honduras - Panama over 8.5 corners @1.72 TOTAL ODD: 3.10 RETURN 92.88
0 Vind ik leuk's
If you must play,decide upon three things at the start. #1 the rules of the game #2 the stakes #3 the quitting time
Jammer Roda, ik had met je meegespeeld:)
Ik probeer het zo nog een keer:)
0 Vind ik leuk's
Naaaa fuck dit, hadden 27 minuten om nog 1 corner te krijgen.. somt deze dag op :-@ :-@
0 Vind ik leuk's
Vind het even nodig om een verse start te maken, afgelopen week gaat het gewoon slecht.. hierdoor heb ik besloten alles van al mn bookies accounts weg te halen en 500 te storten op uni. Ook heb ik, ja alweer, een blogabet aangemaakt.. op dit moment denk ik dat dat het juiste is om te doen gewoon om een beter gevoel te krijgen.

Als je mn tipts wilt volgen: http://roda-jc.blogabet.com
0 Vind ik leuk's
Ik speel weer met je mee:) heb je nog cornertips?
en hoeveel zet je op die basel wedstrijd? wat is een beetje je inzet? ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.