Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: robs234

Hallo allemaal,
Ook ik wil mijn ervaring met jullie delen. Ik zal vooral voetbaltips melden, maar af en toe een tennistip (of iets anders) is ook leuk.
Ik richt mij vooral op singles en op odds boven 1.50.
Ik zal steeds proberen mijn tip zo goed mogelijk te onderbouwen.
Duimen voor een goed begin!
Ligue 2, Frankrijk, vrijdag 17 januari 20:00: AS Nancy - CA Bastia 1 (0-1) @1.94 5/10
De nummer 6, Nancy, speelt thuis tegen de nummer laatst, Bastia. Nancy heeft de opwaartse lijn te pakken en mag geen kind hebben aan Bastia, dat uit zijn laatste vijf duels slechts 1 punt wist te pakken. Vorige week ging Bastia in eigen huis nog hard onderuit tegen middenmoter Niort (0-3), terwijl Nancy in de topper tegen Angers met 1-1 gelijkspeelde.
Veel succes aan iedereen die meespeelt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robs234
Country flagrobs234 in 17-01-2014 18:48 Leden topics
in 17-01-2014 18:48 Leden topics
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jappa1988:
Ziet er goed uit, speel ze lokeren en bayern mee in combitje

Nice!
0 Vind ik leuk's
Bundesliga, Duitsland, 15:30 uur: VfL Wolfsburg - Hannover 96 1 @1.52 6/10
VfL Wolfsburg heeft niet zo'n lekkere winterstop gedraaid. Ze werden weggetikt door Vitesse en van Anderlecht werd maar nipt met 3-2 gewonnen. Wolfsburg doet in de Bundesliga in thuisduels alleraardigst. Uit de laatste vijf thuisduels werden 10 punten gepakt met daarbij een overwinning op Borussia Dortmund. Wellicht geeft de basisplaats van Kevin De Bruyne, overgenomen van Chelsea voor, naar verluidt, 20 miljoen euro, vleugels aan die Wölfen. Hannover 96 daarentegen speelt dramatisch in uitduels de laatste 9 (!) uitduels werden allemaal verloren.
Bundesliga, Duitsland, 15:30 uur: VfB Stuttgart - 1. FSV Mainz Total goals: over 2.5 @1.70 9/10
De weddenschap heeft opvallend genoeg een zeer hoge quote. In de laatste vijf uitduels van Mainz werden in totaal 20 goals gemaakt, alleen de wedstrijd tegen Nürnberg eindigde met minder dan 3 goals. De laatste vijf duels van Stuttgart waren ook doelpuntrijk; er vielen gemiddeld 3,8 goals per duel. De laatste onderlinge confrontaties eindigden allemaal met meer dan 2 goals, te weten: 3-2, 2-2, 3-1, 4-1 en 3-1. Alle condities voorafgaand aan deze wedstrijd wijzen op een een flink aantal doelpunten.
0 Vind ik leuk's
Primera División, Spanje, 16:00 uur: Real Madrid - Granada Tips: Benzema to score @1.70 6/10, Ronaldo score: 2x @2.40 5/10
Real Madrid mag geen kind hebben aan middenmoter Granada en speelt daarnaast ook in de gebruikelijke opstelling. Benzema is aardig op dreef door in de laatste vijf wedstrijden drie keer doel te treffen. Cristiano Ronaldo spreekt voor zich, garantie voor een goal, maar ik verwacht dat CR7 er wel twee in weet te leggen.
0 Vind ik leuk's
robs234:
Bundesliga, Duitsland, 15:30 uur: VfL Wolfsburg - Hannover 96 1 @1.52 6/101-3
Bundesliga, Duitsland, 15:30 uur: VfB Stuttgart - 1. FSV Mainz Total goals: over 2.5 @1.70 9/101-2

robs234:
Primera División, Spanje, 16:00 uur: Real Madrid - Granada Tips: Benzema to score @1.70 6/10, Ronaldo score: 2x @2.40 5/10

Onbegrijpbaar hoe Wolfsburg gewoon met 1-3 verliest van Hannover. Veldspel in eerste helft was heel behoorlijik, tweede helft drama. Mainz scoorde gelukkig nog in de laatste minuten de 1-2. Benzema scoorde een makkelijke intikker en met Ronaldo had ik wat pech. Schitterende omhaal die mis ging vlak voor rust en keiharde vrije trap die nog werd gered.
Wel winstgevende middag!
0 Vind ik leuk's
Ligue 1, 20:00 uur: Montpellier - Olympique Nice X @3.35 2/10
Zowel Montpellier als Nice zorgden deze midweek voor een megastunt door op vreemde bodem respectievelijk het miljoenenensemble van Paris Saint-Germain en Olympique Marseille uit te schakelen. Montpellier speelt doorgaans veel gelijk en Olympique Nice is thuis sterk, maar uit zwak. Beide teams zullen nog wel vermoeid zijn door het bekervoetbal en ik verwacht daarom een saaie pot. Een gelijkspel, meest waarschijnlijk 0-0 of 1-1, acht ik daarom niet onhaalbaar.
Jupiler Pro League, 20:00 uur: Kortrijk - Lierse 1 @1.75 4/10
Kortrijk is goed begonnen aan 2014. Er werd met 1-0 gewonnen van AA Gent voor de Beker, alleen de penalty's gingen verloren. In het weekend haalde Kortrijk in het uitduel met wederom Gent revanche door weer met 1-0 te winnen. Lierse SK deed het ook goed door Club Brugge op 1-1 te houden. Het verschil op de ranglijst maakt wel duidelijk dat Kortrijk normaal gesproken dit duel gewoon moet winnen. Voor de winterstop zaten beide ploegen in een heel slechte fase, daarom niet te veel risico nemen.
Eredivisie, 20:45 uur: PSV - AZ 1 @1.60 7/10
PSV liet in de eerste helft goed voetbal zien tegen Ajax, maar vergat te scoren. De ploeg zal erop gebrand zijn om in de topper tegen AZ uit Alkmaar te laten zien dat ze nog steeds kunnen voetballen. AZ bekerde deze week door in de beker ten koste van Roda JC. Nederlandse ploegen hebben het doorgaans lastig na een midweekse wedstrijd en ik zie AZ niet als een uitzondering. Ik verwacht dat PSV een vrij eenvoudige zege gaat boeken, zoals 3-0 of 3-1.
Serie A, 20:45 uur: Lazio Roma - Juventus 2 @1.70
Lazio Roma, middenmoter in de Serie A, is doorgaans sterk in thuisduels. Zo werd er dit seizoen al 6 keer gewonnen, tegenover eenmaal gelijk en twee nederlagen. De laatste nederlaag van Juventus noteert van 20 oktober in een uitwedstrijd tegen Fiorentina, sindsdien werden twaalf overwinningen geboekt. Dinsdag ging De Oude Dame onderuit in de beker tegen AS Roma, maar de steekhouders van de landskampioen kregen rust. Nu Pogba, Buffon, Tevez en Llorente wel zullen meedoen, lijkt mij dat Juventus hun reeks voortzet met een overwinning op Lazio.
0 Vind ik leuk's
robs234:
Ligue 1, 20:00 uur: Montpellier - Olympique Nice X @3.35 2/10
Jupiler Pro League, 20:00 uur: Kortrijk - Lierse 1 @1.75] 4/10
Eredivisie, 20:45 uur: PSV - AZ 1 @1.60 7/10
Serie A, 20:45 uur: Lazio Roma - Juventus 2 @1.70

PSV verdiende het niet, maar soms moet je een beetje geluk hebben. Dat had ik niet bij Juventus dat al snel rood kreeg. Montpellier maakte uiteindelijk 3-1 op het moment dat Nice vol voor de gelijkmaker ging. Voor Kortrijk heb ik één woord: dramaploeg.
0 Vind ik leuk's
Tennis, Australian Open, 09:30 uur: Nadal - Wawrinka Total games: Under 39.5 @1.63 7/10
Ik verwacht dat Rafael Nadal het karwei in drie sets klaart, ervan uitgaande dat de Spanjaard hetzelfde spel laat zien als tegen Federer. Mocht het toch op vier sets uitlopen dan is er nog een goede kans dat deze bet slaagt.
Verder heb ik nog een combo voor de Australische voetbalcompetitie:
+ Melbourne Victory - Sydney FC 1 @1.57
+ WS Wanderers - Perth Glory Under 2.5 goals @1.72
Totale odd: 2.70
0 Vind ik leuk's
Jupiler Pro League, 14:30 uur: Racing Genk - AA Gent 1 @1.90 10/10
Het is alles of niets voor Racing Genk en Mario Been. Er moet gewonnen worden wil Been zijn trainerschap behouden. Genk heeft een erg slechte serie achter de rug, waarin vier keer op rij werd verloren en Oostende Genk uitgeschakelde.
Serie A, 15:00 uur: Parma - Udinese BTS: yes @1.88 6/10
Parma (8e) is enkele weken geleden aan een uitstekende serie begonnen met 10 punten uit de laatste vijf wedstrijden. Udinese heeft deze week een erg slechte reeks afgesloten met een knappe overwinning op AC Milan (1-2) in de Coppa Italia. Ik verwacht een erg open wedstrijd waarin beide teams een doelpunt zullen scoren. Gezien de hoge odd van deze weddenschap is dit zeker de moeite waard.
Serie A, 15:00 uur: Sampdoria - Bologna 1 @1.78 5/10
Het verschil tussen nummer 13 Sampdoria en Bologna (17) is slechts vier punten, maar het feit dat Sampdoria thuis speelt zou in principe de doorslag moeten geven. In 2014 werd nipt verloren van AS Roma (1-0) en overtuigend gewonnen van Udinese (3-0) en werd met goed voetbal verloren bij Juventus (4-2). Sampdoria heeft goede cijfers in thuisduels, terwijl Bologna niet kan overtuigen in uitduels: slechts één winst en twee gelijkspelen tegenover 6 nederlagen. Moeilijkheid bij deze bet is dat Bologna in 2014 in eigen huis knap wist gelijk te spelen tegen Lazio (0-0) en Napoli (2-2).
FA Cup, 16:30 uur: Chelsea - Stoke City 1 (hc 0-1) @1.62 8/10
Mourinho krijgt het bij al zijn teams voor elkaar om thuis zo goed als onverslaanbaar te zijn, zo ook bij Chelsea. De Londense grootmacht verloor dit seizoen alleen in eigen huis van FC Basel in de Champions League. Stoke City verliest zo goed als elk uitduel. Met name tegen de grote Engelse clubs gaat de club vaak ruim het schip in. Zo werd er dit seizoen al verloren van Tottenham (3-0), Newcastle (5-1), Everton (4-0) en Arsenal (3-1). Een handicap op winst Chelsea heeft daarom een grote slagingskans.
Ligue 1, 21:00 uur: AS Monaco - Olympique Marseille BTS: yes @1.83 7/10
De druk ligt in deze topper in Frankrijk bij Monaco dat door het gelijkspel van Paris Saint-Germain weer in de race kan komen voor het kampioenschap, maar daar is wel een overwinning voor nodig. AS Monaco scoorde in haar laatste acht wedstrijden en Marseille weet ook in bijna elk duel het doel te treffen. Verder is het erg belangrijk voor Marseille dat er een resultaat wordt behaald, omdat een lagere klassering dan de zevende plaats er bij de club niet in gaat. Een mooie odd voor een Both Teams to Score.
Primera División, 21:00 uur: Barcelona - Málaga 1 (hc 0-2) @1.70 6/10
Barcelona (nummer 1) krijgt waarschijnlijk een makkelijk avondje tegen de nummer 15, Málaga. Málaga steekt in een slechte vorm met slechts vijf punten uit de laatste vijf wedstrijden, daarbij komt nog dat Lionel Messi weer volledig meedoet. Barcelona wint vaak met veel doelpunten verschil tegen de slechte clubs van de ranglijst. Dit seizoen werden Levante (7-0), Sociedad (4-1), Valladolid (4-1), Granada (4-0) en Elche (4-0) met grote cijfers opzij gezet.
0 Vind ik leuk's
robs234:
Jupiler Pro League, 14:30 uur: Racing Genk - AA Gent 1 @1.90 10/10
De reeks van nederlagen bij Racing Genk zet zich dus voort. Dit zal wel het einde van Mario Been betekenen.
Serie A, 15:00 uur: Parma - Udinese BTS: yes @1.88 6/10
Kansen genoeg, slechts een benut door Parma. Helaas.
Serie A, 15:00 uur: Sampdoria - Bologna 1 @1.78 5/10
Van alle verloren tips ben ik hier nog wel het meest gefrustreerd over... In de laatste minuut werd uit een penalty de gelijkmaker voor Bologna gescoord. Totaal onnodig gelijkspel.
FA Cup, 16:30 uur: Chelsea - Stoke City 1 (hc 0-1) @1.62 8/10
Helaas niet meer goals gevallen voor Chelsea. Helemaal frustrerend als je je bedenkt dat Oscar en Schürrle ook nog eens de paal troffen.
Ligue 1, 21:00 uur: AS Monaco - Olympique Marseille BTS: yes @1.83 7/10
Marseille schoot 7 keer op goal, tegenover 8 van Monaco. Zo jammerlijk dat Marseille vervolgens niet weet te scoren, in de laatste minuut nog zeer grote kans. Alles zat tegen vandaag.
Primera División, 21:00 uur: Barcelona - Málaga 1 (hc 0-2) @1.70 6/10
Gelukkig maakte Barca mijn dag niet helemaal waardeloos...

Het spijt me als je meespeelde. Ik was erg overtuigd van deze bets, helaas. Volgende keer beter.
0 Vind ik leuk's
Vannacht voetbalcombo...
Mexico: Atlante - Guadalajara --> BTS:yes @1.90
Bolivia: Blooming - Guabirá Montero --> 1 @1.50
Colombia: Boyacá Chico - Deportivo Cali --> over 1.5 @1.32
Totale odd: 3.76
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.