Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: robs234

Hallo allemaal,
Ook ik wil mijn ervaring met jullie delen. Ik zal vooral voetbaltips melden, maar af en toe een tennistip (of iets anders) is ook leuk.
Ik richt mij vooral op singles en op odds boven 1.50.
Ik zal steeds proberen mijn tip zo goed mogelijk te onderbouwen.
Duimen voor een goed begin!
Ligue 2, Frankrijk, vrijdag 17 januari 20:00: AS Nancy - CA Bastia 1 (0-1) @1.94 5/10
De nummer 6, Nancy, speelt thuis tegen de nummer laatst, Bastia. Nancy heeft de opwaartse lijn te pakken en mag geen kind hebben aan Bastia, dat uit zijn laatste vijf duels slechts 1 punt wist te pakken. Vorige week ging Bastia in eigen huis nog hard onderuit tegen middenmoter Niort (0-3), terwijl Nancy in de topper tegen Angers met 1-1 gelijkspeelde.
Veel succes aan iedereen die meespeelt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robs234
Country flagrobs234 in 17-01-2014 18:48 Leden topics
in 17-01-2014 18:48 Leden topics
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Die odd was inderdaad veel te hoog, mooie winst!
Australian Open, 02:15 uur: Radwanska - Azarenka Total sets over 2.5 @3.00 6/10
0 Vind ik leuk's
Je bent der goed mee bezig Rob! Ik ga je vaker volgen. Danku!
0 Vind ik leuk's
Ik ben niet bepaald overtuigd van de voetbalwedstrijden vanavond. Ik heb zelf met 50 cent een combo gemaakt:
African Cup of Nations, 18:00 uur: Burundi - DR Congo Total goals: Under 3.5 @1.15
African Cup of Nations, 18:00 uur: Mauritania - Gabon Total goals: Under 3.5 @1.22
Nederland, KNVB Beker, 18:45 uur: PEC Zwolle - JVC Cuijck 1 @1.13
Nederland, KNVB Beker, 19:45 uur: NEC - FC Utrecht Total goals: over 1.5 @1.14
Spanje, Copa del Rey, 20:00 uur: Real Sociedad - Racing Santander 1 @1.20
Engeland, Capital One Cup, 20:45 uur: Manchester United - Sunderland 1 @1.30
Frankrijk, Coupe de France, 20:55 uur: Paris Saint-Germain - Montpellier Total goals: over 2.5 @1.50
Italië, Coppa Italia, 21:00 uur: AC Milan - Udinese 1 @1.47
Spanje, Copa del Rey, 22:00 uur: Levante - Barcelona Goal scorer: Lionel Messi @1.40
Frankrijk, Coupe de France, Donderag 18:30 uur: Auxerre - Dijon Total goals Home Team: over 0.5 @1.28
Totale odd: 11.13
0 Vind ik leuk's
Tennis, Australian Open: Bouchard - Li Total number of tiebreak: over 0.5 @4.50 3/10
Ik vind deze odd wel heel hoog, dus ik neem er een gokje mee.
0 Vind ik leuk's
*Pieperdepiep* "Murphy's Law just got real..."
Gisteren 95% van mijn saldo verspeeld
0 Vind ik leuk's
Terug naar de basis, voor vanavond, vannacht en morgenochtend richt ik mij op singles:
Coupe de France, Frankrijk, 18:30 uur: Auxerre - Dijon
Bekerwedstrijden in Frankrijk zijn soms echt onvoorstelbaar. Wie had bijvoorbeeld zien aankomen dat Paris Saint-Germain eruit zou vliegen tegen Montpellier? Auxerre (12e) presteert in de competitie ondermaats, desondanks is de achterstand op Dijon (5e) slechts 6 punten. De laatste tijd weet Auxerre in de thuiswedstrijden weer de volle winst te pakken (4 van de laatste 5 werden gewonnen). Dijon in thuis- en uitwedstrijden is een wereld van verschil, terwijl thuis bijna elke wedstrijd wordt gewonnen gaat het uit maar moeizaam (laatste winst in een uitwedstrijd was 24 september).
Tips: (1) Auxerre to win, Odd: 2.15, Stake: 3/10 en (2) Both Teams to Score: yes, Odd: 1.77, Stake: 5/10
Coppa Italia, Italië, 21:00 uur: Fiorentina - Siena
Fiorentina (4e in Serie A) en Siena (14e in Serie B) zijn twee teams die in een uitstekende vorm verkeren. Fiorentina (WDWWW) won alle zes meest recente thuiswedstrijden en Siena is elf (!) uitwedstrijden op rij ongeslagen, echter slechts vier daarvan werden in winst omgezet. Ik denk dat het kwaliteitsverschil de doorslag zal geven en reken erop dat Fiorentina een vrij gemakkelijke zege gaat behalen.
Tip: Fiorentina win met 0-1 handicap, Odd: 1.70, Stake: 4/10
Copa del Rey, Spanje, 21:00 uur: Atletico Madrid - Athletic de Bilbao
Ongemerkt is Atletico Madrid een beetje uit vorm aan het raken. De Madrilenen zijn nog steeds gedeeld koploper en naast de beker ook vol in de Champions League actief. In de laatste vijf wedstrijden werd slechts tweemaal gewonnen en in al die vijf wedstrijden werden 2 goals of minder gemaakt. Athletic de Bilbao is het team in vorm en is met een vierde plaats in de competitie de 'best of the rest'. In de laatste drie wedstrijden werden eenvoudige zeges behaald: 4-2, 2-0 en 6-1. Maar die 4-2 en 6-1 waren wel een uitzondering op de regel, want over het algemeen komt een wedstrijd van Bilbao niet verder dan 3 goals.
Tips: (1) Total goals under 2.5, Odd: 2.10, Stake: 5/10 en (2) Both Teams to Score: yes, Odd: 1.85, Stake: 4/10
Wielrennen:Tour Down Under, Australië, finish rond 05:30 uur
De sprinters komen er dan eindelijk echt aan te pas in de Tour Down Under. Het belangrijkste duel is dat tussen de sprinttreinen van Lotto met Greipel als afmaker en Giant-Shimano, de ploeg van viervoudig ritwinnaar in de Tour, Marcel Kittel. Andre Greipel mist zijn standaard lead-out Gregory Henderson, maar Jurgen Roelandts is een waardig vervanger en verder is het hele team om Greipel heen gebouwd. Marcel Kittel kan ook niet beschikken over zijn vaste lead-out, maar Koen de Kort heeft in de Tour de France, toch het hoogste podium, al laten zien dat dat geen verschil hoeft te maken. Zijn ploeg heeft al aangetoond dat Greipels formatie te kloppen is, want maandag werd de People's Choice Classic door Kittel gewonnen vóór Greipel. Ik denk dat de klasse van Kittel de doorslag gaat geven.
Tip: Marcel Kittel to win, Odd: 2.30, Stake: 7/10
Tennis:Australian Open, Australië, 09:30 uur: Rafael Nadal - Roger Federer
Dat Federer het zo goed zou doen, had bijna niemand verwacht. Nadal presteert zoals van hem verwacht wordt, terwijl zijn voornaamste concurrent, Djokovic, faalt. Op hardcourt is de stand 8-6 in het voordeel van Nadal, maar dit is een wedstrijd op zich. Federer won met indrukwekkend spel van Tsonga en Murray en ik weet zeker dat hij het Nadal ontzettend lastig gaat maken. Nadal daarentegen heeft zijn beste spel nog niet laten zien en moet beter tennis laten zien dan tegen Dimitrov wil hij de finale bereiken.
Tips: (1) Total sets over 4.5, Odd: 2.90, Stake: 3/10, (2) Federer to win, Odd: 2.35, Stake: 4/10[/b] en [b](3)Total number of tiebreaks: over 1.5, Odd: 4.00, Stake: 6/10
0 Vind ik leuk's
robs234:
*Pieperdepiep* "Murphy's Law just got real..."
Gisteren 95% van mijn saldo verspeeld
ik ook 90% weet zelfs ni hoe dit kon gebeuren
0 Vind ik leuk's
Everyone has a price, the important thing is to find out that price
Drama, drama.
Auxerre totaal onnodig een 2-0 voorsprong weggegeven, Fiorentina en Bilbao hadden goede kansen op de 3-1 en 1-1. In Marcel Kittel heb ik me echt vergist, vergooit zijn kansen door een waaier. En Nadal was gewoon oppermachtig
Ik zal me vandaag richten op singles per wedstrijd, dus gewoon 1 per wedstrijd
0 Vind ik leuk's
Ligue 1, Frankrijk, 20:30 uur: Lille - Stade Rennes 1 @1.55 6/10
Lille (nummer 3) en Stade Rennes (15) hebben beide deze week in de Coupe de France een matige serie afgesloten met redelijk eenvoudige winsten tegen respectievelijk Iris Club de Croix en Boulogne. Thuisploeg Lille is uitermate sterk in eigen huis, want hoewel de laatste thuiswedstrijd tegen Reims (1-2) onverwacht werd verloren, werden de 6 wedstrijden die daaraan vooraf gingen allemaal gewonnen. Daarentegen is Stade Rennes buiten eigen stadion de laatste wedstrijden erg slecht: de afgelopen vier uitwedstrijden werden verloren.
Bundesliga, Duitsland, 20:30 uur: Borussia Mönchengladbach - Bayern München BTS: yes @1.73 4/10
Twee ploegen die in de Bundesliga in een uitstekende vorm verkeren staan tegenover elkaar. De laatste thuiswedstrijd van Gladbach (nummer 3) eindigde dan gelijk, maar de 8 voorgaande werden allemaal gewonnen. Aan Bayern München hoeven weinig woorden worden gewijd. De ploeg is sinds 11 april 2012 (!) ongeslagen in uitwedstrijden in de Bundesliga (22x winst, 4x gelijk). De laatste twee uitwedstrijden werden overtuigend gewonnen van Borussia Dortmund (0-3) en Werder Bremen (0-7). Kanttekening is dat de laatste oefenwedstrijd met 3-0 werd verloren van Red Bull Salzburg. Ik reken op een doelpuntenfestijn, waar Mönchengladbach er ook wel eentje weet in te prikken.
Jupiler Pro League, België, 20:30 uur: Lokeren - Standard Luik BTS: yes @1.63 5/10
Sporting Lokeren (nummer 5) verkeert in een uitstekende vorm (WWWGW) en dit seizoen op eigen veld werd er pas tweemaal verloren (7W, 2G, 2V) met daarbij pas twee keer dat de thuisploeg niet wist te scoren. Standard Luik is hard op weg om met een grote voorsprong aan de play-offs te beginnen en is ongeslagen sinds 20 oktober 2013: 7 keer winst, 5 keer gelijk. In de twaalf uitwedstrijden dit seizoen werd slechts tweemaal niet gescoord en alleen bij Zulte-Waregem werd verloren.
Primera División, Spanje, 21:00 uur: Celta de Vigo - Real Betis Sevilla 1 DNB @1.48 7/10
Celta de Vigo (nummer 16) en Real Betis Sevilla (20) zijn twee degradatiekandidaten, die met een overwinning een stap kunnen zetten in de goede richting. De laatste drie thuiswedstrijden van Celta de Vigo verliepen gunstig, eenmaal gelijk en tweemaal winst. Afgelopen weekend werd in de laatste minuten toch nog verloren op bezoek bij Espanyol. Real Betis Sevilla werd daarentegen weggespeeld op eigen veld door Real Madrid (0-5). Uit de laatste vijf uitwedstrijden wist ploeg met groen-witte shirts slechts 1 punt te pakken (Valladolid 0-0) en daar zaten een paar grote nederlagen bij: Real Sociedad 5-1, Sevilla 4-0 en Atletico Madrid 5-0. Echter, omdat het een degradatieduel is, durf ik het niet aan om Celta de Vigo winst te pakken, daarom Draw No Bet, die nog wel value heeft.
0 Vind ik leuk's
Ziet er goed uit, speel ze lokeren en bayern mee in combitje
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.