Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: robs234

Hallo allemaal,
Ook ik wil mijn ervaring met jullie delen. Ik zal vooral voetbaltips melden, maar af en toe een tennistip (of iets anders) is ook leuk.
Ik richt mij vooral op singles en op odds boven 1.50.
Ik zal steeds proberen mijn tip zo goed mogelijk te onderbouwen.
Duimen voor een goed begin!
Ligue 2, Frankrijk, vrijdag 17 januari 20:00: AS Nancy - CA Bastia 1 (0-1) @1.94 5/10
De nummer 6, Nancy, speelt thuis tegen de nummer laatst, Bastia. Nancy heeft de opwaartse lijn te pakken en mag geen kind hebben aan Bastia, dat uit zijn laatste vijf duels slechts 1 punt wist te pakken. Vorige week ging Bastia in eigen huis nog hard onderuit tegen middenmoter Niort (0-3), terwijl Nancy in de topper tegen Angers met 1-1 gelijkspeelde.
Veel succes aan iedereen die meespeelt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobs234 in 17-01-2014 18:48 Leden topics
in 17-01-2014 18:48 Leden topics
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
robs234:
Vannacht voetbalcombo...
Mexico: Atlante - Guadalajara --> BTS:yes @1.90
Bolivia: Blooming - Guabirá Montero --> 1 @1.50
Colombia: Boyacá Chico - Deportivo Cali --> over 1.5 @1.32
Totale odd: 3.76

Hoppaaa, Zuid/Midden-Amerika laat me niet in de steek
0 Vind ik leuk's
robs234:
robs234:
Vannacht voetbalcombo...
Mexico: Atlante - Guadalajara --> BTS:yes @1.90
Bolivia: Blooming - Guabirá Montero --> 1 @1.50
Colombia: Boyacá Chico - Deportivo Cali --> over 1.5 @1.32
Totale odd: 3.76

Hoppaaa, Zuid/Midden-Amerika laat me niet in de steek

Binnen!! Nu zat het wel mee (Y)
0 Vind ik leuk's
Vanavond:
Jong Ajax - FC Oss 2-1
Jong FC Twente - MVV 1-1
Real Sociedad - Elche 4-0
Combo, low stake: 6.06
0 Vind ik leuk's
Jammer van Jong Twente, maar had er ook niet echt op gerekend.
0 Vind ik leuk's
Premier League, 20:45 uur: Manchester United - Cardiff City 1 (0-1) @1.67 7/10
Manchester United heeft, zoals bekend, een hele slechte serie wedstrijden gespeeld en de 7e plaats in de Premier League is ver onder de maat voor de landskampioen. Een overwinning is noodzakelijk om nog te kunnen geloven in Champions League-voetbal. Het lijkt erop dat Wayne Rooney en Robin van Persie zijn op de weg terug en starten misschien zelfs al in de basis bij United. Juan Mata, zowel record- als 'wanhoop'-aankoop, lijkt nog niet in de basis te starten, maar een invalbeurt ligt voor de hand. Ik verwacht dat United een makkelijke, wellicht 3-0, overwinning boekt tegen de degradatiekandidaat Cardiff City (20e).
Premier League, 20:45 uur: Southampton - Arsenal 2 @2.00 6/10
Arsenal is simpelweg ontzettend goed bezig dit seizoen en daarom ook koploper in de Premier League met een nipte voorsprong op Manchester City en Chelsea. Buitenshuis werd al acht keer gewonnen tegenover slechts één gelijkspel (West Bromwich Albion 1-1) en twee nederlagen (Manchester City 6-3 en Manchester United 1-0). De odd is zo hoog, omdat Southampton geen misselijke ploeg is. Ze begonnen uitstekend aan het seizoen met een plek in de top van de ranglijst, maar zijn inmiddels alweer weggezakt naar plaats 9. Dat is voornamelijk te wijten aan de serie topploegen die een bezoekje brachten aan St. Mary's Stadium. Achtereenvolgens werd er gespeeld tegen Manchester City (1-1), Tottenham Hotspur (2-3) en Chelsea (0-3). Arsenal zal geen makkelijke avond krijgen, maar ik verwacht dat ze aan het langste eind hebben.
Primera División, 21:00 uur: Real Madrid - Espanyol Total goals: under 3.5 @1.78 4/10
Real Madrid heeft in de uitwedstrijd al 1-0 gewonnen en zal het, denk ik, iin de thuiswedstrijd rustig aan doen. Ik verwacht dat Real snel 1-0 voor komt en dan rustig naar 2-0 of 3-0 speelt. Espanyol is niet bepaald productief te noemen buiten eigen stadion en zal tegen de Koninklijke geen cadeautjes krijgen.
Premier League, 21:00 uur: Crystal Palace - Hull City 1 @2.45 3/10
Een mooi hoge odd om low stake te spelen. De verschillen op de onderste helft van de ranglijst van de Premier League zijn opvallend klein. Nummer 10 Aston Villa heeft met 24 punten slechts 6 punten meer dan de nummer laatst, Cardiff City. Het verschil tussen Crystal Palace (16e) en Hull City (11e) is daarom ook maar 3 punten. Crystal Palace is een echte thuisploeg. In de laatste zes thuiswedstrijden werd één keer verloren van Newcastle (0-3) en knap gelijkgespeeld tegen Everton (0-0). Voor de laatste uitoverwinning van Hull moeten we terug naar 21 september toen met 2-3 werd gewonnen van Newcastle, daarna volgden twee gelijkspelen en zes nederlagen. Winst Crystal Palace is een klein gokje waard!
0 Vind ik leuk's
robs234:
Premier League, 20:45 uur: Manchester United - Cardiff City 1 (0-1) @1.67 7/10
Premier League, 20:45 uur: Southampton - Arsenal 2 @2.00 6/10
Primera División, 21:00 uur: Real Madrid - Espanyol Total goals: under 3.5 @1.78 4/10
Premier League, 21:00 uur: Crystal Palace - Hull City 1 @2.45 3/10

Helaas gaf Arsenal na een superstart in de tweede helft toch nog een 2-1 voorsprong weg, wat overigens wel terecht was...
0 Vind ik leuk's
Bundesliga, 20:00 uur: VfB Stuttgart - Bayern München 2 (HC 1-0) @1.73 5/10
Landskampioen en koploper met tien punten voorsprong Bayern München heeft nog een wedstrijd tegoed vanwege het wereldkampioenschap voor clubteams in december. Bayern won dit seizoen alleen tegen Bayer Leverkusen en SC Freiburg niet in uitwedstrijden. In de andere duels werd vaak met een groot aantal doelpunten verschil gewonnen. Toch denk ik niet dat het Bayern gemakkelijk afgaat tegen Stuttgart, dat dit weekend thuis verloor van Mainz, want de ploeg mist Ribéry en Robben.
Premier League, 20:45 uur: Tottenham Hotspur - Manchester City Total goals: over 2.5 @1.53 9/10
Het lijkt erop dat Manchester City in de topper tegen Tottenham Hotspur aantreedt met Agüero en Negredo. Ik verwacht dat Manchester City er minstens twee weet te scoren en het ligt ook voor de hand dat Tottenham scoort, want dat deden de Spurs in de laatste vijf wedstrijden acht keer. De kansen voor een doelpuntenfestijn, zoals City-Arsenal 6-3, zijn zeker hoog.
Premier League, 20:45 uur: Chelsea - West Ham United Away Team to Score: No @1.75 6/10
Chelsea is in thuisduels zo goed als onverslaanbaar. Ik verwacht dat het zo'n 2-0 of 3-0 wordt. Ik denk niet dat West Ham United weet te scoren, hoewel ze de laatste tijd wel steeds weten te scoren in uitduels.
0 Vind ik leuk's
Leuke winst gepakt. Alleen wel mijn free bet verloren doordat Chelsea niet wist te winnen, maar gelukkig krijg ik mijn inzet terug...
0 Vind ik leuk's
Beker, Finland, 16:00 uur: HJK Helsinki - RoPS 1 (HC 0-1) @2.05 7/10
HJK Helsinki boekt in thuiswedstrijden vaak overwinningen met meer dan 1 doelpunt verschil. Dit is de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen en ook nog een bekerwedstrijd dus het is altijd afwachten hoe het loopt. RoPS verliest daarentegen juist vaak met grote uitslagen in uitwedstrijden. Ik vind dit een mooie bet om te spelen.
Championship, Engeland, 20:45 uur: Nottingham Forest - Watford 1 @1.95 5/10
Nottingham Forest (nr. 5) won haar laatste drie thuiswedstrijden in de Championship, maar kwam in de FA Cup niet verder dan 0-0 tegen Prest Norht End uit de League One. Watford staat op een middelmatige 12e plaats. De ploeg speelde de laatste vijf uitwedstrijden allemaal gelijk, maar die tegenstanders stonden wel lager geklasseerd dan Nottingham Forest. Ik gok op een nipte overwinning voor Nottingham.
Copa del Rey, Spanje, 21:00 uur: Racing Santander - Real Sociedad Both teams to Score: yes @1.75 8/10 (Void)
Racing Santander (nummer 1 in Segunda División) verloor de heenwedstrijd bij Sociedad met 3-1. De ploeg zal er alles aan doen om het toch nog een beetje spannend te maken en dat kan door vroeg de 1-0 te scoren. Ik verwacht dat Racing Santander vol uit de startblokken vliegt en vrij snel weet te scoren, waarna Sociedad zich hersteld. Ik reken erop dat beide teams weten te scoren, ten eerste omdat Santander in alle elf thuiswedstrijden dit seizoen doel trof en ten tweede omdat Sociedad met Griezmann, Vela en Agirretxe spelers hebben die altijd gevaar stichten.
0 Vind ik leuk's
HJK en Nott heb ik ook, maar heb Sociedad op winst staat @ 1.67.
GL! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.