Wedtips van: Roadrunner
Bij deze wil ik ook kijken of ik met een bepaalde tactiek wat winst kan behalen.
Voor vandaag gaan we naar Colombia in de Primera B. 22.30
Over 1,5 goals in de 1e helft voor een odd van 3,5. Atletico Cali -Tigres
Inzet 10 en mogelijke uitbetaling 35
Wat denken jullie van de wedstrijd FC Dordrecht - Excelsior? Excelsior wint in mijn ogen, maar hoe denken jullie hierover?
Voor vanavond ga ik voor Rataski. De Polish Eagle is stug en gooit vrij langzaam. Ook qua uitstraling is het niet wat maar als de pijlen er maar in gaan.
Wattimena is een druk figuur en heeft liever een snelle speler om bezig te blijven. Juist het trage spel van de Pool zal Wattinema aan het denken zetten en ik denk zelf aan een 10-6 of een 10-5 voor de stugge saaie Pool.
De odds voor Rataski ligt rond de 1.4
Ook een Gary Anderson hoort simpel te winnen van Pipe. Anderson is op alle vlakken bezig ondanks dat Pipe natuurlijk traag is. Maar Anderson kan dat doorgaans wel redelijk managen en de odd van 1,19 is dan ook best hoog geprijsd , normaal zou ik het rond de 1,08 hebben verwacht maargoed.....
De odds voor Anderson ligt rond de 1.19
Ik zou ze samen mooi in een combi plaatsen en dan heb je een odd van 1,66
voor vanavond hou ik het alleen bij Glen Durrant odd 1,49
We weten allemaal wel dat Durrant een degelijke speler is en gezien de vorm van De Zwaan denk ik dat Durrant dit wel steady wint met een 10-5 of een 10-6. De Zwaan is daarnaast ook net terug van een blessure en zal zich weer terug moeten gaan knokken.
Durrant to win @ 1,49