Wedtips van: Roadrunner
Bij deze wil ik ook kijken of ik met een bepaalde tactiek wat winst kan behalen.
Voor vandaag gaan we naar Colombia in de Primera B. 22.30
Over 1,5 goals in de 1e helft voor een odd van 3,5. Atletico Cali -Tigres
Inzet 10 en mogelijke uitbetaling 35
Wat een prachtige dag is het vandaag. Na wat verkeerde bets achter elkaar heb ik met geduld en inzicht de volgende bet samengesteld. De inzet is uiteraard hoger dan de vorge keren want zo werkt dat met dit systeem.
Over 1.5Total Goals by Home TeamManchester United - Everton @1.68
Over 1.5Total Goals by Away TeamCrystal Palace - Arsenal @1.58
Over 1.5Total Goals by Home TeamVitesse - Fortuna Sittard@ 1.41
Over1.5Total Goals by Home TeamAjax - Feyenoord @1.34
combi odd@ 5,02
Koek Koek, binnen. Jammer van de negatieve sfeer hier en het afkraken wanneer iemand een tip geeft. De tips in dit draadje waren winstgevend in ieder geval. Wellicht plaats ik er nog 1 voor vanavond want ik laat me ook niet zomaar wegjagen door mensen die zelf niks durven te posten . Respect, respect respect!!!!
Op zo. 28 okt. 2018, 11:18 schreef roadrunner:Wat een prachtige dag is het vandaag. Na wat verkeerde bets achter elkaar heb ik met geduld en inzicht de volgende bet samengesteld. De inzet is uiteraard hoger dan de vorge keren want zo werkt dat met dit systeem.
Over 1.5Total Goals by Home TeamManchester United - Everton @1.68
Over 1.5Total Goals by Away TeamCrystal Palace - Arsenal @1.58
Over 1.5Total Goals by Home TeamVitesse - Fortuna Sittard@ 1.41
Over1.5Total Goals by Home TeamAjax - Feyenoord @1.34
combi odd@ 5,02
Koek Koek, binnen. Jammer van de negatieve sfeer hier en het afkraken wanneer iemand een tip geeft. De tips in dit draadje waren winstgevend in ieder geval. Wellicht plaats ik er nog 1 voor vanavond want ik laat me ook niet zomaar wegjagen door mensen die zelf niks durven te posten . Respect, respect respect!!!!
Voor straks
Whitlock@ 1,81 Tegen Cullen zie ik Whitlock constanter spelen en Cullen is het niet gewend om een halve finale te spelen op tv en Whitlock heeft er net even iets meer ervaring mee, ik denk zelfs dat Whitlock de grootste kandidaat nu is om de titel te pakken tenzij hij zich bij een eventuele finale laat verschalken door Wade/Hopp. Qua gemiddeldes doet Whitlock het in ieder geval goed al geeft dat natuurlijk geen 100% garantie
Huesca to score @ 1,82 Sevilla zal wel winnen vanavond maar Sevilla krijg geregeld een goaltje tegen en het geniepige Huesca zie ik wel een goaltje maken en de odd vind ik ook best de moeite waard
Marseille/PSG over 3,5 goals@ 2 ik verwacht best veel doelpunten en Marseille zal er een wedtrijd van willen maken. Deze odd van @2 is niet verkeerd.
Napoli-Roma bts @ 1,61 De topper van Italie, het overschatte Napoli tegen het wisselvallige Roma, Voor Roma moet het toch echt mogelijk zijn om een goed resultaat te boeken tegen Napoli, maar ja, Roma is ook niet in haar beste vorm dus een BTS verkies ik boven de X2.
Deze allen in combi @ 10,61 we zetten 10 in , eventuele teruggave 106,1
Steve West@ 1,44
West is favoriet en staat degelijk te gooien, voor Peterson is het al mooi dat hij zover heeft weten te kunnen komen en vooral scorend behoort West hem de baas te zijn, ook de finishes van Peterson zal minder zijn dan de 1e 2 partijen. Vandaar West to win.
vd Berg highest checkout over 121,5 @ 1,85
De Belg zal het niet makkelijk krijgen tegen de vrij onbekende podium speler Humhries al schat ik de Belg wel iets beter in. Een mooie finish moet mogelijk zijn ook al is dubbel 20 niet zijn favoriet.
M.Smith highest checkout over 124,5 @ 1,85
Big John is een vrij constante darter die het op het wk vaak wel redelijk doet, Smith is qua darten wel wat beter maar Henderson kan zeker goed partij geven. Hoe dan ook verwacht ik een mooie hoge finish van Smith van rond de 150+
Al met al kan deze mooi in een combi
combi @ 4,93
De Belg zal het niet makkelijk krijgen tegen de vrij onbekende podium speler Humhries al schat ik de Belg wel iets beter in. Een mooie finish moet mogelijk zijn ook al is dubbel 20 niet zijn favoriet.
Ik kan je hier niet helemaal volgen. Je kiest voor een checkout bet en geeft als kanttekening dat dubbel 20 niet vd Berg z'n favoriete dubbel is, maar er zijn genoeg checkouts boven de 121 waarbij hij na twee gegooide triples op andere dubbels kan staan?
Ik kan je hier niet helemaal volgen. Je kiest voor een checkout bet en geeft als kanttekening dat dubbel 20 niet vd Berg z'n favoriete dubbel is, maar er zijn genoeg checkouts boven de 121 waarbij hij na twee gegooide triples op andere dubbels kan staan?
VD Berg gaat niet graag naar tops maar daarom kan hij wel gewoon een hoge finish gooien natuurlijk. Zoals die ook deed.
West ook mentaal zwak zeg tegen Peterson. Teveel gerommel op zijn finishes en hij heeft het zelf weg gegeven want scorend zat het wel goed. Peterson gooit niks bijzonders maar was vooral dodelijk op bepaalde finishes en hij mag nog een rondje meedraaien met veel extra ponden op zak. West heeft echt totaal onnodig verloren en dan is het toch de druk die hem in de weg zat.
VD Berg gaat niet graag naar tops maar daarom kan hij wel gewoon een hoge finish gooien natuurlijk. Zoals die ook deed.
Ja precies, want er zijn 30+ mogelijkheden qua checkouts boven de 121 waarbij hij met zn laatste pijl geen dubbel 20 hoefde uit te gooien. Vandaar leek me die kanttekening ietwat overbodig. Congrats met de winnende tip in ieder geval!
Van Gerwen - Smith
7-3 odd @6
7-4 odd @6
M. Van Gerwen zie ik wel winnen al zal Smith wel wat pieken in zijn spel hebben waarbij hij wel 115-120 in een set kan gooien. Maar Van Gerwen is overall constant genoeg en daarnaast zal Smith ook druk gaan voelen die nieuw voor hem is. Daarnaast zal Smith ook wel meer 180-ers gaan gooien dan MVG want van MVG weten we dat hij vaak naar de tripple 19 zal gaan. Tegen Anderson had MVG weinig weerstand en de Schot stond onder zijn niveau te gooien maar al met al gooide MVG een goed gemiddelde en tegen Smith moet dat genoeg zijn.
Voor straks:
Real Madrid scoort in beide helften. @ 2.43
Voor vanavond. PL darts.
Wright to win @ 2,65
Tegen Smith treft Wright een goede speler maar Wright lijkt de juiste setup voor voorlopig gevonden te hebben. Ik denk dat ook het tempo van gooien in het voordeel van Smith is en Snakebite gaat in het hoofd van Smith zitten en ik heb gewoon geen goed gevoel bij Smith voor deze wedstrijd. Ook de odd van @2,65 is vrij hoog voor een speler die wel vaker van Smith gewonnen heeft.