Wedtips van: Roadrunner
Bij deze wil ik ook kijken of ik met een bepaalde tactiek wat winst kan behalen.
Voor vandaag gaan we naar Colombia in de Primera B. 22.30
Over 1,5 goals in de 1e helft voor een odd van 3,5. Atletico Cali -Tigres
Inzet 10 en mogelijke uitbetaling 35
Roadrunner,
Interessant om te zien was je nu doet, klopt het als ik zeg dat: De odd boven de 3.2 moet zijn en je je inzet telkens verdubbeld? Je zoekt niet echt naar stats maar meer na de odds? Ben benieuwd.. keep up the good work!
Voor straks Noorwegen-Slovenia
Noorwegen wint met een tegendoelpunt @ 3,9
Inzet 200 mogelijke teruggave 780 totale inzet 470 eventuele winst 310 !!!
Both Teams To ScoreManchester United - Juventus1.86
Over 0.5Total Goals by Away TeamAjax - Benfica1.42
Over 0.5Total Goals by Away TeamRoma - CSKA Moscow1.70
Over 0.5Total Goals by Home TeamShakhtar Donetsk - Manchester City1.71
combi odd @7,68 inzet 100 eventuele teruggave 768 570 totale inzet eventuele winst 198
Zijn er eigenlijk mensen die meespelen met de tips hier?:joy::joy::joy:
Over 1.5Total GoalsAC Milan - Real Betis1.35
Over 0.5Total GoalsAEK Larnaca - Ludogorets Razgrad1.07
Over 0.5Total GoalsFC Copenhagen - Slavia Praha1.08
Over 1.5Total GoalsFC Zürich - Bayer Leverkusen1.25
Over 0.5Total GoalsQarabağ - FC Vorskla Poltava1.08
Over 1.5Total GoalsZenit St Petersburg - Bordeaux1.32
Over 1.5Total GoalsSporting Lisbon - Arsenal1.21
Over 1.5Total GoalsBeşiktaş A.Ş. - KRC Genk1.24
Over 1.5Total GoalsMarseille - Lazio1.21
Over 0.5Total GoalsStandard de Liège - FC Krasnodar1.05
Over 1.5Total GoalsSarpsborg 08 - Malmö FF1.30
Over 2.5Total GoalsAnderlecht - Fenerbahçe1.82
od 12.51 inzet 100 mogelijke teruggave 1251
Wat een prachtige dag is het vandaag. Na wat verkeerde bets achter elkaar heb ik met geduld en inzicht de volgende bet samengesteld. De inzet is uiteraard hoger dan de vorge keren want zo werkt dat met dit systeem.
Over 1.5Total Goals by Home TeamManchester United - Everton @1.68
United wil zich revancheren na de thuis nederlaag tegen Juventus en laat Everton dan nou net de juiste tegenstander daarvoor zijn. Met spelers als Pogba, Lukaku en Sanchez en Fellaini moet het toch te doen zijn om minimaal 2 keer te kunnen scoren tegen een Everton dat zeer wisselvallig is. Ik sluit niet uit dat Everton best wel wat tegengas kan geven en een doelpunt kan maken gezien de zwakke defensie van United, Baily en Young en Smalling vind ik zelf United onwaardig als je ziet wie ze voorheen hadden met Ferdinand en Vidic.
Over 1.5Total Goals by Away TeamCrystal Palace - Arsenal @1.58 De hoog bejaarde coach van Palace doet het redelijk met zijn ploeg. Maar met Emery heeft Arsenal een goede coach en ze zitten in een flow. Je zou bijna denken van: Had Wegner er eerder uitgedaan want het waren verloren jaren onder Wegner, althans de laatste 5 jaar! Dit Arsenal moet in staat zijn om Palace een pak rammel te geven en dan is een odd van 1,58 voor 2 Arsenal goals een leuke odd denk ik. Als Arsenal niet tegen een rode kaart aan loopt moet men hier toch ruim kunnen winnen van de ploeg van de hoogbejaarde coach van Palace.
Over 1.5Total Goals by Home TeamVitesse - Fortuna Sittard@ 1.41 Fortuna scoort vrij veel in de eredivisie en doen het goed voor Fortuna begrippen. De ploeg van Slutsky zal dan ook hoog in de concentratie moeten spelen willen ze winnen van de Limburgse formatie. Ik verwacht veel doelpunten en dat Linsen ook scoort. Maargoed, 2 thuisdoelpunten moet tot de mogelijkheden behoren in deze wellicht doelpuntrijke duel.
Over1.5Total Goals by Home TeamAjax - Feyenoord @1.34 Als laatste Ajax dat tegen Feyenoord mag laten zien hoe ver ze nu eigenlijk zijn na de wat gelukkige winst op Benfica. Feyenoord is als een grijze muis tot heden en normaal gesproken behoort Ajax dit klusje thuis te klaren. Misschien met wat hulp van de scheidsrechter maar hoe dan ook moet Ajax winnen willen ze nog meedoen om de titel. 2 thuisdoelpunten lijkt mij niet onlogisch al zal Feyenoord van zich af proberen te bijten.
combi odd@ 5,02 inzet 500 mogelijke teruggave 2507,61 eventuele winst 1000
Vier prima te spelen betjes inderdaad, mijn inschatting is dat deze mis gaat op 1 van de vier en dan denk ik United
Ik heb de andere drie ook al in andere combi's staan
ik persoonlijk vind die odd van Ajax veel te laag, okee, Feyenoord is niet in goede vorm maar zo'n klassieker is toch altijd wat intenser dan een gewone wedstrijd.
ik had die odd hier zeker rond de 1.50 verwacht, ook omdat Ajax deze week ook nog CL heeft gespeeld.