Tips van: daffie
Ik heb besloten om een eigen topic hier te openen zodat het wat overzichtelijker wordt voor de mensen die mij willen volgen.
Ik speel voornamelijk op voetbal, maar ook op snooker, darts, NBA en NHL.
Qua voetbal volg ik voornamelijk de Belgische eerste klasse zeer nauwgezet. Maar alle andere competities volg ik ook.
Mijn betrachting is altijd om enkel op value te spelen. M.a.w. : acht ikzelf de kans groter dan de bookie dan is het voor mij pas speelbaar.
Als ik tips van andere mensen volg/meespeel ga ik dit hier niet posten. Hier volgen enkel mijn eigen tips.
Ik begin met een mooie toekomstige bet waar voor mij zeker value in zit.
[B]KRC Genk wint de beker van België 2016-17 @ 3.50 / betway[/B]
Medium stake / 2% bankroll
Onderbouwing :
KRC Genk speelt de return van de halve finale tegen Oostende. In Oostende werd het 1-1 maar had het makkelijk 1-3 kunnen zijn.
Oostende zit in een mindere fase en ik zie Genk makkelijk thuis winnen.
In de finale wacht dan Eupen of Zulte-Waregem.
1 wedstrijd op de Heizel in Brussel is tegen beide teams haalbaar. In de onderlinge duels ligt Zulte-Waregem Genk uitstekend. En Eupen is recent nog een haalbare kaart gebleken.
Succes !
Ik speel voornamelijk op voetbal, maar ook op snooker, darts, NBA en NHL.
Qua voetbal volg ik voornamelijk de Belgische eerste klasse zeer nauwgezet. Maar alle andere competities volg ik ook.
Mijn betrachting is altijd om enkel op value te spelen. M.a.w. : acht ikzelf de kans groter dan de bookie dan is het voor mij pas speelbaar.
Als ik tips van andere mensen volg/meespeel ga ik dit hier niet posten. Hier volgen enkel mijn eigen tips.
Ik begin met een mooie toekomstige bet waar voor mij zeker value in zit.
[B]KRC Genk wint de beker van België 2016-17 @ 3.50 / betway[/B]
Medium stake / 2% bankroll
Onderbouwing :
KRC Genk speelt de return van de halve finale tegen Oostende. In Oostende werd het 1-1 maar had het makkelijk 1-3 kunnen zijn.
Oostende zit in een mindere fase en ik zie Genk makkelijk thuis winnen.
In de finale wacht dan Eupen of Zulte-Waregem.
1 wedstrijd op de Heizel in Brussel is tegen beide teams haalbaar. In de onderlinge duels ligt Zulte-Waregem Genk uitstekend. En Eupen is recent nog een haalbare kaart gebleken.
Succes !
in 25-01-2017 15:12 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Betjes voor vandaag :
West brom win @ 2.05 / bwin
low stake, 1% bankroll
Zouden altijd moeten winnen van Bournemouth, dat vooral uit enorm slecht is.
Hull - Burnley : under 0.75 HT @ 2.1 / pinnacle
low stake, 1% bankroll
Ik zie hier weinig goals vallen. Leuke odd met nog halve inzet terug bij 1 goal @ ht.
Knicks - 76ers : 76ers win @ 2.780 / pinnacle
low stake, 1% bankroll
Zie de odd voor 76ers nog wel dalen en hebben een boost gekregen na hun winst tegen de Wizards. Knicks zaten voor de break in een serieus dipje.
---
76ers met 1 punt verschil verloren :(
West brom win @ 2.05 / bwin
low stake, 1% bankroll
Zouden altijd moeten winnen van Bournemouth, dat vooral uit enorm slecht is.
Hull - Burnley : under 0.75 HT @ 2.1 / pinnacle
low stake, 1% bankroll
Ik zie hier weinig goals vallen. Leuke odd met nog halve inzet terug bij 1 goal @ ht.
Knicks - 76ers : 76ers win @ 2.780 / pinnacle
low stake, 1% bankroll
Zie de odd voor 76ers nog wel dalen en hebben een boost gekregen na hun winst tegen de Wizards. Knicks zaten voor de break in een serieus dipje.
---
76ers met 1 punt verschil verloren :(
Athletic Club Bilbao - Granada CF : Granada +1 @ 2.1 / pinnacle
low stake, 1% bankroll
Bilbao pas donderdag in Cyprus gespeeld (en werd ook uitgeschakeld), ze missen Raul Garcia door schorsing en Aduriz is nog altijd gekwetst.
Granada is in uitmatchen zwak dit seizoen; maar hun laatste 2 thuismatchen werden wel knap gewonnen. Ik zie ze wel iets rapen tegen een moe en verzwakt Bilbao.
GL
low stake, 1% bankroll
Bilbao pas donderdag in Cyprus gespeeld (en werd ook uitgeschakeld), ze missen Raul Garcia door schorsing en Aduriz is nog altijd gekwetst.
Granada is in uitmatchen zwak dit seizoen; maar hun laatste 2 thuismatchen werden wel knap gewonnen. Ik zie ze wel iets rapen tegen een moe en verzwakt Bilbao.
GL
Update van de bets :
Verloren bets : 20 / -33,33% bankroll
Gewonnen bets : 18 / +36.667% bankroll
In totaal toch 3.33% winst.
Verloren bets : 20 / -33,33% bankroll
Gewonnen bets : 18 / +36.667% bankroll
In totaal toch 3.33% winst.
Leicester - Liverpool : Liverpool wint beide helften @ 4.40 / unibet
low stake, 1% bankroll
Ik verwacht echt geen heropstanding van Leicester die nog midweek tegen Sevilla hebben moeten spelen.
Liverpool heeft al 2 weken geen wedstrijd meer gespeeld en zie ik gewoon van in het begin de wedstrijd in handen pakken.
Met een beetje meeval moet deze bet wel kunnen lukken.
GL !
low stake, 1% bankroll
Ik verwacht echt geen heropstanding van Leicester die nog midweek tegen Sevilla hebben moeten spelen.
Liverpool heeft al 2 weken geen wedstrijd meer gespeeld en zie ik gewoon van in het begin de wedstrijd in handen pakken.
Met een beetje meeval moet deze bet wel kunnen lukken.
GL !
Al eentje voor a.s. zaterdag
[B]Waasland-Beveren - Gent : Gent to win @ 2.03 / marathonbet[/B]
high stake, 4% bankroll
Deze odd is gewoon veel te hoog en gaat nog serieus droppen.
Gent moet winnen voor Playoff 1 en gaat dit ook doen in Waasland-Beveren die nergens meer voor spelen.
GL !
[B]Genk - Club Brugge : Brugge to win @ 2.6 / bwin[/B]
low stake, 1% bankroll
Genk is mathematisch nog niet uitgeschakeld voor PO1 maar het geloof is er niet meer bij de spelers. Dit was al duidelijk gisteren in Anderlecht.
Ik zie niet in hoe Genk hier überhaupt kan scoren tegen Brugge. Ze missen enorm veel creativiteit in het aanvallend compartiment sinds het vertrek van Bailey en de blessure van Karelis. Hun spits Samatta zit in in een duidelijke dip.
De Brugse machine begint op volle toeren te draaien. Dit is zeker een low stake bet waard aan deze odd.
GL !
[B]Waasland-Beveren - Gent : Gent to win @ 2.03 / marathonbet[/B]
high stake, 4% bankroll
Deze odd is gewoon veel te hoog en gaat nog serieus droppen.
Gent moet winnen voor Playoff 1 en gaat dit ook doen in Waasland-Beveren die nergens meer voor spelen.
GL !
[B]Genk - Club Brugge : Brugge to win @ 2.6 / bwin[/B]
low stake, 1% bankroll
Genk is mathematisch nog niet uitgeschakeld voor PO1 maar het geloof is er niet meer bij de spelers. Dit was al duidelijk gisteren in Anderlecht.
Ik zie niet in hoe Genk hier überhaupt kan scoren tegen Brugge. Ze missen enorm veel creativiteit in het aanvallend compartiment sinds het vertrek van Bailey en de blessure van Karelis. Hun spits Samatta zit in in een duidelijke dip.
De Brugse machine begint op volle toeren te draaien. Dit is zeker een low stake bet waard aan deze odd.
GL !
Straks NHL 2.00u:
Wild - Kings : Kings -1 AH @ 4.35 / unibet
low stake, 1% bankroll
Tja, tegen de stroom in hier. Wild favoriet maar er is 1 grote maar... ze komen net van hun bye week. En die bleek voor heel veel teams slecht te werken.
Meer info hier : https://www.washingtonpost.com/news/early-lead/wp/2017/02/21/bye-weeks-are-proving-to-be-disastrous-for-nhl-teams/?utm_term=.94880034cb87
Wild ook een aantal nieuwe spelers, zou hun samenhang misschien ook slecht kunnen beïnvloeden.
Gokje waard low stake aan deze odds.
GL !
Wild - Kings : Kings -1 AH @ 4.35 / unibet
low stake, 1% bankroll
Tja, tegen de stroom in hier. Wild favoriet maar er is 1 grote maar... ze komen net van hun bye week. En die bleek voor heel veel teams slecht te werken.
Meer info hier : https://www.washingtonpost.com/news/early-lead/wp/2017/02/21/bye-weeks-are-proving-to-be-disastrous-for-nhl-teams/?utm_term=.94880034cb87
Wild ook een aantal nieuwe spelers, zou hun samenhang misschien ook slecht kunnen beïnvloeden.
Gokje waard low stake aan deze odds.
GL !
Portsmouth - Morecambe : Morecambe +0.5 @ 3.35 / unibet
low stake, 1% bankroll
en klein deel van die low stake op Morecambe DNB @ 7 / unibet
Ik vond de odd van Morecambe te hoog om niet te proberen. Ploegen liggen dichter bij elkaar dan de odds doen vermoeden.
GL !
low stake, 1% bankroll
Ik vond de odd van Morecambe te hoog om niet te proberen. Ploegen liggen dichter bij elkaar dan de odds doen vermoeden.
GL !
scottyboy1703:
+1 meegespeeld voor @2,55
+1 meegespeeld voor @2,55
Nice; good to hear (y)
Nog eens NHL proberen vanavond :
Jets - Wild : Wild -1 AH @ 3.30 / unibet
low stake, 1% bankroll
Zoals ik gisteren al zei, verloopt de bye week voor veel teams niet al te goed. Gisteren kon Wild nog wel winnen in OT na hun bye week maar ik gok erop dat dit bij Jets niet het geval gaat zijn. Zij hebben hun bye week gehad en spelen hun eerste match na een week niet op het ijs te staan.
Hier moet Wild van kunnen profiteren!
GL !
low stake, 1% bankroll
Zoals ik gisteren al zei, verloopt de bye week voor veel teams niet al te goed. Gisteren kon Wild nog wel winnen in OT na hun bye week maar ik gok erop dat dit bij Jets niet het geval gaat zijn. Zij hebben hun bye week gehad en spelen hun eerste match na een week niet op het ijs te staan.
Hier moet Wild van kunnen profiteren!
GL !